Racisme?
Fra : Per Rønne

Dato : 09-10-07 16:22

På:

<http://www.berlingske.dk/article/20071009/sport/71009083/>

kan man se en beretning om vold mod dommer, hvorfra jeg citerer:

> [...]
>låne en mobiltelefon. Jeg vil ringe til politiet. Kort efter står ti af
>voldsmandens holdkammerater rundt om mig, og siger: Dårlig idé,
>aflevér.
>
> - Der var jeg meget bange. Du skal prøve at have ti truende spillere
>omkring dig. Så er man bange.
>
> Spilleren og holdkammeraterne går bagefter ud på parkeringspladsen, på vej
>i bad.
>
> - Han råber, at han vil skide på det danske samfund og at vi er alle en
>bunke racister. Alt det der gylle, man sædvanligvis hører, siger

Ja, et tydeligt eksempel på dansk 'racisme', må man sige.

Efterspillet? Politiet var ikke interesseret i at optage rapport, men
det endte alligevel med 20 dages betinget fængsel. Betinget, fordi det
var foregået ved en amatørfodboldkamp.

Og igen: 'racisme'. For mig at se noget en Tøger Seidenfaden ville kunne
skrive under på.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 16:44

> Og igen: 'racisme'. For mig at se noget en Tøger Seidenfaden ville kunne
> skrive under på.

"Det er med reb og dinglende perkere, man gør Danmarks fremtid stærkere"

/Kim

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-10-07 16:55

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> var foregået ved en amatørfodboldkamp.
>
> Og igen: 'racisme'. For mig at se noget en Tøger Seidenfaden ville kunne

Og hans kære lærling Rune Englebræk har sikkert fået en hjerneblødning

Det er selvfølgelig endnu en tydelig indikation på at den af røde og
velmenere foranstaltetede massemigration er løbet helt og totalt af sporet -
og mange af disse infame kultur-clash foranstaltere har ikke fattet en brik
endnu

Mvh
Martin