Moral - Nyt fagområde for de overflødige F~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 11-10-07 20:05

Et kendt undertøjsfirma har nu måttet tage en flot fotoreklame ud af
markedet -
Det forestillede en letpåklædt dame faktisk kun iført - ja, vi må
indrømme det - undertøj!

Det er for skrap kost for de emsige og overflødige fagforeninger, som
er overforsynet med kvindelige ledere af parkeringsvagt-typen, og som
under henvisning til deres kvindelige medlemmer - ja, mandlige kan det
jo ikke være! - protesterede til ombudsmanden - såmænd - for at bremse
de umoralske annoncer.

Direktøren for undertøjsfirmaet oplyste i dag i DR P3 nyhederne, at
Danmark var det eneste sted i verden, at nogen havde brokket sig over
denne annonce.

Det kan ikke undre nogen herboende danskere.

I Danmark hersker et utroligt hysteri over alt, hvad der har med sex
at gøre.
Ustandselig skal vi høre hvilket skrækkeligt overgreb enhver form for
sex er mod kvinder i alle aldre.

Men vi er da på rette vej.
2,6 millioner danskere lever nu som singler og tallet er hastigt
stigende.
Samtidig falder børnefødslerne til laveste Europarekord.

Snart må vi lukke grænserne op for nogle andre, der kan finde ud af at
håndtere kvinderne og lave børn.

Så kan de tilbageværende gammeldansker-mænd jo i en nær fremtid sidde
ensomt i ruinerne af plejehjemmene og brokke sig over, at kvinderne
fik lov til at tyrannisere samfundet nedenom og hjem.

Fra : Ralph

Dato : 11-10-07 20:47

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
>Et kendt undertøjsfirma har nu måttet tage en flot fotoreklame ud af
>markedet -
>Det forestillede en letpåklædt dame faktisk kun iført - ja, vi må
>indrømme det - undertøj!

Nu har damerne faktisk IKKE undertøj på - de snuser til det.

Når DET så er sagt, så har JBS da vist fået fuld valuta for pengene. De har
godt nok fået MEGET omtale.

> [...]
>under henvisning til deres kvindelige medlemmer - ja, mandlige kan det
>jo ikke være! - protesterede til ombudsmanden - såmænd - for at bremse

Tjah - nu er sygeplejerskerne MEGET plaget af sexchikane, DET bliver da vist
ikke bedre af en sådan annonce.

>Snart må vi lukke grænserne op for nogle andre, der kan finde ud af at
>håndtere kvinderne og lave børn.

Enig, næsten - hvad mener du helt nøjagtig med at "håndtere kvinderne" En
far til tre børn synes det lyder en kende mandschauvinistisk.

--
Ralph

Fra : Rea721

Dato : 11-10-07 21:05

> Tjah - nu er sygeplejerskerne MEGET plaget af sexchikane,

Og du tror det hjælper ??

> DET bliver da vist ikke bedre af en sådan annonce.

Sådan noget vrøvl..... Det er tvungen selvcensur af værste skuffe........
næsten en ny "Muhammedsag"

Har forøvrigt just sendt en klage til JBS over at de ligger under for
tvungen selvcensur.... opfordring til at gøre det samme er hermed givet
vidre.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-07 13:15

> [...]
> har godt nok fået MEGET omtale.

> Tjah - nu er sygeplejerskerne MEGET plaget af sexchikane, DET bliver da

Er de ikke ofte ret glade for lidt sexchikane?

Der er íntet umoralsk ved de porno-agtige annoncer.

De sorterer under ytringsfrihed og mht straf bør man fokusere på vold og
tyveri - ikke halvnøgenhed

Fra : Rea721

Dato : 11-10-07 20:54

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse

> Direktøren for undertøjsfirmaet oplyste i dag i DR P3
> nyhederne, at Danmark var det eneste sted i verden, at
> nogen havde brokket sig over denne annonce.

Jeg må sige at jeg blev noget chokeret da jeg hørte "nyheden" i Radioen /
TVavisen.

Hvad fanden bilder de fagforeninger sig ind?? En gang pladersentimentalt
sluder, og endnu mere...hvad har JDS gang i...??? At lade sig tryne til at
fjerne en helt igennem lovlig og sømmelig reklame??

De er igang med selvcensur...i bedste Muhammed stil...føj for pokker.

Fra : Ivannof

Dato : 12-10-07 00:08

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min
> respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med et sekulært

Jeg mener at fagforeninger skal skal tage sig af medlemmer der udsættes for
sex-chikane. Altså kvinder under 35. Dem over 35 bliver beskattet af det som
fryns!

Hilsen Ivan

Fra : Ulrich Valera

Dato : 11-10-07 21:39

On 11 Okt., 21:47, "Ralph" <r...@post6.tele.dk> wrote:

> Enig, næsten - hvad mener du helt nøjagtig med at "håndtere kvinderne" En
> far til tre børn synes det lyder en kende mandschauvinistisk.
>
> --
> Ralph

Kvinder er skabt til at være mandens medhjælp i livet.
Det ses af deres biologiske og følelsesmæssige natur, der ikke er
egnet til at være familiefader.
Et parforhold hvor begge, som i Danmark, er ligestillede, er et skib
med to kaptajner, hvilket selvsagt ikke kan fungere.

Kvinder forsøger i dag at være som mænd. Det kan de ikke og bliver
derefter ulykkelige, når de ikke slår til.
Vi kender fx. parkeringsvagt-typerne. Nogle ubehagelige og
ubestemmelige væsner at blive konfronteret med og som er et eksempel
på, hvor slemt det kan gå, når kvinder vil ligne mænd.

Hvis mænd ikke vågner op og siger fra overfor ligestilling, vil det
være et svigt overfor deres måske 3 børn, som så på et tidspunkt må
efterlades hos et kvindemenneske, der ikke vil kunne være fader for
dem.

Mandschauvinistisk? Det er alle rigtige mænd forhåbentlig -

Fra : Rea721

Dato : 11-10-07 22:28

> Kvinder er skabt til at være mandens medhjælp i livet.

snip resten

PLONK
EOD

Fra : Ivannof

Dato : 12-10-07 00:05

> [...]

dem.

Mandschauvinistisk? Det er alle rigtige mænd forhåbentlig -

----------------------------------

Ok du er muslim eller har konverteret?

Hilsen Ivan

Fra : Ralph

Dato : 12-10-07 00:09

> [...]
Et parforhold hvor begge, som i Danmark, er ligestillede, er et skib
med to kaptajner, hvilket selvsagt ikke kan fungere.

Velkommen til år 0 - hvem fanden har opdraget dig, dine forældre burde få
sine skolepenge tilbage. Håber du er indenfor distrikstpsykiatrien.

EOD

--
Ralph

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-07 01:02

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Velkommen til år 0 - hvem fanden har opdraget dig, dine forældre burde få
> sine skolepenge tilbage. Håber du er indenfor distrikstpsykiatrien.

Det er såmænd en gammel kristen norm, som var den mest almindeligt
forekommende indtil for få årtier siden. Muhammedanere hylder den stadig med
tyrkertro.

Håber du er klar over dette - ellers burde du få dine skolepenge tilbage
eller være indenfor distriktspsykiatrien.

Mvh
Martin