Weastley nyt
Fra : R. Ilsøe

Dato : 12-07-01 10:37

Hej gruppe

Jeg har ladet fornuften råde og har besluttet mig for at finde et nyt,
kærligt hjem til Weastley. Mit hjerte er lige nu ved at gi' hjernen en
ordentlig omgang bølle-bank fordi den fik det sidste ord

Weastley har sat et ordentligt potetryg i mit hjerte, -han er så nuttet og
jeg elsker at se ham tumle med både hunden, freiekatten og ungerne, men det
går bare ikke at ha' ham. Det ville være for dobbelmoralsk. Jeg er jo lige
gået af med de katte jeg elskede så højt netop fordi jeg kun må ha' 1
husdyr, så skulle jeg endelig ha' 1 kat og 1 hund kunne jeg jo ha' beholdt
en af de gamle så de slap for at flytte!!

Som alternativ til at ha' kat, har jeg aftalt med min dyrlæge, at jeg
hjælper dem med husering af hitte-katte når de ikke har plads til dem alle,
så helt "slipper" jeg ikke for katte og der er jo ikke nogen der siger at
man ikke må passe kat her

Rinnie

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-07-01 11:31

Hej Rinnie

Uh kan forestille mig hvor hårdt det bliver at se den lille fyr, drage
afsted til et nyt hjem
*suuuuuk* hvem der dog bare kunne overtage ham.

Pøj pøj med at finde et nyt hjem til ham *s*

Hilsen
Joan

Fra : Trine

Dato : 12-07-01 15:41

> [...]
alle,
> så helt "slipper" jeg ikke for katte og der er jo ikke nogen der siger at

- Hey det er da en kanon løsning, så er nogle af de arme misser da fri for
at sidde i bur, indtil nogle nye ejere dukker op og du får
tilfredsstillet dit kattehjerte

Er det alle dyrlæger der "låner" hittekattene ud??

Pøj pøj med Weastley.....krydser alt hvad der kan krydses for at han får et
super hjem!!

/Trine