andreas falsk er jøde
Fra : Reza

Dato : 03-10-07 19:08

andreas falsk inviterer mig og andreas falsk byder mig velkommen
til at diskutere og til at have forskellige samtaler på hans
hjemmeside dialog.skrift.dk, og andreas falsk siger, at jeg
kan logge ind med kodeordet reza12 og at jeg kan logge ind med
navnet reza, men det var løgn, for jeg kunne ikke logge ind, og
det var en løgn, at andreas falsk havde lavet en privat
hjemmeside for mig og andreas falsk.

jøder er kendt blandt muslimer, som tror og lever som muslimer og
som læser koranen og som tror på Allah swt, for deres løgne og
jøder er kendt blandt muslimer, som tror og lever som muslimer og
som læser koranen og som tror på Allah swt, for deres bedrag og
andreas falsk er en løgner og andreas falsk er en bedrager, da
han bedrog mig til at tro på ham.

andreas falsk er en jøde, og andreas falsk er en løgner, som har
hånet muslimer med sin løgn, og gid at Allah swt må straffe
andreas falsk, og gid at andreas falsk må lide under Allahs swt
straf.

--
reza.kiani.dk@gmail.com

Fra : E.M.

Dato : 03-10-07 17:26

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hånet muslimer med sin løgn, og gid at Allah ftb må straffe
> andreas falsk, og gid at andreas falsk må lide under Allahs ftb

For det første ved du ikke om han er jøde eller ej, for det andet kan det
være hamrende ligegyldigt, du er en skide racist, få dog ind i hovedet at
det ikke er alle der tror på Allah ftb. (fuck the bastard)

E.M.

Fra : Reza

Dato : 03-10-07 19:31

E.M. <em@dbmail.dk> wrote:

>"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

>For det f?rste ved du ikke om han er j?de eller ej, for det andet kan det
>v?re hamrende ligegyldigt, du er en skide racist, f? dog ind i hovedet at
>det ikke er alle der tror p? Allah ftb. (fuck the bastard)

du er du, og du er idiot, og det er du fordi, at du ikke kan få
ind i hovedet, at jøderne ikke er en race, og at race intet
betyder, og at jøderne ikke er en bestemt race, men at jøderne
er en religion, og at det er en falsk religion, og at alle som er
jøder sætter sig i opposition til islam og at alle, som er jøder,
de søger at nedbryde islam og at bekæmpe mulimser, og det er en
beviselig ting, at jøder altid har bekriget muslimer.

for ydeligere oplysning kan jeg henvise til en artikel, som jeg
skrev for nogle dage siden, om hvordan jøder styrer usa i den
hensigt at ødelægge muslimer og at ødelægge det muslimer tror på,
altså islam.

--
reza.kiani.dk@gmail.com

Fra : Kim2000

Dato : 03-10-07 17:37

> [...]
> jøder sætter sig i opposition til islam og at alle, som er jøder,
> de søger at nedbryde islam og at bekæmpe mulimser,

Altså en rigtig fin dagsorden.....

Fra : Tomas

Dato : 03-10-07 17:39

> [...]
> de søger at nedbryde islam og at bekæmpe mulimser, og det er en
> beviselig ting, at jøder altid har bekriget muslimer.

Det tror da pokker at de bekriger muslimer, hvis alle muslimer er som du.
Hvis muslimer virkelig tænker som dig, så bør ALLE bekrige dem!

Det lyder sørme godt!

Fra : E.M.

Dato : 03-10-07 17:49

> [...]
> de søger at nedbryde islam og at bekæmpe mulimser, og det er en
> beviselig ting, at jøder altid har bekriget muslimer.

Muhamsere er sgu da langt mindre en race end jøder, trods det kalder i alle
der ikke tror på Allah ftb. for racister og vantro

Du er åbenbart ikke så godt inde i den danske sprog at det gør noget, jøder
er ikke en religion, det er mennesker, det er nok en hel del mere end man
kan påstå om tilhængerne af Allah ftb.

E.M.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 04-10-07 14:15

> [...]

> skrev for nogle dage siden, om hvordan jøder styrer usa i den
> hensigt at ødelægge muslimer og at ødelægge det muslimer tror på,

Hvad er der galt med det?

Fra : John

Dato : 04-10-07 14:44

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

> for ydeligere oplysning kan jeg henvise til en artikel, som jeg
> skrev for nogle dage siden, om hvordan jøder styrer usa

Jaja, og jøderne har en plan for at overtage hele verden!

Planen er godtnok en forfalskning, men det afholder naturligvis ikke
retarderede klaphatte som grønært fra at koge yderligere suppe på denne
tidlige konspirations-teori.

".. Zions Vises Protokoller er navnet på et skrift, der foregiver at
beskrive en jødisk plan om verdensherredømme. Skriftet er en forfalskning,
der blev forfattet i slutningen af 1800-tallet ved en omskrivning af en
pamflet fra 1864, Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu (Dialog
i helvede mellem Machiavelli og Montesquieu), af franskmanden Maurice Joly,
der fremlagde en kritik af Napoleon 3. af Frankrig.

