/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Hvem fjerner indlæg?
Fra : Pjensen73


Dato : 12-10-07 15:42

Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
Han har vel ligeså meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?

 
 
Ralph (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 12-10-07 15:52

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?

Så vidt jeg ved kan kun han selv fjerne indlæg, kan det ikke tænkes at du
læser et svar med f.eks. 7 svar, nummer 3 svares af een der har ML i
killfilter, ML svarer som nr. 4 og nummer 5 svares af een der har ham i
filter, nummer 6 er ML igen, nummer syv af en med filter, vupti svar nummer
4 og 6 er væk hvis du svarer tråd nummer 7.

Men selvf. kan hans udbyder fjerne indlæg hvis der kommer nok klager over
ham. Men lukker de så ikke bare hans konto?

--
Ralph



Jan (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 12-10-07 15:58


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
news:470f8a0d$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
>
> Så vidt jeg ved kan kun han selv fjerne indlæg, kan det ikke tænkes at du
> læser et svar med f.eks. 7 svar, nummer 3 svares af een der har ML i
> killfilter, ML svarer som nr. 4 og nummer 5 svares af een der har ham i
> filter, nummer 6 er ML igen, nummer syv af en med filter, vupti svar
> nummer 4 og 6 er væk hvis du svarer tråd nummer 7.
>
> Men selvf. kan hans udbyder fjerne indlæg hvis der kommer nok klager over
> ham. Men lukker de så ikke bare hans konto?
>
> --
> Ralph
Nok ikke en politiker

Jan



Sten Schou (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 12-10-07 21:50


"Jan" <bla@bla.dk> skrev i meddelelsen
news:470f8bb4$0$45108$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...


> Nok ikke en politiker

Nej, så meget magt har Svend Auken heldigvis ikke, selv om han meget gerne
ville.

Hilsen Sten


N/A (12-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 12-10-07 16:07



HR (12-10-2007)
Kommentar
Fra : HR


Dato : 12-10-07 16:07

Michael Laudahn eOpposition skrev:
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> schrieb im Newsbeitrag
> news:470f8a0d$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>> Så vidt jeg ved kan kun han selv fjerne indlæg,
>
>
>
> Jeg har ikke fjernet dem.

Jodå.

> kan det ikke tænkes at du
>> læser et svar med f.eks. 7 svar, nummer 3 svares af een der har ML i
>> killfilter, ML svarer som nr. 4 og nummer 5 svares af een der har ham i
>> filter, nummer 6 er ML igen, nummer syv af en med filter, vupti svar
>> nummer 4 og 6 er væk hvis du svarer tråd nummer 7.
>>
>
>
> Nåja...
>
>
>
>> Men selvf. kan hans udbyder fjerne indlæg hvis der kommer nok klager over
>> ham.

De kan banna honom för alltid.


>
>
>
> Jeg har dem hér.
>
>
>
> Men lukker de så ikke bare hans konto?
>
>
>
> Den er i USA, dér gælder ytringsfriheden et stykke længre end hos os.

Är du så säker på det?



>
>
>
> --
> It does not require a majority to prevail, but rather an irate, tireless
> minority keen to set brush fires in people's minds.
>
> Samuel Adams
>
>
>
>
>

Frithiof Andreas Jen~ (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Frithiof Andreas Jen~


Dato : 12-10-07 17:58


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:470f8a0d$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
>
TDC - de dropper tilfældige artikler for at sabotere downloading af hele
DVD'er etc. På en USA'nsk server ligger hele svineriet.



Frank E. N. Stein (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 12-10-07 22:18

Frithiof Andreas Jensen skrev:

>>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
> TDC - de dropper tilfældige artikler for at sabotere downloading af hele
> DVD'er etc.

Hvordan går det med den teori efter TDC droppede de binære grupper?

Svend Poulsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Svend Poulsen


Dato : 13-10-07 08:45


"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
news:470fe4ac$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Frithiof Andreas Jensen skrev:
>
>>>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
>> TDC - de dropper tilfældige artikler for at sabotere downloading af hele
>> DVD'er etc.
>
> Hvordan går det med den teori efter TDC droppede de binære grupper?

Det er vel ingen garanti at TDC ændrer en mangeårig kundepolitik, såvel som
at Henning "fyremose" Dyremoses stående ordre, at medarbejdere i TDC skal
malke koen mest muligt (koen = kunden) er blevet ændret, efter at
kapitalfondene købt TDC for TDCs penge, ikke.

Svend



Frank E. N. Stein (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 13-10-07 09:15

Svend Poulsen skrev:

>>>>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
>>> TDC - de dropper tilfældige artikler for at sabotere downloading af hele
>>> DVD'er etc.
>> Hvordan går det med den teori efter TDC droppede de binære grupper?
>
> Det er vel ingen garanti at TDC ændrer en mangeårig kundepolitik, såvel som
> at Henning "fyremose" Dyremoses stående ordre, at medarbejdere i TDC skal
> malke koen mest muligt (koen = kunden) er blevet ændret, efter at
> kapitalfondene købt TDC for TDCs penge, ikke.

Beklager jeg kan ikke finde ud af hvad du mener.

Mener du at TDC dropper tilfældige binære indlæg efter TDC er ophørt med
at give adgang til binære indlæg?

Frithiof Andreas Jen~ (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Frithiof Andreas Jen~


Dato : 14-10-07 20:19


"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
news:47107e9e$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Svend Poulsen skrev:


> Mener du at TDC dropper tilfældige binære indlæg efter TDC er ophørt med
> at give adgang til binære indlæg?

Tilfældige indlæg - for at ødelægge binære downloads uden direkte at
censurere (eller også er deres newsserver noget bras, på 10ende år.).



Sonny T. Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 14-10-07 20:49

On Sun, 14 Oct 2007 21:18:49 +0200, Frithiof Andreas Jensen wrote:

> Tilfældige indlæg - for at ødelægge binære downloads uden direkte at
> censurere (eller også er deres newsserver noget bras, på 10ende år.).

Der er aldrig blevet droppet postings for at ødelægge binaries - der har
dog været både en bug i den software, der anvendes, såvel som
kapacitetsproblemer på specielt peering-delen af setuppet.

At binaries har været incomplete, skyldes primært at de oftest består af
mange seperate postings, og at de dermed vil være en del mere følsomme
for tab af enkelte artikler.

Vi er dog langt fra emner med relevans for dk.politik :)

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Bruno Christensen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 15-10-07 19:33

On 14 Oct 2007 19:49:00 GMT, Sonny T. Larsen wrote:

> On Sun, 14 Oct 2007 21:18:49 +0200, Frithiof Andreas Jensen wrote:
>
>> Tilfældige indlæg - for at ødelægge binære downloads uden direkte at
>> censurere (eller også er deres newsserver noget bras, på 10ende år.).
>
> Der er aldrig blevet droppet postings for at ødelægge binaries - der har
> dog været både en bug i den software, der anvendes, såvel som
> kapacitetsproblemer på specielt peering-delen af setuppet.

Det er vel egentlig kapaciteten af "serveren" der er problemet.

Hvem er idag BOFH på TDCs newsserver?

>
> At binaries har været incomplete, skyldes primært at de oftest består af
> mange seperate postings, og at de dermed vil være en del mere følsomme
> for tab af enkelte artikler.
>
> Vi er dog langt fra emner med relevans for dk.politik :)

Vi kunne jo diskutere TDCs investeringspolitik hvad angår "nyhedsservere"

--
MVH
Bruno

Sonny T. Larsen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 15-10-07 20:10

On Mon, 15 Oct 2007 20:33:24 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Det er vel egentlig kapaciteten af "serveren" der er problemet.

Ja - de servere, der håndterer newspeering og tildeling af artikelnumre.

> Hvem er idag BOFH på TDCs newsserver?

Kaspar, lidt endnu. Det er ikke fokusområde, diplomatisk sagt.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

N/A (12-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 12-10-07 16:15



HR (12-10-2007)
Kommentar
Fra : HR


Dato : 12-10-07 16:15

Michael Laudahn eOpposition skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
>> Han har vel ligeså meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?
>
>
>
>
> Har du set overskriften men ikke kunnet se resten? Og så er du gået til
> Google? Jeg holder også øje med dette fænomen i de skandinaviske NGer og
> vil gerne opklare det, så snart der kommer en lejlighed.


Exakt hur skall du gå tillväga för att klara upp det som du säger?



PS: Om du läste alt.free.newsservers för ett par månader sedan, så fick
jag mig ett svar angående dig. Newsmastern svarade helt ärligt att den
server som falskcanclar i stora mängder skulle "dödas".

N/A (12-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 12-10-07 16:28



HR (12-10-2007)
Kommentar
Fra : HR


Dato : 12-10-07 16:28

Michael Laudahn eOpposition skrev:
> "HR" <henry@usenet.zapto.org> schrieb im Newsbeitrag
> news:470f8f66$1@usenet.zapto.org...
>
>> Exakt hur skall du gå tillväga för att klara upp det som du säger?
>>
>>
>>
>> PS: Om du läste alt.free.newsservers för ett par månader sedan, så fick
>> jag mig ett svar angående dig. Newsmastern svarade helt ärligt att den
>> server som falskcanclar i stora mängder skulle "dödas".
>
>
>
> Meget interessant, alt det du skriver. Men hvis du virkelig vil at man
> forstår dig, hvorfor bliver du så ved med at snakke i antydninger og andre
> gåder? Vil du måske bare manipulere? Tror du alvorligt, du lykkes med det
> hos mig?

Jag tänkte mig att du försvinner från swnet.politik.

Kan du inte använda newsläsaren Mesnews och fylla i något kännetecken
som "laudahn.nazi.idiot" i dina message-id, så jag kan filtrera bort
alla trådar du svarar i?

Snälla?

Ð..I..Ç..K. (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Ð..I..Ç..K.


Dato : 12-10-07 16:35

HR skrevade:
> Michael Laudahn eOpposition skrev:
>> "HR" <henry@usenet.zapto.org> schrieb im Newsbeitrag
>> news:470f8f66$1@usenet.zapto.org...
>>
>>> Exakt hur skall du gå tillväga för att klara upp det som du säger?
>>>
>>>
>>>
>>> PS: Om du läste alt.free.newsservers för ett par månader sedan, så
>>> fick jag mig ett svar angående dig. Newsmastern svarade helt ärligt
>>> att den server som falskcanclar i stora mängder skulle "dödas".
>>
>>
>>
>> Meget interessant, alt det du skriver. Men hvis du virkelig vil at
>> man forstår dig, hvorfor bliver du så ved med at snakke i
>> antydninger og andre gåder? Vil du måske bare manipulere? Tror du
>> alvorligt, du lykkes med det hos mig?
>
> Jag tänkte mig att du försvinner från swnet.politik.
>
> Kan du inte använda newsläsaren Mesnews och fylla i något kännetecken
> som "laudahn.nazi.idiot" i dina message-id, så jag kan filtrera bort
> alla trådar du svarar i?
>
> Snälla?

Kan inte du sniffa Cobra Rax?
--
ÐIÇK

http://tinyurl.com/y834mq

"Jag begär härmed att bli entledigad från befattningen som
statsminister. Stockholm den 18 september 2006"

Göran Persson



HR (12-10-2007)
Kommentar
Fra : HR


Dato : 12-10-07 16:38

Ð..I..Ç..K. skrev:
> HR skrevade:
>> Michael Laudahn eOpposition skrev:
>>> "HR" <henry@usenet.zapto.org> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:470f8f66$1@usenet.zapto.org...
>>>
>>>> Exakt hur skall du gå tillväga för att klara upp det som du säger?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> PS: Om du läste alt.free.newsservers för ett par månader sedan, så
>>>> fick jag mig ett svar angående dig. Newsmastern svarade helt ärligt
>>>> att den server som falskcanclar i stora mängder skulle "dödas".
>>>
>>>
>>> Meget interessant, alt det du skriver. Men hvis du virkelig vil at
>>> man forstår dig, hvorfor bliver du så ved med at snakke i
>>> antydninger og andre gåder? Vil du måske bare manipulere? Tror du
>>> alvorligt, du lykkes med det hos mig?
>> Jag tänkte mig att du försvinner från swnet.politik.
>>
>> Kan du inte använda newsläsaren Mesnews och fylla i något kännetecken
>> som "laudahn.nazi.idiot" i dina message-id, så jag kan filtrera bort
>> alla trådar du svarar i?
>>
>> Snälla?
>
> Kan inte du sniffa Cobra Rax?

Var köper man en sådan produkt?

N/A (12-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 12-10-07 16:58



HR (12-10-2007)
Kommentar
Fra : HR


Dato : 12-10-07 16:58

Michael Laudahn eOpposition skrev:
> "Ð..I..Ç..K." <postadress68@hotmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> news:feo47m$i2h$1@news.datemas.de...
>
>> HR skrevade:
>
>
> 'Skrevade' ?!?
>
> Siden hvornår har det heddet sådan? Da jeg lærte svensk, sagde man 'skrev'.

Man håller isär benen när man skrevar.
Han heter ju Dick, så steget är inte långt.

N/A (12-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 12-10-07 17:01



HR (12-10-2007)
Kommentar
Fra : HR


Dato : 12-10-07 17:01

Michael Laudahn eOpposition skrev:
> "HR" <henry@usenet.zapto.org> schrieb im Newsbeitrag
> news:470f928d$1@usenet.zapto.org...
>
>> Jag tänkte mig att du försvinner från swnet.politik.
>
>
>
> Nå sådan. Og hvad synes de andre hos swnet.politik?

Vilka andra?
Det är bara jag som läser dig i den gruppen.

>> Kan du inte använda newsläsaren Mesnews och fylla i något kännetecken
>> som "laudahn.nazi.idiot" i dina message-id, så jag kan filtrera bort
>> alla trådar du svarar i?
>>
>
>
> Kan du ikke bruge Mesnews for filtering? Eller er du snarere bekymret over,
> at nogen svenskere kunne blive inspirerede af mine indlæg og så efterhånden
> samler kræfterne, for at sammen fjerne det landsforræderiske venstreradikale
> terrorstyre Sverige lider af (jeg mener ikke alene den 'borgerlige'
> regering)?

SD är för klent för dig, det skall vara ND eller NSF!

>> Snälla?
>
>
> Hvordan passer 'snälla' og 'idiot' sammen?

Jo, du viftar med svansen och gör glatt som jag säger, duktig idiot.

N/A (12-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 12-10-07 17:56



N/A (12-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 12-10-07 17:56



Ð..I..Ç..K. (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Ð..I..Ç..K.


Dato : 12-10-07 17:56

HR skrevade:
> Michael Laudahn eOpposition skrev:
>> "HR" <henry@usenet.zapto.org> schrieb im Newsbeitrag
>> news:470f9a33$1@usenet.zapto.org...
>>
>>> Vilka andra?
>>> Det är bara jag som läser dig i den gruppen.
>>>
>>
>>
>>
>> Vil du antyde at du har swnet.politik under kontrol? Kan du bevise
>> det?
>
> Låter härligt det med kontroll. *s*
>
> Jag antar att ingen bryr sig eftersom det är bara jag som svarar.
> Ditt spam fastnar alltför ofta i något killfilter.

Du har inte alla korvar på grillen.
--
ÐIÇK

http://tinyurl.com/y834mq

"Jag begär härmed att bli entledigad från befattningen som
statsminister. Stockholm den 18 september 2006"

Göran Persson



Bruno Christensen (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 12-10-07 16:35

On Fri, 12 Oct 2007 16:53:29 +0200, Michael Laudahn eOpposition wrote:

> Husk: 'Freedom of speech - use it or lose it.'

For ca. to måneder siden kunne jeg ikke læse dine udgydelser ved TDC.

Jeg tror ikke at TDC har et specielt filter til dig, du er ikke det værd.

Det er muligt at TDC har et filter der frasorterer "post til mange
nyhedsgrupper"

Efter at jeg har lavet sunsite til supplerende nyhedsudbyder ser jeg igen
dit bavl.



Men det er slut nu, igen. (dvs på mandag, jeg er ikke hjemme i weekenden)
--
MVH
Bruno

N/A (12-10-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 12-10-07 19:04



Jens Bruun (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 12-10-07 19:04

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en
meddelelse news:1akr2c.brf.19.1@news.alt.net

> Og hvad håber du at opnå med din provokerende udtryksmåde?

Opmærksomhed?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Pjensen73 (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 12-10-07 16:18

Den Fri, 12 Oct 2007 16:53:29 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg? Han har vel ligeså
>> meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?
>
>
>
>
> Har du set overskriften men ikke kunnet se resten?

Ja.


Pjensen73 (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 12-10-07 16:20

Den Fri, 12 Oct 2007 16:51:58 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
>
> Så vidt jeg ved kan kun han selv fjerne indlæg, kan det ikke tænkes at
> du læser et svar med f.eks. 7 svar, nummer 3 svares af een der har ML i
> killfilter, ML svarer som nr. 4 og nummer 5 svares af een der har ham i
> filter, nummer 6 er ML igen, nummer syv af en med filter, vupti svar
> nummer 4 og 6 er væk hvis du svarer tråd nummer 7.
>
> Men selvf. kan hans udbyder fjerne indlæg hvis der kommer nok klager
> over ham. Men lukker de så ikke bare hans konto?

Jeg har ikke manden i mit filter. Har overhovedet ingen i mit filter, så
jeg kan læse alle indlæg.
Michael skriver længere nede i tråden, at han ikke selv fjerner
indlæggene.

Michael Meidahl Jens~ (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 12-10-07 18:24


"Pjensen73" skrev i en meddelelse


> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
> Han har vel ligeså meget ytrinsfrihed, som vi andre, >eller?

Det ser ud som om at en eller flere har klaget over ham
som spammer hos TDC !.
Derfor ser man kun et eller flere "reply" .
Hvis man eks vis har CyberCity (eller andet) så ser man Michael Laudahn
eOppositions indlæg.
Hvis man så som CiberCity bruger svare !, ja så ser man på TDC kun reply
(prøv selv at svare eks vis i Google Grupper"
Så ser du dit eget svar på TDC med et Re: foran.
TDC spærrer kun han IP , man kan sagtens lave et indlæg med hans Mail og
Navn
(har selv prøvet i DK.Test)


Efter hvad jeg fandt ud af for nogle måneder siden, så
peger alt på overstående.


Her kan man se at han ihvertfald ikke ligger på
TOP 30 , hvad angår indlæg i DK.Politik.
http://news.frostbyte.dk/2007/displaynewsgroup.phtml?id=1180

Det er sandt at nogle indlæg fra Michael L, for kaffen til at komme op igen.
Men læg også her mærke til at de fleste indlæg ,er Links til andres menning
,som Michael så deler !.
Hans ret til at ytre sig, står ikke til diskusion i mit univers
Meget modsat EL og SF'er.



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen









Kim Larsen (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 12-10-07 23:22

"Michael Meidahl Jensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:470fadc3$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
> Det er sandt at nogle indlæg fra Michael L, for kaffen til at komme
> op igen. Men læg også her mærke til at de fleste indlæg ,er Links til
> andres menning ,som Michael så deler !.
> Hans ret til at ytre sig, står ikke til diskusion i mit univers
> Meget modsat EL og SF'er.

Sludder og vrøvl - jeg, som er erklæret socialist, giver dig fuldstændig
ret. Laudahn skal have lov til skrive alt det han har lyst til, det står
heller ikke til diskussion i mit univers, men det tvinger heldigvis ikke mig
til at læse det hvilket jeg absolut heller ikke gør.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Pjensen73 (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 12-10-07 21:57

Den Fri, 12 Oct 2007 19:24:16 +0200 skrev Michael Meidahl Jensen:

> "Pjensen73" skrev i en meddelelse
>
>
>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg? Han har vel ligeså
>> meget ytrinsfrihed, som vi andre, >eller?
>
> Det ser ud som om at en eller flere har klaget over ham som spammer hos
> TDC !.
> Derfor ser man kun et eller flere "reply" . Hvis man eks vis har
> CyberCity (eller andet) så ser man Michael Laudahn eOppositions indlæg.
> Hvis man så som CiberCity bruger svare !, ja så ser man på TDC kun reply
> (prøv selv at svare eks vis i Google Grupper" Så ser du dit eget svar på
> TDC med et Re: foran. TDC spærrer kun han IP , man kan sagtens lave et
> indlæg med hans Mail og Navn
> (har selv prøvet i DK.Test)
>
>
> Efter hvad jeg fandt ud af for nogle måneder siden, så peger alt på
> overstående.
>
>
> Her kan man se at han ihvertfald ikke ligger på TOP 30 , hvad angår
> indlæg i DK.Politik.
> http://news.frostbyte.dk/2007/displaynewsgroup.phtml?id=1180
>
> Det er sandt at nogle indlæg fra Michael L, for kaffen til at komme op
> igen. Men læg også her mærke til at de fleste indlæg ,er Links til
> andres menning ,som Michael så deler !.
> Hans ret til at ytre sig, står ikke til diskusion i mit univers Meget
> modsat EL og SF'er.

