Besked fra Olivers !
Fra : A. Knudsen

Dato : 12-07-01 12:25

Hejsa !

Jeg har kontaktet Olivers, da Deres nye produkt er tilsat soya m.m.
Jeg finder det utilfredsstillende.
De har svaret tilbage, hvori De beder mig om give I andre besked om Deres
produkt.
Her er svaret :

Ang Soya har du helt ret - så jeg er igang med at få et nyt kattefoder
udviklet (vores eget) - der er lidt komplicereret og dyrt!
- men målsætningen er at vi igen er lagerførende med VERDENS BEDSTE
KATTEFODER.

Historien er at vores producent meget pludsligt afskaffede FELINE PLUS
ADULT, og erstattede det med L-T CHICKEN, som er et udemærket produkt, ikke
helt samme klasse som FELINE PLUS.

Tro mig vores kattefoder projekt er pt havd der taget det meste af min tid -
resultatet bliver et originalt OLIVER'S kattefoder, produceret i Canada med
kun de ULTIMATIVE bedste råvarer, således at vi uden at blinke igen kan sige
at VERDEN'S bedste kattefoder fåes hos OLIVER'S i danmark.

Når vi er klar kan der ALDRIG igen komme nogen og fortælle os hvad der skal
være i vores foder, fordi det således nu vil være vores egen formulation -
som vi ejer!

Jeg forventer 100% at vi er klar inden året udgang og jeg HAR sat dig på
listen over kunder der skal have først besked.

I mellemtiden håber jeg at du vil hjælpe til at forklarer andre på listen
vores situation.

Ring mail indelig med kommentarer m.v.

Bedste hilsner
Christian

Hilsen
Anya.

_____________________________
Den lykkelige ejer af Oscar & Tøsen !
Fjern x'erne for at svare mig !

Fra : Trine

Dato : 12-07-01 15:47

Det er da kanont at de selv erkender det....og oven i købet gør noget ved
det hhmmm måske de skulle tage en snak med Whiskas-producenten

/Trine

Fra : Steffler

Dato : 16-07-01 19:26

"Trine" <musen@kirstein.dk> wrote in message
> Det er da kanont at de selv erkender det....og oven i købet gør noget ved
> det hhmmm måske de skulle tage en snak med Whiskas-producenten

<ironi>
Og hvad er der så galt med Whiskas ?
</ironi>

/S