Dagens gode gerning (sarkasme kan forekomm~
Fra : N_B_DK

Dato : 06-10-07 15:22

En 19-årig kvinde blev i nat stoppet på vej hjem og tvunget til at tage
tøjet af. Derefter blev hun efterladt nøgen ved Ballerup Station

De to beskrives som mænd med indvandrerbaggrund, muligvis tyrkisk. Begge
talte dansk med accent.
Den ene var 17-18 år, ca. 175 cm høj og tynd af bygning med mørkt
kortklippet hår. Han var iført jeans og sweatshirt og bar en kniv.

Den anden var 20-25 år, over 185 cm høj og muskuløs af bygning med mørkt
kortklippet hår og kraftige skægstubbe. Han var iført sweatshirt og bar også
en kniv.

http://ekstrabladet.dk/112/article345302.ece

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Mendoza

Dato : 06-10-07 16:38

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Den anden var 20-25 år, over 185 cm høj og muskuløs af bygning med
> mørkt kortklippet hår og kraftige skægstubbe. Han var iført

Endnu et enkeltstående tilfælde.....

Fra : Malene P

Dato : 06-10-07 18:40

> [...]
>
> Den anden var 20-25 år, over 185 cm høj og muskuløs af bygning med mørkt
> kortklippet hår og kraftige skægstubbe. Han var iført sweatshirt og bar

Historien er sikkert løgn. Ellers er det ondt og modbydeligt af dig at linke
til virkeligheden -de frelste bliver jo kede af det.

Malene P

Fra : vvv

Dato : 07-10-07 11:07

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Historien er sikkert løgn.

Ja.... Som sædvanligt.

http://ekstrabladet.dk/112/article345467.ece

vv

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-10-07 19:09

"N_B_DK" skrev i en meddelelse

> En 19-årig kvinde blev i nat stoppet på vej hjem og >tvunget til at tage
> tøjet af. Derefter blev hun efterladt nøgen ved >Ballerup Station

Mærkeligt at de ikke "bare" kunne røve hende
Hun skulle åbenbart også udmyges og hånes.

Men sjovt nok er der nu en mere, der nok ikke bryder sig alt for meget om
indvandre, oven i kommer så sikkert et par venner og nogle fra hendes
familie der føler det samme, det bliver snilt til nogle stykker.
Før eller senere nåes den "kritiske masse".

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 07-10-07 11:02

N_B_DK wrote:

> [...]
>
> Den anden var 20-25 år, over 185 cm høj og muskuløs af bygning med mørkt
> kortklippet hår og kraftige skægstubbe. Han var iført sweatshirt og bar

Jah - flot kvinden løj....
http://ekstrabladet.dk/112/article345467.ece

Jah - de skide danske kvinder der lyver hver anden øjeblik om voldtægter
burde udvises - er det ikke den stil du kører? ;)

Mvh
Johan

Fra : Jens G

Dato : 07-10-07 11:08

On Sun, 07 Oct 2007 12:01:50 +0200, Johan Holst Nielsen
<spam@phpgeek.dk> wrote:

>Jah - flot kvinden løj....
>http://ekstrabladet.dk/112/article345467.ece
>
>Jah - de skide danske kvinder der lyver hver anden øjeblik om voldtægter
>burde udvises - er det ikke den stil du kører? ;)

De burde ihvertfald straffes lige så hårdt som de påståede
overfaldsmænd ville have risikeret at blive.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Malene P

Dato : 07-10-07 11:25

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> De burde ihvertfald straffes lige så hårdt som de påståede
> overfaldsmænd ville have risikeret at blive.

Nej -absolut ikke. Men de skal naturligvis straffes hårdt for bevidst falsk
anmeldelse -uanset om det er imod uskyldige danskere eller om de forsøger at
gøre historien mere sandsynlig ved at påstå, at der var tale om fremmede
gerningsmænd. De fremmedes flokoverfald og deres behandling af danske piger,
der har ladet sig lokke af deres charme, parfume og overraskende flotte
biler har jeg selv oplevet blandt venner og veninder. Men jeg fatter ikke,
hvad der foregår i hovedet på de tøser, der opfinder den slags historier -og
kun bidrager til, at de fremmede mistænkeliggøres. OG til at danskerne
efterhånden ikke gider at læse om de sande problemer med de alt for mange
fremmede med afvigende mentalitet og opførsel.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 07-10-07 18:11

> [...]
>bevidst falsk
>anmeldelse -uanset om det er imod
>uskyldige danskere eller om de forsøger at

Lovgivningen er jo heldigvis helt på plads på det område.