Jeg ser overskriften, men indlægget er fjernet.
Jeg bruger Sunsite og nogle af hans indlæg kan jeg se, også dem, som
ingen har svaret på. Men mange af hans indlæg kan jeg ikke se.

Pjensen73 (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 12-10-07 21:59

Den Fri, 12 Oct 2007 17:30:14 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> news:470f9039$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
>>> Har du set overskriften men ikke kunnet se resten?
>>
>> Ja.
>>
>>
>
> Så ville jeg tro, at det er din udbyder, som forfølger denne politik.
> Har du set denne adresse i din kildetekst:
>
> X-Complaints-To: staff@sunsite.dk
>
> X står nok for transmit, altså sende. Modtagning eller receive forkortes
> nok med R. Mon de også behandler R-Complaints ?!
>
Så er vi ude i noget, jeg ikke helt har forstand på. Ja, jeg bruger
sunsite og en del af dine indlæg kan jeg også læse, men der kommer også
mange, hvor det kun er overskriften jeg kan læse.

Pjensen73 (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 12-10-07 22:00

Den Fri, 12 Oct 2007 18:16:09 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:470f90a4$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Fri, 12 Oct 2007 16:51:58 +0200 skrev Ralph: Jeg har ikke manden i
>> mit filter. Har overhovedet ingen i mit filter, så jeg kan læse alle
>> indlæg.
>
> Det har jeg

Hvorfor det?

Kim Larsen (12-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 12-10-07 23:08

"Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk:
> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
> Han har vel ligeså meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?

Find dig en ordentlig nyhedsgruppe-udbyder i stedet for det amatøragtige
censurerende latterlige Sunsite-lort.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Pjensen73 (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-10-07 04:46

Den Sat, 13 Oct 2007 00:16:22 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:470fe025$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
>> Den Fri, 12 Oct 2007 17:30:14 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:470f9039$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>>
>>>>> Har du set overskriften men ikke kunnet se resten?
>>>>
>>>> Ja.
>>>>
>>>>
>>>>
>>> Så ville jeg tro, at det er din udbyder, som forfølger denne politik.
>>> Har du set denne adresse i din kildetekst:
>>>
>>> X-Complaints-To: staff@sunsite.dk
>>>
>>> X står nok for transmit, altså sende. Modtagning eller receive
>>> forkortes nok med R. Mon de også behandler R-Complaints ?!
>>>
>> Så er vi ude i noget, jeg ikke helt har forstand på. Ja, jeg bruger
>> sunsite og en del af dine indlæg kan jeg også læse, men der kommer også
>> mange, hvor det kun er overskriften jeg kan læse.
>
> Ja, censur, det er hvad der kommer ud af at sætte skoledrenge på Ålborg
> Universitet til at styre en Usenet-udbyderservice (Sunsite). Det duer
> ganske enkelt ikke. Find dig en anden udbyder, det er den eneste medicin
> på det problem, Pjevs.

Jeg kan forstå, at også dem der bruger TDC heller ikke kan se hans indlæg.
>
> Hvad med din Internet-udbyder ? Giver de ikke adgang til Usenet ? (Det
> er der mange af dem som gør)

Nej. Fullrate giver ikke adgang til usenet.

Pjensen73 (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-10-07 04:48

Den Sat, 13 Oct 2007 00:08:07 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk:
>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg? Han har vel ligeså
>> meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?
>
> Find dig en ordentlig nyhedsgruppe-udbyder i stedet for det amatøragtige
> censurerende latterlige Sunsite-lort.

Kan du anbefale en. Min udbyder (Fullrate) giver ikke adgang til usenet.

Pjensen73 (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-10-07 12:08

Den Sat, 13 Oct 2007 13:03:55 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:470fe039$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Det har jeg
>> Hvorfor det?
>
> Fordi jeg ikke gider læse hvad han skriver!

Det kan du da bare lade være med. Jeg læser heller ikke alle indlæg, men
jeg har ingen i mit filter.

Pjensen73 (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-10-07 12:09

Den Sat, 13 Oct 2007 09:37:56 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47103fef$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:
>> Den Sat, 13 Oct 2007 00:08:07 +0200 skrev Kim Larsen:
>>
>>> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk:
>>>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg? Han har vel ligeså
>>>> meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?
>>>
>>> Find dig en ordentlig nyhedsgruppe-udbyder i stedet for det
>>> amatøragtige censurerende latterlige Sunsite-lort.
>>
>> Kan du anbefale en. Min udbyder (Fullrate) giver ikke adgang til
>> usenet.
>
> Ja, Datemas.de. De fjerner ikke Michael Laudahns (ucharmerende)
> skriblerier eller nogen helst andre så vidt jeg ved. Der står på Datemas
> hjemmeside at ny adgang i midlertidigt suspenderet men du kunne jo sende
> en e-mail til dem og spørge pænt om du ikke må blive signet up hos dem.
> Det er en Tysk udbyder, så du skal skrive på enten tysk eller engelsk
> til dem. Deres newsserver er gratis at bruge når man har fået adgang.
> Man skal signes for at modtage også (det er nemlig forskelligt fra
> udbyder til udbyder. Nogle giver fri læseadgang men kræver sign up for
> at kunne sende også).
>
> Alternativt er der jo Aioe.org men de vil helst ikke have at man bruger
> dem hvis man har alternativer. Det er en lille server hvilket betyder at
> der ikke er ret meget historik, altså mulighed for at hente særligt
> gamle indlæg frem. Til gengæld er serveren for det meste lynhurtig.
> Deres tjeneste kræver ikke sign up hverken for at sende eller modtage. I
> perioder kan man opleve at den er meget længe om at hente indlæg og er
> meget længe om at sende, det er et periodisk problem som sikkert skyldes
> spidsbelastning.
>
> Hverken Datemas eller Aioe giver adgang til binære nyhedsgrupper (men
> det gør Sunsite jo heller ikke).
>
> Derudover er der et hav af betalingsudbydere hvor Giganews.com vist
> hører til en af de billigste. Giganews giver adgang til binære
> nyhedsgrupper hvilket er det mest normale for betalings-udbydere af
> nyhedsgrupper.
>
> Jeg synes i øvrigt ikke at det er særligt professionelt ikke at give
> adgang til nyhedsgrupper som Internet-udbyder men jeg ved godt at der er
> flere udbydere som ikke gør det. De henviser i stedet til skoledrengene
> på Ålborg Universitet (Sunsite). Det er ikke godt nok. Aplus (Arrownet)
> er heldigvis ikke en af dem som gør det, de har adgang til Usenet for
> deres eget netværk (ikke adgang for brugere som ikke er Aplus-kunder).
>
> Håber det var til lidt hjælp.

Takker. Jeg kigger på det.

Pjensen73 (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-10-07 12:10

Den Sat, 13 Oct 2007 11:12:06 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> news:47103fef$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Kan du anbefale en. Min udbyder (Fullrate) giver ikke adgang til
>> usenet.
>
>
>
> Jeg kan godt anbefale min egen, efter de hidtil gjordte erfaringer i
> hvert fald.
>
> https://www.altopia.com/

Den koster penge og det er jeg for nærrige til

Pjensen73 (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-10-07 18:53

Den Sat, 13 Oct 2007 13:51:13 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> news:4710a771$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
>> Den koster penge og det er jeg for nærrige til
>
>
>
> 6 USD per måned er sgu ikke meget - ikke sidst når du kigger til
> vekselkursens udvikling -, hvis du så får en fornuftig tjeneste tilbudt?
>
Hvorfor betale for noget, man andet sted kan få gratis?

-=* NEiL DANELAW *=- (13-10-2007)
Kommentar
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-


Dato : 13-10-07 18:56

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
> Han har vel ligeså meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?


Hvis der er problemer, så find en anden udbyder. Men det er
de færreste udbydere idag, der accepterer ctrl+cancel beskeder.

Men I skal lige huske på, at news er SMTP baseret, så man kan ikke
forvente, at alting kommer frem lige med det samme.



Ivannof (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 13-10-07 21:06


"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:E5idncBqw91bm4za4p2dnAA@giganews.com...
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
>> Han har vel ligeså meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?
>
>
> Hvis der er problemer, så find en anden udbyder. Men det er
> de færreste udbydere idag, der accepterer ctrl+cancel beskeder.
>
> Men I skal lige huske på, at news er SMTP baseret, så man kan ikke
> forvente, at alting kommer frem lige med det samme.
>
>

Et eller andet er der sgu galt. Og det skal åbenbart gå ud over Michael
Laudahn. Hans indlæg fra i dag kl. 13.54 "findes ikke længere på serveren"

Hilsen Ivan



Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 21:51

"Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:471124df$0$90270$14726298@news.sunsite.dk:
> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
> skrev i en meddelelse news:E5idncBqw91bm4za4p2dnAA@giganews.com...
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>> news:470f87c7$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?
>>> Han har vel ligeså meget ytrinsfrihed, som vi andre, eller?
>>
>> Hvis der er problemer, så find en anden udbyder. Men det er
>> de færreste udbydere idag, der accepterer ctrl+cancel beskeder.
>>
>> Men I skal lige huske på, at news er SMTP baseret, så man kan ikke
>> forvente, at alting kommer frem lige med det samme.
>
> Et eller andet er der sgu galt. Og det skal åbenbart gå ud over
> Michael Laudahn. Hans indlæg fra i dag kl. 13.54 "findes ikke længere
> på serveren"

Tjaeh, det er hvad der er tilbage når skoledrengene fra Ålborg Universitet
som styrer Sunsite har bestemt hvad du skal læse.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Sonny T. Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 13-10-07 22:30

On Sat, 13 Oct 2007 22:50:42 +0200, Kim Larsen wrote:

> Tjaeh, det er hvad der er tilbage når skoledrengene fra Ålborg Universitet
> som styrer Sunsite har bestemt hvad du skal læse.