Zions Vises Protokoller blev af zar Nikolaj 2. af Rusland brugt til at
beskylde jøderne for at være årsag til Ruslands problemer og har siden ofte
været brugt til at promovere antisemitisme. Skriftet kan betragtes som en
tidlig konspirationsteori .."
http://da.wikipedia.org/wiki/Zions_Vises_Protokoller

Se endelig også den meget omfattende engelske udgave af artiklen:

".. The Protocols also became a part of the Nazi propaganda effort to
justify persecution of the Jews. It was made required reading for German
students. In The Holocaust: The Destruction of European Jewry 1933-1945,
Nora Levin states that "Hitler used the Protocols as a manual in his war to
exterminate the Jews" ..":
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols_of_the_Elders_of_Zion#The_Protocols_in_Nazi_propaganda.2C_1930s-1940s

Grønært, en sølvpapirs-hat kan beskytte dig mod onde tanker, og kig endelig
efter jøder under under din seng hver nat!

John

Fra : Tomas

Dato : 03-10-07 17:34

> [...]
> hånet muslimer med sin løgn, og gid at Allah swt må straffe
> andreas falsk, og gid at andreas falsk må lide under Allahs swt

At være jøde er slet ikke så slemt som at være en muslimsk idiot! Lige som
du åbenbart er!
Du er racist, hvis nogen er!

Fra : kk

Dato : 03-10-07 18:29

Hej reza,
Hvad betyder swt?
mvh
kk

Fra : Ivannof

Dato : 03-10-07 19:00

> [...]
> hånet muslimer med sin løgn, og gid at Allah swt må straffe
> andreas falsk, og gid at andreas falsk må lide under Allahs swt

Reza, du er bare en racist swt!! Så indrøm det dog!
--
Hilsen Ivan

Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-10-07 19:04

Reza skrev i fe0epl$oc4$1@aioe.org:

[ ... ]
> [...]
> hånet muslimer med sin løgn, og gid at Allah swt må straffe
> andreas falsk, og gid at andreas falsk må lide under Allahs swt

Ja ja, din troll - jeg har slettet dig igen da du jo ikke er andet end syg i
hovedet - var det AHW en anden kaldte dig?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Reza

Dato : 03-10-07 23:50

Andreas Falck <dewnull@tiscali.invalid> wrote:
>Reza skrev i fe0epl$oc4$1@aioe.org:

>[ ... ]

>Ja ja, din troll - jeg har slettet dig igen da du jo ikke er andet end syg i
>hovedet - var det AHW en anden kaldte dig?

du har jo aldrig oprettet en konto, og du er bare sur, fordi jeg
brugte proxy, og nu er du sur, og lader som om, at du har
oprettet en konto,

det er en barnlig og det er en uacceptabel opførsel, og det er
kun for at defamere muslimer, at du skal mobbe mig, fordi jeg
brugte et kreativt ord, som muligvis er udbredt i muslimske
kredse af en uracistisk lærer og af en unarrøv lærer.

--
reza.kiani.dk@gmail.com

Fra : Kim2000

Dato : 03-10-07 21:56

> [...]
> brugte et kreativt ord, som muligvis er udbredt i muslimske
> kredse af en uracistisk lærer og af en unarrøv lærer.

Enten troll eller en der helt klart skal overvåges af PET

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-07 21:59

On 3 Okt., 22:55, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:

> Enten troll eller en der helt klart skal overvåges af PET-

Don`t worry. Der er ingen operativ kapacitet tilstede der.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 03-10-07 22:26

Reza wrote:
> [...]
> navnet reza, men det var løgn, for jeg kunne ikke logge ind, og
> det var en løgn, at andreas falsk havde lavet en privat

Jeg har også prøvet og den virker ikke. Mon ikke det skyldes en fejl?

> [...]
> som læser koranen og som tror på Allah swt, for deres bedrag og
> andreas falsk er en løgner og andreas falsk er en bedrager, da

Den eneste grund til at du ikke ryger direkte i mit killfilter nu, er
fordi det morer mig at læse den slags vås.

I mellemøsten ligger et land ved navn Israel, hvor størstedelen af
indbyggerne tilfældigvis er Jøder. Israel er i konflikt med både naboer
og et mindretal af palæstinensere som bor i landet. Jeg vil medgive at
Israelerne til tider opfører sig fuldstændig uacceptabelt, men hvis du
tilskriver Jøder over hele verden det der er staten Israels gerninger,
er du enten dum, hjernevasket eller begge dele.

Mvh. Michael.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-10-07 09:28

Michael Zedeler skrev i pNTMi.77$qO6.24@news.get2net.dk:

[ ... ]
> Jeg har også prøvet og den virker ikke. Mon ikke det skyldes en fejl?

Som jeg skrev den 3/10-2007 kl. 16.21 er den konto slettet igen da det jo nu
må være tydelig for enhver at han slet ikke har været interesseret i at
indgå i en reel dialog.

Fra : Vidal

Dato : 04-10-07 08:26

Reza skrev:
> [...]
> hånet muslimer med sin løgn, og gid at Allah swt må straffe
> andreas falsk, og gid at andreas falsk må lide under Allahs swt

Er det ikke en defamering af stakkels AF?
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : John

Dato : 04-10-07 15:20

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en defamering af stakkels AF?

Grønært får inspiration til sine hade-skrivelser her:
http://www.islam-watch.org/AyeshaAhmed/debate-frustrate-infidels.htm

- og, ikke mindst, her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Zions_Vises_Protokoller

Spild endelig ikke tiden på at forstå grønærts tankegang.

Han lider tydeligvis af jøde-paranoia, og ser jøde-konspirationer overalt.

John

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-10-07 19:04

John skrev i 4704f664$0$63804$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

[ ... ]
> Spild endelig ikke tiden på at forstå grønærts tankegang.

Ud fra hans skriverier kan man da blive i tvivl om han overhovedet har nogen
tankegang.