Vi har en Darwin Award vinder i Tyskland
Fra : Jesper

Dato : 11-10-07 21:54

32 årig tysker døde da han forsøgte at stjæle et strømførende kabel, han
blev så slemt forbrændt at han kun kunne genkendes på sin hånd, der
skiltes fra kroppen pga strømstyrken.

http://jp.dk/timeout/article1123109.ece

For dem der ikke ved hvad Darwin Awards er:

http://da.wikipedia.org/wiki/Darwinpris

--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Jan

Dato : 11-10-07 22:39

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> skiltes fra kroppen pga strømstyrken.
>
> http://jp.dk/timeout/article1123109.ece
>
> For dem der ikke ved hvad Darwin Awards er:

Ja det skulle også være forbudt, men har egentligt ikke så meget med politik
at gøre ud over det.

Jan

Fra : Keyser Soze

Dato : 12-10-07 08:34

> 32 årig tysker døde da han forsøgte at stjæle et strømførende kabel, han
> blev så slemt forbrændt at han kun kunne genkendes på sin hånd, der
> skiltes fra kroppen pga strømstyrken.
>
> http://jp.dk/timeout/article1123109.ece

Måske en dansker kunne få Honorable Mentions ??:

http://epn.dk/teknologi/internet/article1127098.ece

Fra : Jesper

Dato : 12-10-07 17:19

Keyser Soze <budkizzerNOSP@MMAMhotmail.com> wrote:

> Måske en dansker kunne få Honorable Mentions ??:
>
> http://epn.dk/teknologi/internet/article1127098.ece

Nu rækker det ikke til Darwin Award at være så torskedum at man ruinerer
sig selv. Man skal miste livet eller i det mindste blive steril!

Fra : Rea721

Dato : 12-10-07 19:50

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en
meddelelse

Måske var det derfor Keyser Soze skrev:

"Måske en dansker kunne få Honorable Mentions" ??

Tænk, tast, send :)

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Bruno Christensen

Dato : 12-10-07 18:00

On Fri, 12 Oct 2007 09:34:06 +0200, Keyser Soze wrote:

> Måske en dansker kunne få Honorable Mentions ??:
>
> http://epn.dk/teknologi/internet/article1127098.ece

Han burde have en god chance

--
MVH