Hold dig til at udtale dig om ting, du ved noget om.

Et kig på control.cancel kan måske oplyse dig en smule - det har intet med
folkene bag sunsite/dotsrc at gøre[1], at der er manglende postings.

Det er beklageligvis ikke helt ukendt, at "upopulære" holdninger kan
afstedkomme cancels fra personer, der ikke deler samme

At kalde folkene bag sunsite/dotsrc for skoledrenge har du vist ikke belæg
for - kender du reelt nogen af dem?

[1] Ej heller TDC.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Frank E. N. Stein (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 13-10-07 22:54

Sonny T. Larsen skrev:
> On Sat, 13 Oct 2007 22:50:42 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Tjaeh, det er hvad der er tilbage når skoledrengene fra Ålborg Universitet
>> som styrer Sunsite har bestemt hvad du skal læse.
>
> Hold dig til at udtale dig om ting, du ved noget om.
>
> Et kig på control.cancel kan måske oplyse dig en smule - det har intet med
> folkene bag sunsite/dotsrc at gøre[1], at der er manglende postings.
>
> Det er beklageligvis ikke helt ukendt, at "upopulære" holdninger kan
> afstedkomme cancels fra personer, der ikke deler samme
>
> At kalde folkene bag sunsite/dotsrc for skoledrenge har du vist ikke belæg
> for - kender du reelt nogen af dem?

Kim er bare sur over at i lukkede hans konto en gang. Gammelt nag forgår
ikke så let.

Sonny T. Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 13-10-07 22:57

On Sat, 13 Oct 2007 23:53:50 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> Kim er bare sur over at i lukkede hans konto en gang. Gammelt nag forgår
> ikke så let.

Det kunne det unægteligt tyde på. Det ændrer dog ikke ved fakta.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:08

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfh2ffm.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sat, 13 Oct 2007 23:53:50 +0200, Frank E. N. Stein wrote:
>
>> Kim er bare sur over at i lukkede hans konto en gang. Gammelt nag
>> forgår ikke så let.
>
> Det kunne det unægteligt tyde på. Det ændrer dog ikke ved fakta.

Jeg er da ligeglad med Sunsite men det er da klart at når folk brokker sig
over forholdende hos Sunsite, så rådgiver jeg da yderst behjælpeligt med at
finde en anden udbyder til dem. Inderst inde er jeg jo meget flink af natur


--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Sonny T. Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 13-10-07 23:21

On Sun, 14 Oct 2007 00:08:09 +0200, Kim Larsen wrote:

> Jeg er da ligeglad med Sunsite men det er da klart at når folk brokker sig
> over forholdende hos Sunsite, så rådgiver jeg da yderst behjælpeligt med at
> finde en anden udbyder til dem. Inderst inde er jeg jo meget flink af natur
>

Jamen, fred være med det.

Du skal blot gøre det på et sagligt grundlag.

Personligt har jeg da undret mig en del over Laudahns postings - men derfra og
til at filtrere dem bort via cleanfeed eller lignende, er der langt.

Der er desuden stor forskel på, hvad man har af sanktionsmuligheder i forhold
til lokale brugere (som f.eks users på sunsite/dotsrc) og så tilfældige brugere
hos en anden NNTP-udbyder.

Lokale brugere kan man vælge at lukke, som du udmærket ved - andre vil man nok
bede den lokale udbyder tage sig af - ikke blot filtrere.

Undtagelser kan være spam, attacks på enkelte grupper og den slags.

Vi bevæger os dog en del væk fra emner, som har relevans for dk.politik

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Frank E. N. Stein (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 13-10-07 23:18

Sonny T. Larsen skrev:

>> Kim er bare sur over at i lukkede hans konto en gang. Gammelt nag forgår
>> ikke så let.
>
> Det kunne det unægteligt tyde på. Det ændrer dog ikke ved fakta.

Det er vist nok en generel feature ved fakta.

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:02

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfh2duj.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sat, 13 Oct 2007 22:50:42 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Tjaeh, det er hvad der er tilbage når skoledrengene fra Ålborg
>> Universitet som styrer Sunsite har bestemt hvad du skal læse.
>
> Hold dig til at udtale dig om ting, du ved noget om.
>
> Et kig på control.cancel kan måske oplyse dig en smule - det har
> intet med folkene bag sunsite/dotsrc at gøre[1], at der er manglende
> postings.
>
> Det er beklageligvis ikke helt ukendt, at "upopulære" holdninger kan
> afstedkomme cancels fra personer, der ikke deler samme

Det er sjovt at det ikke forekommer hos mig (det ser det i hvert fald ikke
ud til)

> At kalde folkene bag sunsite/dotsrc for skoledrenge har du vist ikke
> belæg for - kender du reelt nogen af dem?

Deres beskrivelse af dem selv med billede stod jo på deres hjemmeside i fjor
men jeg er heldigvis fri for Sunsites censur-politik og de kan rende mig
noget så grusomt. Når folk beklager sig over at de ikke kan læse visse ting
gennem Sunsite, så rådgiver jeg folk til at finde en anden
nyhedsgruppe-udbyder (som er styret af voksne mennesker).

Jeg har intet problem med at modtage Laudahns indlæg og nu vil jeg meget
nøje iagttage hvad der sker i dagene her fremover. Mit gæt er at ingen
Laudahns indlæg forsvinder. Gad vide om Sunsite-brugerne kommer til at
opleve det samme - nårrrh det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha LOL

Og lige en ting mere: Jeg holder øje med NNTP-streamingen gennem 4
forskellige udbydere. Mit gæt er at der ingen problemer er på nogen af dem -
de vil være identiske med hinanden i indhold hvad angår Michael Laudahn.
Disse udbydere vil være: Datemas, Aoie, Aplus (Arrownet) og Google Groups og
jeg kigger muligvis med på en femte også, nemlig news.readfreenews.net.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ludvig Nielsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 13-10-07 23:05

On Sun, 14 Oct 2007 00:01:32 +0200, Kim Larsen wrote:


> men jeg er heldigvis fri for Sunsites censur-politik og de kan rende mig
> noget så grusomt.

Snup en kiks, nag og bitterhed er ikke sundt, så tør øjnene og kom videre.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Sonny T. Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 13-10-07 23:15

On Sun, 14 Oct 2007 00:01:32 +0200, Kim Larsen wrote:

> Det er sjovt at det ikke forekommer hos mig (det ser det i hvert fald ikke
> ud til)

Du har næppe gjort dig bemærket internationalt - det er (desværre) oftest det,
der skal til.

> Deres beskrivelse af dem selv med billede stod jo på deres hjemmeside i fjor
> men jeg er heldigvis fri for Sunsites censur-politik og de kan rende mig
> noget så grusomt. Når folk beklager sig over at de ikke kan læse visse ting
> gennem Sunsite, så rådgiver jeg folk til at finde en anden
> nyhedsgruppe-udbyder (som er styret af voksne mennesker).

Det skal du naturligvis have lov til - jeg synes dog, din omtale af folkene
bag som "skoledrenge" er noget pjat.

> Jeg har intet problem med at modtage Laudahns indlæg og nu vil jeg meget
> nøje iagttage hvad der sker i dagene her fremover. Mit gæt er at ingen
> Laudahns indlæg forsvinder. Gad vide om Sunsite-brugerne kommer til at
> opleve det samme - nårrrh det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha LOL

Det har du tydeligvis ikke, nej.

> Og lige en ting mere: Jeg holder øje med NNTP-streamingen gennem 4
> forskellige udbydere. Mit gæt er at der ingen problemer er på nogen af dem -
> de vil være identiske med hinanden i indhold hvad angår Michael Laudahn.
> Disse udbydere vil være: Datemas, Aoie, Aplus (Arrownet) og Google Groups og
> jeg kigger muligvis med på en femte også, nemlig news.readfreenews.net.

Jeg kan, på TDCs text-only server, se at der er sendt cancels efter nogle af
Laudahns postings.

Andre af dem kan være fanget af, at han ofte poster til en del grupper på
samme tid - det er typisk også en parameter, man dropper postings på.

Jeg har en vis erfaring med drift af NNTP-servere - og hvis Laudahn ryger
i filtre hos TDC og/eller sunsite/dotsrc, så skyldes det ikke ønske om
specifikt at fjerne hans postings - men formodenligt 3rd party cancels,
såvel som generel filtrering for x-posts, spam og lignende.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:28

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfh2ghg.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sun, 14 Oct 2007 00:01:32 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Det er sjovt at det ikke forekommer hos mig (det ser det i hvert
>> fald ikke ud til)
>
> Du har næppe gjort dig bemærket internationalt - det er (desværre)
> oftest det, der skal til.

Øh hvad f*nden har det med læsningen af Michael Laudahn at gøre ??????

Det er ikke mig men Michael Laudahn som er til diskussion.

>> Deres beskrivelse af dem selv med billede stod jo på deres
>> hjemmeside i fjor men jeg er heldigvis fri for Sunsites
>> censur-politik og de kan rende mig noget så grusomt. Når folk
>> beklager sig over at de ikke kan læse visse ting gennem Sunsite, så
>> rådgiver jeg folk til at finde en anden nyhedsgruppe-udbyder (som er
>> styret af voksne mennesker).
>
> Det skal du naturligvis have lov til - jeg synes dog, din omtale af
> folkene bag som "skoledrenge" er noget pjat.

Ja det er måske en for pæn omtale. Skal tænke over det.

>> Jeg har intet problem med at modtage Laudahns indlæg og nu vil jeg
>> meget nøje iagttage hvad der sker i dagene her fremover. Mit gæt er
>> at ingen Laudahns indlæg forsvinder. Gad vide om Sunsite-brugerne
>> kommer til at opleve det samme - nårrrh det har jeg jo ikke forstand
>> på, ha ha ha LOL
>
> Det har du tydeligvis ikke, nej.

Ha ha ha, vent nu at se...