>De fremmedes
> [...]

Noget der sker jævnligt så?

>Men jeg fatter ikke,
>hvad der foregår i hovedet på de
>tøser, der opfinder den slags
>historier -og
>kun bidrager til, at de fremmede
>mistænkeliggøres.

Det er jo bare endnu et eksempel på, at finde en syndebuk for
egen miserabel tilværelse.

>OG til at danskerne
>efterhånden ikke gider at læse om de
>sande problemer med de alt for mange
>fremmede med afvigende mentalitet og opførsel.

Så længe angstneurotiske hysteriske kællinger reagerer, som
skvadderhovederne i denne gruppe, hver gang de ser en overskrift
i sensationspressen, så bliver selvsamme presse ved med at
trykke deres lort.

Lukker du selv efter dig?

Fra : @

Dato : 07-10-07 11:34

On Sun, 07 Oct 2007 12:07:59 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>De burde ihvertfald straffes lige så hårdt som de påståede
>overfaldsmænd ville have risikeret at blive.

mener du dermed at det tossede kvindemenneske skulle straffes for
væbnet røveri+plus blufærdighedskrænkelese/voldelig ydmygelse?

ikke at jeg mener at falske anmeldelser skal være straffri, men flere
års fængsel er nok lige i overkanten

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Jens G

Dato : 07-10-07 12:40

On Sun, 07 Oct 2007 12:33:39 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

[...]
>mener du dermed at det tossede kvindemenneske skulle straffes for
>væbnet røveri+plus blufærdighedskrænkelese/voldelig ydmygelse?

Ja,- alt efter hvor præcise deres anmeldelser er.

Hvis der ligefrem er specificeret en overfaldsmand, som risikerer
varetægtsfængsel i længere tid hvis pigen er hårdnakket nok, mener jeg
at straffen skal være meget hård.

I dette tilfælde var der ikke nogen anholdte, og konsekvenserne af
anmeldelsen er nok begrænset til noget polititid, mistænkeliggørelse
af tyrkiske mænd, samt anerkendelse af de polske avisbudes ærlighed.

Jeg troede faktisk på historien. Jeg bor i Ballerup, og i tunellerne
ved stationen er der tidligere flere gange sket overfald. Jeg ser også
næsten hver morgen polske avisbude, så historien virkede meget
sansynlig.

>ikke at jeg mener at falske anmeldelser skal være straffri, men flere
>års fængsel er nok lige i overkanten

En falsk anmeldelse for voldtægt kan være meget ødelæggende for en
person. Måske mere ødelæggende end en voldtægt.

Fra : Kim2000

Dato : 07-10-07 23:05

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> De burde ihvertfald straffes lige så hårdt som de påståede
> overfaldsmænd ville have risikeret at blive.

Så du mener at bure dem inde i 3x3 m i et par år vil gavne dem? Næh, det er
næppe straf der er brug for i den slags sager, der er brug for en psykolog,
og personen kunne passende blive dømt til x antal psykologsessioner.
mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-07 23:28

> [...]
> er næppe straf der er brug for i den slags sager, der er brug for en
> psykolog, og personen kunne passende blive dømt til x antal

Giv falskanmeldere en BØDE og en masse samfundstjeneste - vi mangler
arbejdskraft

Og sæt foto , navn, adresse på internet gabestok. MEd udførlig beskrivelse
af hendes udåd og mulighed for at hun forklarer/undskylder

Det er folkeoplysning der kan forebygge gentagelser, generelt og specielt

JEg fik 3000 kr bøde pr falskanmeldelse om blufærdighedskrænkelse.
Bøden til en falskanmelder må gerne være højere og kan konverteres til
samfundstjeneste hvis betaling ikke sker.
Psykologer er overvurderede - de vil smigre den dømte

Milimeterdemokratisk øje-for-øje giver ikke bedst mulig afskrækkelse.
Hvorfor ikke langt hårdere straf til falskanmelder end den som hun sadistisk
ville genere en uskyldig med?
Fængsel er udgift for staten. Bøder er indtægt og bl.a. derfor bedst. MEd
effektiv inkasso.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-10-07 21:30

"Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> wrote in message

> Jah - de skide danske kvinder der lyver hver anden øjeblik om
> voldtægter burde udvises - er det ikke den stil du kører? ;)

Nej, jeg mener faktisk kvinden skal straffes særdeles hårdt, det skal være
slut med de pjat domme for falske anklager.