Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto inspiration og lære noget
Fra : Hans Kruse

Dato : 21-10-07 17:18

Der findes under iTunes mange podcasts og hvis man ser under Podcasts | Arts
| Visual Arts finder man et væld af podcasts (pt. 5 sider i oversigten).
F.eks. Cameraposition, the crative side of photography er ganske
interessant, ligestory Jeff Curto's history of photography. Disse kan også
findes via hans hjemmeside http://www.cameraposition.com/. Jeff Curto
underviser i fotografi http://www.cameraposition.com/about og meget
kompetent. Hans fotografiske stil er ikke hverdagens, men man kan lære en
masse. Han påtænker at lave en fotoworkshop i Italien næste forår. Jeg har
meldt min interesse.

Martin Bailey's podcasts kan også være interessant for en del vil jeg tro.
Han omtaler i høj grad hvordan han tager billeder og viser eksempler. Man
kan også høre hans podcasts via hans website
http://www.martinbaileyphotography.com/.

Radiant Vista er også interessant.

Der findes også en del omkring Photoshop teknik etc.

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse

Fra : Michaelbs

Dato : 21-10-07 17:57

"Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.martinbaileyphotography.com/.
>
> Radiant Vista er også interessant.
>
> Der findes også en del omkring Photoshop teknik etc.

Mange tak.
mvh Michaelbs