>> Og lige en ting mere: Jeg holder øje med NNTP-streamingen gennem 4
>> forskellige udbydere. Mit gæt er at der ingen problemer er på nogen
>> af dem - de vil være identiske med hinanden i indhold hvad angår
>> Michael Laudahn. Disse udbydere vil være: Datemas, Aoie, Aplus
>> (Arrownet) og Google Groups og jeg kigger muligvis med på en femte
>> også, nemlig news.readfreenews.net.
>
> Jeg kan, på TDCs text-only server, se at der er sendt cancels efter
> nogle af Laudahns postings.
>
> Andre af dem kan være fanget af, at han ofte poster til en del
> grupper på samme tid - det er typisk også en parameter, man dropper
> postings på.
>
> Jeg har en vis erfaring med drift af NNTP-servere - og hvis Laudahn
> ryger
> i filtre hos TDC og/eller sunsite/dotsrc, så skyldes det ikke ønske om
> specifikt at fjerne hans postings - men formodenligt 3rd party
> cancels,
> såvel som generel filtrering for x-posts, spam og lignende.

Gætterier og ammestue-snak. Hvis jeg kan læse ALT hvad Michael Laudahn
skriver på samtlige 5 udbydere og Sunsite sjovt nok ikke fremsender samme,
ja så er det selvfølgelig nogle andres skyld og 3. 5. 7. eller 9. party
cancels eller nogle helt andres skyld *FNIS*

(Og husk at du lige meddelte at det i hvert fald ikke var TDC som var skyld
i det *GGGG*)

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ludvig Nielsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 13-10-07 23:36

On Sun, 14 Oct 2007 00:28:05 +0200, Kim Larsen wrote:


>
> Gætterier og ammestue-snak. Hvis jeg kan læse ALT hvad Michael Laudahn
> skriver på samtlige 5 udbydere og Sunsite sjovt nok ikke fremsender samme,
> ja så er det selvfølgelig nogle andres skyld og 3. 5. 7. eller 9. party
> cancels eller nogle helt andres skyld *FNIS*

Det du skriver får dig til at fremstå som komplet idiot, jeg bruger
sunsite, og får desværre MLaudahn's indlæg, men så kan man jo selv slette
dem, heldigvis.

Så din idee med at de bliver "censureret" væk på sunsite er intet andet end
løgn eller alm. uvidenhed fra din side.



--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:43

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:47114823$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:
> On Sun, 14 Oct 2007 00:28:05 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>
>>
>> Gætterier og ammestue-snak. Hvis jeg kan læse ALT hvad Michael
>> Laudahn skriver på samtlige 5 udbydere og Sunsite sjovt nok ikke
>> fremsender samme, ja så er det selvfølgelig nogle andres skyld og 3.
>> 5. 7. eller 9. party cancels eller nogle helt andres skyld *FNIS*
>
> Det du skriver får dig til at fremstå som komplet idiot, jeg bruger
> sunsite, og får desværre MLaudahn's indlæg, men så kan man jo selv
> slette dem, heldigvis.
>
> Så din idee med at de bliver "censureret" væk på sunsite er intet
> andet end løgn eller alm. uvidenhed fra din side.

Jamen du kan jo høre Pjevs har problemer med Sunsite og jeg har hørt om det
der med Sunsite før, jeg kan bare ikke huske hvem det var som brokkede sig
sidst (det var ikke mig). Jeg har ikke adgang til Sunsite og gider ikke at
gå uden om deres blokeringer for at checke. Det er jo trods alt ikke en sag
mellem mig og Sunsite men en sag mellem Sunsite er deres brugere. Jeg giver
bare et godt råd, sådan er det.

Hvis jeg får den samme posting fra fem forskellige udbydere og ingen af dem
er slettet efter at de er havnet på serveren eller på anden måde saboteret,
så vil jeg helt bestemt have mine ideer om hvem som lyver. Men lad os se.
Jeg håber at Michael Laundahn giver den gas bare en uges tid fra nu.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ludvig Nielsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 13-10-07 23:49

On Sun, 14 Oct 2007 00:42:39 +0200, Kim Larsen wrote:


>
> Jamen du kan jo høre Pjevs har problemer med Sunsite

Det er fordi Pjevs prøver at hente "msgbodys" efter selve "msg" er blevet
canceled, det har intet med sunsite at gøre.



--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:49

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:47114b23$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
> On Sun, 14 Oct 2007 00:42:39 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>
>>
>> Jamen du kan jo høre Pjevs har problemer med Sunsite
>
> Det er fordi Pjevs prøver at hente "msgbodys" efter selve "msg" er
> blevet canceled, det har intet med sunsite at gøre.

Nårrrh nej, selvfølgelig ikke *FNIS*

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Sonny T. Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 13-10-07 23:37

On Sun, 14 Oct 2007 00:28:05 +0200, Kim Larsen wrote:

> Det er ikke mig men Michael Laudahn som er til diskussion.

Min pointe var blot, at Laudahn nok har gjort sig upopulær ved
at skrive i et antal udenlandske grupper, og derfor bliver ramt
af cancels.

Jeg medgiver, det kunne fejltolkes.

> Gætterier og ammestue-snak. Hvis jeg kan læse ALT hvad Michael Laudahn
> skriver på samtlige 5 udbydere og Sunsite sjovt nok ikke fremsender samme,
> ja så er det selvfølgelig nogle andres skyld og 3. 5. 7. eller 9. party
> cancels eller nogle helt andres skyld *FNIS*

Det er faktisk ikke gætterier - check control.cancel for fakta.

> (Og husk at du lige meddelte at det i hvert fald ikke var TDC som var skyld
> i det *GGGG*)

Korrekt - jeg har checket config på både sunsite/dotsrc og TDCs servere.

Der er ikke specifikke filtre mod Laudahn.

Men nok om det - jeg gider egenligt ikke bruge tid på flames fra dig - jeg
synes blot, det var vigtigt at belyse, hvad der reelt sker.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:43

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfh2hs4.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sun, 14 Oct 2007 00:28:05 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Det er ikke mig men Michael Laudahn som er til diskussion.
>
> Min pointe var blot, at Laudahn nok har gjort sig upopulær ved
> at skrive i et antal udenlandske grupper, og derfor bliver ramt
> af cancels.
>
> Jeg medgiver, det kunne fejltolkes.
>
>> Gætterier og ammestue-snak. Hvis jeg kan læse ALT hvad Michael
>> Laudahn skriver på samtlige 5 udbydere og Sunsite sjovt nok ikke
>> fremsender samme, ja så er det selvfølgelig nogle andres skyld og 3.
>> 5. 7. eller 9. party cancels eller nogle helt andres skyld *FNIS*
>
> Det er faktisk ikke gætterier - check control.cancel for fakta.
>
>> (Og husk at du lige meddelte at det i hvert fald ikke var TDC som
>> var skyld i det *GGGG*)
>
> Korrekt - jeg har checket config på både sunsite/dotsrc og TDCs
> servere.
>
> Der er ikke specifikke filtre mod Laudahn.
>
> Men nok om det - jeg gider egenligt ikke bruge tid på flames fra dig
> - jeg synes blot, det var vigtigt at belyse, hvad der reelt sker.

LOL

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Michael Meidahl Jens~ (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 14-10-07 19:52


"Sonny T. Larsen" skrev i en meddelelse


> Korrekt - jeg har checket config på både >sunsite/dotsrc og TDCs servere.
>
> Der er ikke specifikke filtre mod Laudahn.
>

Det var dog utroligt !!!

Michael L's indlæg ses på Google groups
På TDC News ses kun reply !
Laver man et indlæg i eks DK.test , med Michael L's
navn og Mail , så ses indlæget fint på TDC ??.

Hvis ikke der filter på IP så ved jeg ikke ..........


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen




Sonny T. Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 14-10-07 20:46

On Sun, 14 Oct 2007 20:52:16 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> Hvis ikke der filter på IP så ved jeg ikke ..........

Ikke desto mindre er der ikke et "Laudahn-filter" på TDCs setup.

Der er da også en posting fra (tilsyneladende) Laudahn i dk.politik pt.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Bruno Christensen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 15-10-07 19:58

On 14 Oct 2007 19:45:41 GMT, Sonny T. Larsen wrote:

> On Sun, 14 Oct 2007 20:52:16 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:
>
>> Hvis ikke der filter på IP så ved jeg ikke ..........
>
> Ikke desto mindre er der ikke et "Laudahn-filter" på TDCs setup.
>
> Der er da også en posting fra (tilsyneladende) Laudahn i dk.politik pt.

Hvormange forskellige NG kan man poste til, før filteret stopper det?

Kan man poste til NG som ikke findes på TDC?

Jeg er rimelig sikker på at det er en af disse Laudahn overtræder, hvis
ikke, forklar venligst...

--
MVH
Bruno

Sonny T. Larsen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 15-10-07 20:18

On Mon, 15 Oct 2007 20:58:18 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Hvormange forskellige NG kan man poste til, før filteret stopper det?

5, hvis jeg husker korrekt.

> Jeg er rimelig sikker på at det er en af disse Laudahn overtræder, hvis
> ikke, forklar venligst...

Jeg tror nærmere, han bliver ramt af cancels, som bliver sendt af nogen,
der ikke deler hans politiske synspunkter.

Jeg har tidligere set hans postings både via TDC og sunsite/dotsrc - på
det seneste har jeg ikke lagt mærke til dem, udover et par cancels i
control.cancel - så jeg tror egenligt ikke, forklaringen skal søges i et
filter.

Indrømmet, jeg har ikke brugt megen energi på at rode i det.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Anne (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Anne


Dato : 14-10-07 20:25


"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfh2duj.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk...
> On Sat, 13 Oct 2007 22:50:42 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>
> Det er beklageligvis ikke helt ukendt, at "upopulære" holdninger kan
> afstedkomme cancels fra personer, der ikke deler samme
>
Hvordan? Det forstår jeg ikke. Hvem, hvordan og hvorfor bliver nogle
"canclede"?







Sonny T. Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 14-10-07 20:57

On Sun, 14 Oct 2007 21:24:47 +0200, Anne wrote:

> Hvordan? Det forstår jeg ikke. Hvem, hvordan og hvorfor bliver nogle
> "canclede"?

