Et subjekt på
Fra : Jesper

Dato : 11-10-07 19:35

Forleden dag var jeg på Gentofte Kommunes Borgerservicekontor for at få
fornyet pas. Mens jeg sad og ventede dukkede der en meget sølle
udseende, lurvet og stærkt beruset mandsperson i 30'erne op. Han var
meget højrøstet, sagde at han ikke havde sovet i x antal timer og at han
havde hikke. Han stank som et værtshus. Da han blev betjent fortsatte
den højrøstede adfærd, han råbte at hans husleje var steget med 1000 kr
og han ville have mere i boligsikring og at han i øvrigt var på bistand.
Det lykkedes sagsbehandleren at få ham lodset hen mod udgangen, hvor
subjektet, som jeg kalder fulderikken for, ville have et et kop vand fra
vandbeholderen. Han fik ødelagt stativet med plastickopper før det
lykkedes at få ham lodset helt ud.

Her har vi at gøre med et alkovrag der lever af offentlig forsørgelse.
Det er dyrt, det er spild af penge. Manden skal have et skud Vivitrol*,
det vil tørlægge ham, så kan han aktiveres eller sendes i rigtigt job,
til glæde for kommunekassen, hans selvtillid og skatteborgernes
pengepung.

*Naltrexone med 30 dages depotvirkning, indsprøjtes. Blokerer for
virkningen af bl.a. alkohol.
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned