Pædagogerne havde ret. ( Selvfølgelig )
Fra : Patruljen

Dato : 08-10-07 17:03

Der er sket de forringelser på daginstitutionsområdet, som BUPL
fortalte os.
Regeringen har et forklaringsproblem.

Så. Frem med knasterne,folkens - Flere kroner til pædagogerne.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-07 17:46

On Mon, 08 Oct 2007 09:03:03 -0700, Patruljen <Patruljen@yahoo.dk>
wrote:

>Der er sket de forringelser på daginstitutionsområdet, som BUPL
>fortalte os.
>Regeringen har et forklaringsproblem.
>
>Så. Frem med knasterne,folkens - Flere kroner til pædagogerne.

Øhhhh.....??? Link...???

Fra : Jan

Dato : 08-10-07 17:48

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

[...]

Selvfølgelig med den regering ... og skolerne

Jan

Fra : Jim

Dato : 08-10-07 18:12

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Der er sket de forringelser på daginstitutionsområdet, som BUPL
fortalte os.
Regeringen har et forklaringsproblem.

Så. Frem med knasterne,folkens - Flere kroner til pædagogerne.

***
De penge, pædagogerne har betalt for meget i fag-kontingent, ligger i lommen
på bl.a. Bente Sorgenfrey.
http://www.sondagsavisen.dk/Site/Arkiv/2004-2-6/Artikler/Indland/bupl.htm

Jeg foreslår, at kontingentet til BUPL bliver sat ned. De har åbenbart ikke
kunne forhandle en bedre løn.
Lad deres lønforhøjelse bestå i lavere kontingent.
Det lader til, at BUPL har råd til det.
Og så burde de skamme sig over at bede om lønforhøjelse. Det kan umuligt
være den store uddannelse at lære at skifte en ble.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 08-10-07 19:03

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og så burde de skamme sig over at bede om lønforhøjelse. Det kan umuligt
> være den store uddannelse at lære at skifte en ble.

Det er nok den disciplin de fleste mennesker klare til en guldmedalje.
Dem der beskæftiger sig med det en hel dag har ikke behov for støre betaling
..

Fra : Ivannof

Dato : 08-10-07 23:17

[...]

Det er Ok med mig!

Hvem skal vi tage pengene fra?

Hilsen Ivan

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 08-10-07 23:44

> [...]

> fortalte os.
> Regeringen har et forklaringsproblem.

> Så. Frem med knasterne,folkens - Flere kroner til pædagogerne.

Nej da. Pædagogerne skal bare til at rubbe neglene.

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-07 00:01

On 8 Okt., 19:12, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:
> [...]
> kunne forhandle en bedre løn.
> Lad deres lønforhøjelse bestå i lavere kontingent.

Endnu bedre

Jeg foreslår, at melde sig ud af BUPL. Og istedet bruge pengene på en
ratepension -

> Og så burde de skamme sig over at bede om lønforhøjelse. Det kan umuligt
> være den store uddannelse at lære at skifte en ble.

He -
Mon ikke de fleste ville gå lidt død i sagerne, hvis man fordybede sig
i bleskift - i 3.5 år
Jeg skal gerne medgive,at der kommer langt flere -sløve knive - ud fra
uddannelserne, end skarpe. Studiet er indrettet sådan,at du kan få det
hevet ud,som du ønsker, eller har kapacitet til. Jeg skal da ikke
kunne modsige dig, hvis du mener, det vil tage gennemsnittet ca. 3.5
år, at lære at skifte ble -
Og det ville egentlig heller ikke undre, hvis det var nogenlunde det,
du kunne trække ud af studieforløbet -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-07 00:08

On 8 Okt., 20:03, "Kurt H. Nedergaard" <kurtnederga...@privat.tele.dk>
wrote:

> Det er nok den disciplin de fleste mennesker klare til en guldmedalje.
> Dem der beskæftiger sig med det en hel dag har ikke behov for støre betaling

Nu er det vist sådan. At pædagoger arbejder på en langt række andre
områder udover dagsinst. Herunder vuggestuer - hvor jeg helt reelt
ville blive bekymret, såfremt det pædagogiske personale alene - kunne
skifte en ble

Nogle af de absolut nummer 1 hardhittere eksempelvis på voldsfronten,
er pædagogiske arbejdspladser. Hvis du vifter rundt med en ble i den
sammenhæng, overlever du ikke din første arbejdsdag. Jeg syntes, du
skulle forsøge, så jeg kan sagtens anvise dig et par steder, hvor der
mangles mere " kanonføde " Du skal bare sende en mail -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-07 00:10

On 9 Okt., 00:43, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenven...@topbanana.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Nej da. Pædagogerne skal bare til at rubbe neglene.

Neglene er ikke det rigtige ord..... Bare - er også helt forkert. Og
rubbe ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-07 01:39

On 9 Okt., 00:17, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> fortalte os.
> Regeringen har et forklaringsproblem.
>
> Så. Frem med knasterne,folkens - Flere kroner til pædagogerne.

Ja, du.

Til en start kunne vi undlade at sende 1.88 milliard til Mærsk`s
berigende fritids - aktiviteter hvert år. Og beskattede vi så også
både firmaet og fyren, som alle andre. Du og jeg. Blev der vist en pæn
stak stakater yderligere at dele ud af -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Ivannof

Dato : 10-10-07 12:41

> [...]

både firmaet og fyren, som alle andre. Du og jeg. Blev der vist en pæn
stak stakater yderligere at dele ud af -

---------------

Det er jo nemt nok at sige! 1880 millioner til hvad - fritidsaktiviteter -
En slags FOF eller?

Både firmaet og fyren er skattet og beskattet går jeg ud fra!
Kulbrinteskatten fra nordsøen giver staten milliarder. Hvad er det jeg ikke
har fattet, men som du har helt check på?

Hilsen Ivan

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 10-10-07 08:02

[...]

Jeg ved at politikerne forsker i alternative løsninger, som kan spare penge,
men lad være med at vise dem denne.

http://www.theonion.com/content/video/report_many_u_s_parents

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Kim2000

Dato : 10-10-07 11:12

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortalte os.
> Regeringen har et forklaringsproblem.
>
> Så. Frem med knasterne,folkens - Flere kroner til pædagogerne.

Skær ned på papirarbejdet, så kan det gøres uden det koster

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-07 09:55

On 10 Okt., 09:01, "Carsten Overgaard" <i...@carstenovergaard.dk>
wrote:
> [...]
> "Hvis du ikke kan lide indlægget, så er det webmasterens skyld"

Best regards Niels Bruun.

Fra : C. Overgaard

Dato : 20-10-07 06:59

On 8 Okt., 18:03, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> fortalte os.
> Regeringen har et forklaringsproblem.
>
> Så. Frem med knasterne,folkens - Flere kroner tilpædagogerne.

http://www.superdeluxe.com/sd/contentDetail.do?id=D81F2344BF5AC7BB49F29A0B31353204370227C55E779E02

De er gode til at finde alternativer, men de har selvfølgelig en hel
industri af teenage-transport firmaer i forvejen.

http://www.secretprisonsforteens.dk/US/TeenEscortCompany.htm

Mvh
C.Overgaard