Cancels er i bund og grund blot specielle usenet-postings, der bruges til at
fjerne andre postings med. De sendes til control.cancel, hvor man altså
kan læse, hvilke postings der fjernes.

Cancels kan f.eks bruges til at fjerne egne fejl-postings, spam og lignende -
men det sker desværre jævnligt, at skribenter med kontroversielle holdninger
bliver udsat for, at der sendes cancel-messages efter deres postings.

En smule søgning med google kan give læsestof til timers tidsfordriv.

Vi bevæger os dog væk fra emner, der har relevans for dk.politik

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Martin Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 14-10-07 21:13

"Anne" <asd@fg> skrev i meddelelsen
news:47126d05$0$53243$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnfh2duj.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk...
>> On Sat, 13 Oct 2007 22:50:42 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>
>> Det er beklageligvis ikke helt ukendt, at "upopulære" holdninger kan
>> afstedkomme cancels fra personer, der ikke deler samme
>>
> Hvordan? Det forstår jeg ikke. Hvem, hvordan og hvorfor bliver nogle
> "canclede"?
>
>
Det var meningen at folk skulle kunne slette *egne* indlæg, men systemet
bliver misbrugt af karl-smart-psykopater til at slette andres.

Mvh
Martin


-=* NEiL DANELAW *=- (14-10-2007)
Kommentar
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-


Dato : 14-10-07 17:01

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ferb32$hik$1@news.datemas.de...

> Tjaeh, det er hvad der er tilbage når skoledrengene fra Ålborg Universitet
> som styrer Sunsite har bestemt hvad du skal læse.

Ja, men det er sgu' da latterligt. Jeg mener, ctrl-cancels er man jo
alligevel
gået væk fra, i den forstand, at de fleste udbydere ikke længere udfører
dem.



Ivannof (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 14-10-07 18:48


>>
>> Et eller andet er der sgu galt. Og det skal åbenbart gå ud over
>> Michael Laudahn. Hans indlæg fra i dag kl. 13.54 "findes ikke længere
>> på serveren"
>
> Tjaeh, det er hvad der er tilbage når skoledrengene fra Ålborg Universitet
> som styrer Sunsite har bestemt hvad du skal læse.
>
> --
> Kim Larsen
> Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
> Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
> Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Jeg har adgang til comx serveren udover sunsite. På comx mangler den også.
Hvad der så er årsagen ved jeg ikke.

hilsen Ivan



Pjensen73 (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-10-07 19:45

Den Sat, 13 Oct 2007 20:01:02 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:471105ec$0$90263$14726298@news.sunsite.dk:
>> Den Sat, 13 Oct 2007 13:51:13 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:4710a771$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>>
>>>> Den koster penge og det er jeg for nærrige til
>>>
>>>
>>>
>>> 6 USD per måned er sgu ikke meget - ikke sidst når du kigger til
>>> vekselkursens udvikling -, hvis du så får en fornuftig tjeneste
>>> tilbudt?
>>>
>> Hvorfor betale for noget, man andet sted kan få gratis?
>
> Måske for at opnå en større stabilitet og ikke mindst for at få adgang
> til binære nyhedsgrupper.

Findes der ingen gratis tjenester, der tilbyder binære nyhedsgrupper?

Pjensen73 (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-10-07 20:08

Den Sat, 13 Oct 2007 20:57:56 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47111234$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
>> Den Sat, 13 Oct 2007 20:01:02 +0200 skrev Kim Larsen:
>>
>>> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:471105ec$0$90263$14726298@news.sunsite.dk:
>>>> Den Sat, 13 Oct 2007 13:51:13 +0200 skrev Michael Laudahn
>>>> eOpposition:
>>>>
>>>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>> news:4710a771$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>
>>>>>> Den koster penge og det er jeg for nærrige til
>>>>>
>>>>> 6 USD per måned er sgu ikke meget - ikke sidst når du kigger til
>>>>> vekselkursens udvikling -, hvis du så får en fornuftig tjeneste
>>>>> tilbudt?
>>>>>
>>>> Hvorfor betale for noget, man andet sted kan få gratis?
>>>
>>> Måske for at opnå en større stabilitet og ikke mindst for at få adgang
>>> til binære nyhedsgrupper.
>>
>> Findes der ingen gratis tjenester, der tilbyder binære nyhedsgrupper?
>
> Ikke mig bekendt når vi taler om nyhedsgruppe-udbydere som ikke er
> tilknyttet ISP (altså lukkede netværk).

Ja okay.

Ludvig Nielsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 13-10-07 22:03

On 12 Oct 2007 14:42:15 GMT, Pjensen73 wrote:

> Hvem fjerner Michael Laudahn eOppositions indlæg?


Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være tilfældet, så skal
de have tak.


--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Sonny T. Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 13-10-07 22:31

On Sat, 13 Oct 2007 23:02:30 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være tilfældet, så skal
> de have tak.

Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har set sig sur på
ham.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Ludvig Nielsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 13-10-07 22:54

On 13 Oct 2007 21:31:08 GMT, Sonny T. Larsen wrote:

> On Sat, 13 Oct 2007 23:02:30 +0200, Ludvig Nielsen wrote:
>
>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være tilfældet, så skal
>> de have tak.
>
> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har set sig sur på
> ham.

Jeps.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:11

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:47113e24$0$90263$14726298@news.sunsite.dk:
> On 13 Oct 2007 21:31:08 GMT, Sonny T. Larsen wrote:
>
>> On Sat, 13 Oct 2007 23:02:30 +0200, Ludvig Nielsen wrote:
>>
>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være tilfældet,
>>> så skal de have tak.
>>
>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har set sig
>> sur på ham.

Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.

Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Sonny T. Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 13-10-07 23:17

On Sun, 14 Oct 2007 00:10:57 +0200, Kim Larsen wrote:

> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.

Det vil det så ikke have, hvis ikke samme udbydere accepterer
cancels.

> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )

Det er du åbenbart ikke den rigtige til at vurdere

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:29

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfh2gl8.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Sun, 14 Oct 2007 00:10:57 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>
> Det vil det så ikke have, hvis ikke samme udbydere accepterer
> cancels.
>
>> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )
>
> Det er du åbenbart ikke den rigtige til at vurdere

ROTFL

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Frank E. N. Stein (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 13-10-07 23:17

Kim Larsen skrev:

>>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være tilfældet,
>>>> så skal de have tak.
>>>
>>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har set sig
>>> sur på ham.
>
> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>
> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )

Det er op til udbyderen at acceptere cancel-beskeder. Prøv for sjov at
lave en cancel på et af dine egne indlæg og se om det forsvinder. Gentag
øvelsen hvor du poster gennem en server og sletter gennem en anden.

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:34

"Frank E. N. Stein" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:471143fc$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Kim Larsen skrev:
>
>>>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være tilfældet,
>>>>> så skal de have tak.
>>>>
>>>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har set
>>>> sig sur på ham.
>>
>> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>>
>> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )
>
> Det er op til udbyderen at acceptere cancel-beskeder. Prøv for sjov at
> lave en cancel på et af dine egne indlæg og se om det forsvinder.
> Gentag øvelsen hvor du poster gennem en server og sletter gennem en
> anden.

Sunsite er naturligvis "uskyldige", det er nogle andres skyld i 3. 5. 7.
eller 9 geled *FNIS*

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Frank E. N. Stein (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 13-10-07 23:39

Kim Larsen skrev:

>>>>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være tilfældet,
>>>>>> så skal de have tak.
>>>>>
>>>>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har set
>>>>> sig sur på ham.
>>>
>>> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>>>
>>> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )
>>
>> Det er op til udbyderen at acceptere cancel-beskeder. Prøv for sjov at
>> lave en cancel på et af dine egne indlæg og se om det forsvinder.
>> Gentag øvelsen hvor du poster gennem en server og sletter gennem en
>> anden.
>
> Sunsite er naturligvis "uskyldige", det er nogle andres skyld i 3. 5. 7.
> eller 9 geled *FNIS*

Så du er ikke villig til at prøve det?

Kim Larsen (13-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 13-10-07 23:48

"Frank E. N. Stein" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:47114927$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Kim Larsen skrev:
>
>>>>>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være
>>>>>>> tilfældet, så skal de have tak.
>>>>>>
>>>>>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har set
>>>>>> sig sur på ham.
>>>>
>>>> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>>>>
>>>> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )
>>>
>>> Det er op til udbyderen at acceptere cancel-beskeder. Prøv for sjov
>>> at lave en cancel på et af dine egne indlæg og se om det forsvinder.
>>> Gentag øvelsen hvor du poster gennem en server og sletter gennem en
>>> anden.
>>
>> Sunsite er naturligvis "uskyldige", det er nogle andres skyld i 3.
>> 5. 7. eller 9 geled *FNIS*
>
> Så du er ikke villig til at prøve det?

Nej jeg er villig til at gå en helt anden vej. Jeg har aldrig kunnet slette
min egen post på andet end min egen computer og jeg ved ikke om nogen af de
nuværende udbyderne giver mulighed herfor. Men jeg iagttager nu nøje hvad
der sker med Michael Laudahns post på udenlandske servere og sammenligner
dem med Arrownet. Tro mig, jeg lader ikke noget undslippe, heller ikke hvis
det imod min forventning skulle vise sig jeg tager fejl. Jeg vil regne med
at en uges tids research skulle være nok.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Frank E. N. Stein (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 14-10-07 00:00

Kim Larsen skrev:

>>>>>>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være
>>>>>>>> tilfældet, så skal de have tak.
>>>>>>>
>>>>>>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har set
>>>>>>> sig sur på ham.
>>>>>
>>>>> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>>>>>
>>>>> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )
>>>>
>>>> Det er op til udbyderen at acceptere cancel-beskeder. Prøv for sjov
>>>> at lave en cancel på et af dine egne indlæg og se om det forsvinder.
>>>> Gentag øvelsen hvor du poster gennem en server og sletter gennem en
>>>> anden.
>>>
>>> Sunsite er naturligvis "uskyldige", det er nogle andres skyld i 3.
>>> 5. 7. eller 9 geled *FNIS*
>>
>> Så du er ikke villig til at prøve det?
>
> Nej jeg er villig til at gå en helt anden vej. Jeg har aldrig kunnet
> slette min egen post på andet end min egen computer og jeg ved ikke om
> nogen af de nuværende udbyderne giver mulighed herfor.

