Studerende vil ikke lære om alkohol og køn~
Fra : El Trabajador

Dato : 07-10-07 16:27

Studerende vil ikke lære om alkohol og kønssygdomme:

http://jp.dk/udland/europa/article1120389.ece

De er bindegale, der muhamedanere.
--
El Trabajador

Fra : Jan

Dato : 07-10-07 18:56

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> Studerende vil ikke lære om alkohol og kønssygdomme:
>
> http://jp.dk/udland/europa/article1120389.ece
>
> De er bindegale, der muhamedanere.
> --
Ja burde bare udelukkes fra sådanne studier hvis de har den holdning.

Jan

Fra : N_B_DK

Dato : 07-10-07 19:30

"Jan" <bla@bla.dk> wrote in message
> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> Ja burde bare udelukkes fra sådanne studier hvis de har den holdning.

Ja det er penge ud af vinduet, det må åbenbart laves således at folk
allerede fra starten kommer i nærheden af de emner, så folk kan sorteres
fra.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Rea721

Dato : 07-10-07 19:29

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Studerende vil ikke lære om alkohol og kønssygdomme:

> http://jp.dk/udland/europa/article1120389.ece

> De er bindegale, der muhamedanere.

De burde omgående fjernes fra studierne og ha inddraget al den støtte som
deres studie ellers berettiger til.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min