Kulturberigede 70 årig
Fra : Jesper

Dato : 15-10-07 21:25

En 34-årig mand fra Marokko bliver udvist fra Danmark for evigt, når han
har afsonet en dom for voldtægt mod en 70-årig kvinde fra Århus, skriver
P4 Østjylland.
Fængslet for voldtægt af 70-årig

Det var en domsmandsret ved retten i Århus, der i dag idømte den
34-årige marokkaner en dom på to års fængsel og udvisning for bestandig
fra Danmark, fordi han i juni voldtog en 70-årig kvinde i Århus.

Derudover skal den 34-årige også betale 75.000 kroner i erstatning til
den ældre kvinde, som han i flere timer voldtog i hendes lejlighed i
Århus Vest.

Manden har erkendt, at han havde sex med kvinden, men han nægter, at der
var tale om voldtægt.

Hvis kvinden havde protesteret, så havde han ikke opdaget det, fordi han
ikke forstår dansk, har han forklaret.

Mens manden sad varetægtsfængslet i arresten i Århus, forsøgte han
sammen med en anden indsat at flygte. De havde blandt andet fået smuglet
en klinge fra en nedstryger ind i arresten, men flugten blev afsløret.

Manden har ikke endnu taget stilling til, om han vil anke dommen.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8987014.html
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Landmand

Dato : 15-10-07 23:31

Hvis man torturerede den slags mennesker, når de havde gjort
deres ubegribelige ugerninger, ved at sætte dem i sådan en hoved-
lås på torvet, så at alle kunne se deres afskyelige ansigter, og
så derefter kunne man så hænge dem. Dette ville være den bedste
måde at slippe for kriminalitet, altså ved at sætte et eksempel
op om hvad der sker for de grusomme muhammedanere, som gerne vil
pine og plage de tossegode danskere, som giver dem forsørgelse
og gør dem til sine landsmænd.

Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote

Fra : Per Hagemann

Dato : 15-10-07 23:53

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> var tale om voldtægt.
>
> Hvis kvinden havde protesteret, så havde han ikke opdaget det, fordi han

Det var underligt at muhamedaneren ikke klarede frisag med undskyldningen om
at han ikke forstod dansk. I en anden helt aktuel voldtægtssag lykkedes den
dårlige undskyldning:

Frikendt for voldtægt trods dna-spor
Offentliggjort 15.10.07 kl. 16:19

En 19-årig mand blev mandag frifundet for en voldtægt i retten i Århus, som
han var tiltalt for at have begået for mere end to år siden ud fra et
dna-fund.

Et dna-match var mandag ikke nok til at få en 19-årig mand dømt for voldtægt
ved Retten i Århus. Det slog dommer Jørgen Mønsted fast efter votering med
sine domsmænd. Det var to mod én, da en enkelt ville have manden idømt et
års fængsel.

En sædplet og et aftryk af en menneskekrop i sneen var ellers beviset for
episoden, som fandt sted i marts 2005 i Gellerupparken i Århusforstaden
Brabrand, hvor en kvinde i 40'erne anmeldte en voldtægt, som var foregået ad
hele tre omgange.

Kun ét sted lykkedes det at finde spor, og det førte to et halvt år senere
til sigtelsen af den 19-årige, efter at han blev anholdt for tyveri. Dna'en
matchede.

Dommeren pegede på, at det ikke var en nem situation. Den unge mand
indrømmede nemlig, at han havde haft samleje med kvinden, men at hun havde
gjort det frivilligt.

Ritzau

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-10-07 08:31

> Hvis kvinden havde protesteret, så havde han ikke opdaget det, fordi han
> ikke forstår dansk, har han forklaret.

Var der ikke en sag i sverige hvor en mand klarede frisag, netop med
henvisning til at han ikke kunne tale svensk (på trods af at han havde
boet i sverige i en lang årrække) ?
Hvis jeg ikke husker forkert er mandens forklaring måske inspireret af
samme sag, han har bare ikke været klar over at han ikke var i sverige.

- cep