TDC giver mulighed for det.

> Men jeg iagttager
> nu nøje hvad der sker med Michael Laudahns post på udenlandske servere
> og sammenligner dem med Arrownet. Tro mig, jeg lader ikke noget
> undslippe, heller ikke hvis det imod min forventning skulle vise sig jeg
> tager fejl. Jeg vil regne med at en uges tids research skulle være nok.

En ting er research. En anden ting er at forså den.
Hvis du ikke undersøger om dine newsservere accepterer cancels, så har
du ikke et gyldigt sammenligningsgrundlag.

Kim Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 14-10-07 00:11

"Frank E. N. Stein" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:47114df1$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Kim Larsen skrev:
>
>>>>>>>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være
>>>>>>>>> tilfældet, så skal de have tak.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har
>>>>>>>> set sig sur på ham.
>>>>>>
>>>>>> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>>>>>>
>>>>>> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )
>>>>>
>>>>> Det er op til udbyderen at acceptere cancel-beskeder. Prøv for
>>>>> sjov at lave en cancel på et af dine egne indlæg og se om det
>>>>> forsvinder. Gentag øvelsen hvor du poster gennem en server og
>>>>> sletter gennem en anden.
>>>>
>>>> Sunsite er naturligvis "uskyldige", det er nogle andres skyld i 3.
>>>> 5. 7. eller 9 geled *FNIS*
>>>
>>> Så du er ikke villig til at prøve det?
>>
>> Nej jeg er villig til at gå en helt anden vej. Jeg har aldrig kunnet
>> slette min egen post på andet end min egen computer og jeg ved ikke
>> om nogen af de nuværende udbyderne giver mulighed herfor.
>
> TDC giver mulighed for det.

Ja, det er muligt men der har jeg ikke adgang til.

>> Men jeg iagttager
>> nu nøje hvad der sker med Michael Laudahns post på udenlandske
>> servere og sammenligner dem med Arrownet. Tro mig, jeg lader ikke
>> noget undslippe, heller ikke hvis det imod min forventning skulle
>> vise sig jeg tager fejl. Jeg vil regne med at en uges tids research
>> skulle være nok.
>
> En ting er research. En anden ting er at forså den.
> Hvis du ikke undersøger om dine newsservere accepterer cancels, så har
> du ikke et gyldigt sammenligningsgrundlag.

Det er sjovt at det lige rammer TDC og Sunsite ikk´ ?

Men lad os nu se. Om en uge ved jeg noget mere.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Frank E. N. Stein (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 14-10-07 08:57

Kim Larsen skrev:

>>>>>>>>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være
>>>>>>>>>> tilfældet, så skal de have tak.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har
>>>>>>>>> set sig sur på ham.
>>>>>>>
>>>>>>> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>>>>>>>
>>>>>>> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )
>>>>>>
>>>>>> Det er op til udbyderen at acceptere cancel-beskeder. Prøv for
>>>>>> sjov at lave en cancel på et af dine egne indlæg og se om det
>>>>>> forsvinder. Gentag øvelsen hvor du poster gennem en server og
>>>>>> sletter gennem en anden.
>>>>>
>>>>> Sunsite er naturligvis "uskyldige", det er nogle andres skyld i 3.
>>>>> 5. 7. eller 9 geled *FNIS*
>>>>
>>>> Så du er ikke villig til at prøve det?
>>>
>>> Nej jeg er villig til at gå en helt anden vej. Jeg har aldrig kunnet
>>> slette min egen post på andet end min egen computer og jeg ved ikke
>>> om nogen af de nuværende udbyderne giver mulighed herfor.
>>
>> TDC giver mulighed for det.
>
> Ja, det er muligt men der har jeg ikke adgang til.

Men nu har du den information.

>>> Men jeg iagttager
>>> nu nøje hvad der sker med Michael Laudahns post på udenlandske
>>> servere og sammenligner dem med Arrownet. Tro mig, jeg lader ikke
>>> noget undslippe, heller ikke hvis det imod min forventning skulle
>>> vise sig jeg tager fejl. Jeg vil regne med at en uges tids research
>>> skulle være nok.
>>
>> En ting er research. En anden ting er at forså den.
>> Hvis du ikke undersøger om dine newsservere accepterer cancels, så har
>> du ikke et gyldigt sammenligningsgrundlag.
>
> Det er sjovt at det lige rammer TDC og Sunsite ikk´ ?

Når man kan finde cancel-beskederne i control.cancel, så rammer det alle
servere der accepterer cancel-beskeder. Det er der sådan set ikke noget
humoristisk i - det er ren teknik.

> Men lad os nu se. Om en uge ved jeg noget mere.

Det er jeg ikke sikker på.

Kim Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 14-10-07 09:12

"Frank E. N. Stein" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:4711cbde$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Kim Larsen skrev:
>
>>>>>>>>>>> Det er der vel ikke nogen der gør, men skulle det være
>>>>>>>>>>> tilfældet, så skal de have tak.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Et kig på control.cancel kunne nu godt tyde på, at nogen har
>>>>>>>>>> set sig sur på ham.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Som skægt nok ikke har indflydelse på mine udbydere.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nårrrh nej, det har jeg jo ikke forstand på, ha ha ha )
>>>>>>>
>>>>>>> Det er op til udbyderen at acceptere cancel-beskeder. Prøv for
>>>>>>> sjov at lave en cancel på et af dine egne indlæg og se om det
>>>>>>> forsvinder. Gentag øvelsen hvor du poster gennem en server og
>>>>>>> sletter gennem en anden.
>>>>>>
>>>>>> Sunsite er naturligvis "uskyldige", det er nogle andres skyld i
>>>>>> 3. 5. 7. eller 9 geled *FNIS*
>>>>>
>>>>> Så du er ikke villig til at prøve det?
>>>>
>>>> Nej jeg er villig til at gå en helt anden vej. Jeg har aldrig
>>>> kunnet slette min egen post på andet end min egen computer og jeg
>>>> ved ikke om nogen af de nuværende udbyderne giver mulighed herfor.
>>>
>>> TDC giver mulighed for det.
>>
>> Ja, det er muligt men der har jeg ikke adgang til.
>
> Men nu har du den information.
>
>>>> Men jeg iagttager
>>>> nu nøje hvad der sker med Michael Laudahns post på udenlandske
>>>> servere og sammenligner dem med Arrownet. Tro mig, jeg lader ikke
>>>> noget undslippe, heller ikke hvis det imod min forventning skulle
>>>> vise sig jeg tager fejl. Jeg vil regne med at en uges tids research
>>>> skulle være nok.
>>>
>>> En ting er research. En anden ting er at forså den.
>>> Hvis du ikke undersøger om dine newsservere accepterer cancels, så
>>> har du ikke et gyldigt sammenligningsgrundlag.
>>
>> Det er sjovt at det lige rammer TDC og Sunsite ikk´ ?
>
> Når man kan finde cancel-beskederne i control.cancel, så rammer det
> alle servere der accepterer cancel-beskeder. Det er der sådan set
> ikke noget humoristisk i - det er ren teknik.
>
>> Men lad os nu se. Om en uge ved jeg noget mere.
>
> Det er jeg ikke sikker på.

Jo, det kan du bide spids på, jeg ved allerede lidt mere nu.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ludvig Nielsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-10-07 15:46

On Sun, 14 Oct 2007 10:11:40 +0200, Kim Larsen wrote:


>
> Jo, det kan du bide spids på, jeg ved allerede lidt mere nu.

Det vil sige, at du rent faktisk godt kan læse og forstå hvad du har læst
her i tråden.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 14-10-07 19:19

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:47122b7a$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
> On Sun, 14 Oct 2007 10:11:40 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>> Jo, det kan du bide spids på, jeg ved allerede lidt mere nu.
>
> Det vil sige, at du rent faktisk godt kan læse og forstå hvad du har
> læst her i tråden.

Ja dine dumheder tager man aldrig fejl af. Nej jeg er ved at undersøge hvad
der sker på andre servere med hensyn til Michael Laundahl, men det er
naturligvis noget du ikke rigtig kender noget til, det ved jeg godt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ludvig Nielsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-10-07 19:31

On Sun, 14 Oct 2007 20:18:38 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:47122b7a$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
>> On Sun, 14 Oct 2007 10:11:40 +0200, Kim Larsen wrote:
>>>
>>> Jo, det kan du bide spids på, jeg ved allerede lidt mere nu.
>>
>> Det vil sige, at du rent faktisk godt kan læse og forstå hvad du har
>> læst her i tråden.
>
> Ja dine dumheder tager man aldrig fejl af. Nej jeg er ved at undersøge hvad
> der sker på andre servere med hensyn til Michael Laundahl, men det er
> naturligvis noget du ikke rigtig kender noget til, det ved jeg godt.

Du prøver og prøver, men det lykkes ikke rigtigt.

Sæt dig dog ind i sagerne inden du hyler op, dit had til sunsite, er ene og
alene at de nedlagde din konto, kom over det og spis så din kiks.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 14-10-07 20:25

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:47126017$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
> On Sun, 14 Oct 2007 20:18:38 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:47122b7a$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
>>> On Sun, 14 Oct 2007 10:11:40 +0200, Kim Larsen wrote:
>>>>
>>>> Jo, det kan du bide spids på, jeg ved allerede lidt mere nu.
>>>
>>> Det vil sige, at du rent faktisk godt kan læse og forstå hvad du har
>>> læst her i tråden.
>>
>> Ja dine dumheder tager man aldrig fejl af. Nej jeg er ved at
>> undersøge hvad der sker på andre servere med hensyn til Michael
>> Laundahl, men det er naturligvis noget du ikke rigtig kender noget
>> til, det ved jeg godt.
>
> Du prøver og prøver, men det lykkes ikke rigtigt.
>
> Sæt dig dog ind i sagerne inden du hyler op,

I lige måde.

> dit had til sunsite,

Nu hader jeg ikke skoledrengene fra Ålborg Universitetscenter (dem af dem
som administrerer Sunsite), det er nok lidt mere noget i retning af grin jeg
har til overs for dem. Jeg guider venligt folk over til nogle andre udbydere
hvor der sidder voksne mennesker som administratorer af deres NNTP-service,
når de brokker sig over Sunsite. Det er ikke af ond vilje men ganske enkelt
fordi jeg er sådan et flinkt og rart menneske

> er ene og alene at de nedlagde din konto, kom over det og spis så din
> kiks.

