BFS - NU
Fra : Jens

Dato : 22-10-07 18:39

Hej

Jeg har købt den seneste CD med Big Fat Snake (NU) via download på nettet
(Bilkas musik download). På nr 7 lyder starten som om der er et eller andet
galt. Anders Blikfelts stemme vibrere underligt.

Er der nogen og som at der har en købt CD som kan aflytte specielt dette nr
og fortælle mig om det er Bilkas version der er i udu eller om det også
lyder sådan på "originalen"

Mvh

Jens

Fra : Bo Andersen

Dato : 22-10-07 19:34

> [...]
> nr og fortælle mig om det er Bilkas version der er i udu eller om det også

Track 7- Open Wine
Der hører jeg intet unormalt.
Hans stemme er 'blød og jævn'....

-Bo Andersen-

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-10-07 22:27

On Mon, 22 Oct 2007 19:39:16 +0200, "Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk>
wrote:

> [...]
>og fortælle mig om det er Bilkas version der er i udu eller om det også

CD'en fejler intet her, så det må være din fil der er noget galt med.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-10-07 23:21

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> CD'en fejler intet her, så det må være din fil der er noget galt med.

Ja og så kan vi vist konstatere, at det er bedre at spadsere ned til sin
lokale musik-pusher og købe CD'en

Fra : Morten Steen

Dato : 23-10-07 07:18

> Ja og så kan vi vist konstatere, at det er bedre at spadsere ned til sin
> lokale musik-pusher og købe CD'en

Jeg nøjes med at konstatere at det på mange måder vil være forbundet med
stor irritation og ubehag at købe en CD med Big Fat Snake. ;)

Morten

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 23-10-07 08:41

Morten Steen wrote:

> Jeg nøjes med at konstatere at det på mange måder vil være forbundet
> med stor irritation og ubehag at købe en CD med Big Fat Snake. ;)

endnu en musik-fornægter...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-10-07 11:57

On Tue, 23 Oct 2007 08:17:54 +0200, "Morten Steen" <morten.x@film.dk>
wrote:

>Jeg nøjes med at konstatere at det på mange måder vil være forbundet med
>stor irritation og ubehag at købe en CD med Big Fat Snake. ;)

Nu er det jo så heldigt at smag og behag er forskelligt, ellers ville
verden jo hurtigt blive et kedeligt sted at være.

Jeg "elsker" at få lov at gå i folks pladesamlinger og rode.
Sommetider finder jeg noget meget spændende, andre gange intet som jeg
gider at høre, så sådan en kommentar som din (selv med en smiley), er
vist lidt malplaceret her.