G13 besat i 20 min - en gave fra politiet
Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-07 07:24

http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-2663741-5765d413-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Findland%2Farticle390130.ece

Det kan ikke undskyldes at de unge spildte samfundsresourcer som i lørdags,
for de vidste da at de ikke kunne holde et besat hus.mod professionel
overmagt

Hvorfor gav politiet dem blod på tanden til mere demo, ved at lade dem holde
huset en symbolsk kort tid.
De ku let have holdt dem ude totalt? ? ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-10-07 08:13

Bo Warming wrote:
> [...]
> huset en symbolsk kort tid.
> De ku let have holdt dem ude totalt? ? ?

Det passer ikke, de sidst anholdte blev først taget efter 2 timers
BZ'else.. :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-07 09:25

> Det passer ikke, de sidst anholdte blev først taget efter 2 timers
> BZ'else.. :)

Gas er ikke dyr
Hvorfor gassedes ikke ind i huset da første BZer slap ind?
Fordi politi holder med BZ ?

Politiken skriver 20 min men det er ligegyldigt - at de slap ind var
pinligt og unødvendigt

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-10-07 09:28

Bo Warming wrote:
> Gas er ikke dyr
> Hvorfor gassedes ikke ind i huset da første BZer slap ind?

Det burde de også have gjort, eftersom der kun var betjente inde i
bygningen :)

> Politiken skriver 20 min men det er ligegyldigt - at de slap ind var
> pinligt og unødvendigt

Det var ikke pinligt, det var en sejr :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-07 11:56

> Det burde de også have gjort, eftersom der kun var betjente inde i
> bygningen :)

Betjente har gasmasker - JEg så kun tre autonome med gasmasker - lå hele
lageret i JAgtvej69 huset og er gået tabt?

> Det var ikke pinligt, det var en sejr :)

At man forærer inkompetente svagpissere en sejr beviser min uimodsagte
pointe, at Politi Forkæler BZ

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-10-07 12:00

Bo Warming wrote:
> Betjente har gasmasker - JEg så kun tre autonome med gasmasker - lå hele
> lageret i JAgtvej69 huset og er gået tabt?

Der var nu ganske mange med gasmasker.. i øvrigt kan de faktisk
købes på Nørrebro. Eller man kan importere en røvfuld fra sverige
for en stykpris på omkring 100kr.

:)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-07 13:24

> Der var nu ganske mange med gasmasker.. i øvrigt kan de faktisk
> købes på Nørrebro. Eller man kan importere en røvfuld fra sverige
> for en stykpris på omkring 100kr.

> :)

Altid flygter du

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-10-07 13:30

Bo Warming wrote:
> Altid flygter du

Ja, på et tidspunkt bliver det monotont at svare på dit sludder.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-10-07 12:03

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Det burde de også have gjort, eftersom der kun var betjente inde i
> bygningen :)

> Det var ikke pinligt, det var en sejr :)

Hvis nu I fik en lejrplads med pigtråd omkring, ville I så love ikke at
bryde ud?

Mvh
Martin