Jeg har hvad jeg skal have og har intet at begræde, du derimod virker lidt
sørgmodig for tiden...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Frank E. N. Stein (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 15-10-07 21:45

Kim Larsen skrev:

>> Når man kan finde cancel-beskederne i control.cancel, så rammer det
>> alle servere der accepterer cancel-beskeder. Det er der sådan set
>> ikke noget humoristisk i - det er ren teknik.
>>
>>> Men lad os nu se. Om en uge ved jeg noget mere.
>>
>> Det er jeg ikke sikker på.
>
> Jo, det kan du bide spids på, jeg ved allerede lidt mere nu.

Det skjuler du nu ret godt.

Kim Larsen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 15-10-07 22:14

"Frank E. N. Stein" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:4713d165$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Kim Larsen skrev:
>
>>> Når man kan finde cancel-beskederne i control.cancel, så rammer det
>>> alle servere der accepterer cancel-beskeder. Det er der sådan set
>>> ikke noget humoristisk i - det er ren teknik.
>>>
>>>> Men lad os nu se. Om en uge ved jeg noget mere.
>>>
>>> Det er jeg ikke sikker på.
>>
>> Jo, det kan du bide spids på, jeg ved allerede lidt mere nu.
>
> Det skjuler du nu ret godt.

Nemlig, lige p.t. men der skal nok mere senere.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Pjensen73 (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 14-10-07 20:15

Den Sun, 14 Oct 2007 20:30:48 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Sun, 14 Oct 2007 20:18:38 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:47122b7a$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
>>> On Sun, 14 Oct 2007 10:11:40 +0200, Kim Larsen wrote:
>>>>
>>>> Jo, det kan du bide spids på, jeg ved allerede lidt mere nu.
>>>
>>> Det vil sige, at du rent faktisk godt kan læse og forstå hvad du har
>>> læst her i tråden.
>>
>> Ja dine dumheder tager man aldrig fejl af. Nej jeg er ved at undersøge
>> hvad der sker på andre servere med hensyn til Michael Laundahl, men det
>> er naturligvis noget du ikke rigtig kender noget til, det ved jeg godt.
>
> Du prøver og prøver, men det lykkes ikke rigtigt.
>
> Sæt dig dog ind i sagerne inden du hyler op, dit had til sunsite, er ene
> og alene at de nedlagde din konto, kom over det og spis så din kiks.

Hvorfor nedlagde sunsite Kim Larsens konto? Er det en del af censuren?

Ludvig Nielsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-10-07 20:23

On 14 Oct 2007 19:15:15 GMT, Pjensen73 wrote:


>
> Hvorfor nedlagde sunsite Kim Larsens konto? Er det en del af censuren?

Nej, havde intet med censur at gøre, men det kan da være KL vil fortælle
lidt om hvorfor.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 14-10-07 21:17

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:47126c4e$0$90269$14726298@news.sunsite.dk:
> On 14 Oct 2007 19:15:15 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>> Hvorfor nedlagde sunsite Kim Larsens konto? Er det en del af
>> censuren?
>
> Nej, havde intet med censur at gøre, men det kan da være KL vil
> fortælle lidt om hvorfor.

Jo det havde det. G.B., Peter Bjørn Perlsø og Brian Neuman og eventuelt en
eller to andre højrerabiate klagede til Sunsite over mine indlæg. Sunsite
lukkede min konto uden at informere mig om det efterfølgende. Det gjorde at
jeg ganske enkelt troede at der var noget galt med Sunsite som der så tit
har været mens jeg brugt dem, jeg kunne ikke forestille mig at de var sådan
nogle umodne skoleknægte som ikke engang ville informere om hvad de havde
gjort og hvorfor. Tøsedrengene fra Sunsite havde derimod ingen problemer med
at informere alle klagerne om at de havde lukket min konto. Det gør at jeg
har den opfattelse at Sunsite tog aktivt part i sagen. Herefter er jeg ikke
i tvivl om at de folk som leder Sunsite ikke burde have det ansvar. Det er
naturligvis Sunsites sag om ville tillade at jeg postede igennem dem, ingen
tvivl om det, men de kunne i det mindste informere om at de havde lukket min
konto før de informerede alle andre (naturligvis bag om ryggen på mig). Lige
præcis DERFOR har jeg umanerlig svært ved at tage skoledrengene der styrer
det foretagende seriøst. Jeg ville som nyhedsgruppe-udbyder intet problem
have med at informere en person om at jeg havde lukket hans konto når dette
var tilfældet. Det er det mindste man kan forvente. Omvendt ville jeg ikke
informere nogen som helst andre om dette. Det er det man kalder professionel
behandling af brugere af ens internettjeneste.

Jeg kan ikke direkte bevise at Sunsite spolerer/fjerner Micheal Laudahns
indlæg, de kan jo blot komme med alle mulige andre undskyldninger og sådan
er det. Men /det/ jeg kan gøre er at bevise at jeg kan modtage fra 4 andre
udbydere helt ubesværet hvor indlæggende skægt nok ikke kommer frem til
Sunsites brugere.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ludvig Nielsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-10-07 21:25

On Sun, 14 Oct 2007 22:16:59 +0200, Kim Larsen wrote:

....snip

Stop nu dit flæberi, hvor gammel er det du er.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim Larsen (14-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 14-10-07 21:34

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:47127ac3$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
> On Sun, 14 Oct 2007 22:16:59 +0200, Kim Larsen wrote:
>
> ...snip
>
> Stop nu dit flæberi, hvor gammel er det du er.

Jeg synes da mest der er dig der flæber eller er mavesur, hvor gammel er det
du er.

Du bad om at jeg forklarede og det gjorde jeg. Hvis du du ikke synes om
svaret kan jeg kun sige at det rager mig nogenlunde langsomt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Bruno Christensen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 15-10-07 19:53

On Sun, 14 Oct 2007 22:16:59 +0200, Kim Larsen wrote:

> Jeg kan ikke direkte bevise at Sunsite spolerer/fjerner Micheal Laudahns
> indlæg, de kan jo blot komme med alle mulige andre undskyldninger og sådan
> er det. Men /det/ jeg kan gøre er at bevise at jeg kan modtage fra 4 andre
> udbydere helt ubesværet hvor indlæggende skægt nok ikke kommer frem til
> Sunsites brugere.

Læs nu hvad der skrives her.

Jeg har i et par måneder udelukkende brugt TDC som nyhedsserver, Der
optrådte Michael IKKE.

Dette kan skyldes at han poster til mange NG eller at han poster til en NG
som ikke findes på TDCs server.

Jeg komplenterer idag TDC med "sunsite" og kan læse alle Michaels
udgydelser.
Dette skyldes at jeg henter post hvert kvarter, hvilket gør at "sletningen"
af Michaels post næsten aldrig er "nået frem til "sunsite".

(jeg har lavet et filter igen, indeholdende Michael og "Jesus") De norske
"tumper" bliver for det meste fjernet ved en "ignore" ved trådstart.)

Sonny, der forsøgte at forklare dig dette, er "mere eller mindre" ansvarlig
for TDCs serverpark.
--
MVH
Bruno

Sonny T. Larsen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Sonny T. Larsen


Dato : 15-10-07 20:12

On Mon, 15 Oct 2007 20:52:41 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Sonny, der forsøgte at forklare dig dette, er "mere eller mindre" ansvarlig
> for TDCs serverpark.

Jeg arbejder mest med netværksarkitektur efterhånden.

Jeg bruger lidt fritid på sunsite/dotsrc også, og det gør mig næppe populær
hos Kim.

Argumentation ser derfor ikke ud til at virke - men det lever jeg så nok med.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Kim Larsen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 15-10-07 21:11

"Sonny T. Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:slrnfh7ejb.1v2s.sonny@bofh.nerdheaven.dk:
> On Mon, 15 Oct 2007 20:52:41 +0200, Bruno Christensen wrote:
>
>> Sonny, der forsøgte at forklare dig dette, er "mere eller mindre"
>> ansvarlig for TDCs serverpark.
>
> Jeg arbejder mest med netværksarkitektur efterhånden.
>
> Jeg bruger lidt fritid på sunsite/dotsrc også, og det gør mig næppe
> populær hos Kim.

Jeg vidste skam godt hvem du var på forhånd, det behøver du ikke underholde
mig om. Egentlig er jeg ret ligeglad men forbliv endelig i anden illusion
hvis det hjælper.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Kim Larsen (15-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 15-10-07 21:08

"Bruno Christensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:bpv6l2qb1z$.olko33yskgdn$.dlg@40tude.net:
> On Sun, 14 Oct 2007 22:16:59 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> Jeg kan ikke direkte bevise at Sunsite spolerer/fjerner Micheal
>> Laudahns indlæg, de kan jo blot komme med alle mulige andre
>> undskyldninger og sådan er det. Men /det/ jeg kan gøre er at bevise
>> at jeg kan modtage fra 4 andre udbydere helt ubesværet hvor
>> indlæggende skægt nok ikke kommer frem til Sunsites brugere.
>
> Læs nu hvad der skrives her.
>
> Jeg har i et par måneder udelukkende brugt TDC som nyhedsserver, Der
> optrådte Michael IKKE.
>
> Dette kan skyldes at han poster til mange NG eller at han poster til
> en NG som ikke findes på TDCs server.
>
> Jeg komplenterer idag TDC med "sunsite" og kan læse alle Michaels
> udgydelser.
> Dette skyldes at jeg henter post hvert kvarter, hvilket gør at
> "sletningen" af Michaels post næsten aldrig er "nået frem til
> "sunsite".
>
> (jeg har lavet et filter igen, indeholdende Michael og "Jesus") De
> norske "tumper" bliver for det meste fjernet ved en "ignore" ved
> trådstart.)
>
> Sonny, der forsøgte at forklare dig dette, er "mere eller mindre"
> ansvarlig for TDCs serverpark.

Jamen Sunsite har ikke gjort noget som helst, det er nogle andres skyld i 3.
5. 7. 9. geled eller noget i den stil.

LOL

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste