Flot opvisning
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-10-07 19:02

Jeg fik lige dette link fra min storebror.
http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6199
Det ser ganske imponerende ud.
Kai

Fra : Henrik B.

Dato : 23-10-07 07:54

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.sletdette.co.za> skrev i meddelelsen
> Jeg fik lige dette link fra min storebror.
> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6199
> Det ser ganske imponerende ud.
> Kai

Det er optaget i Euro-Disney.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : PMH

Dato : 23-10-07 10:03

> Det er optaget i Euro-Disney.
>
> --

Jep..

Jeg har set showet, og man sidder og bliver total imponeret
over deres evner.
Specielt den røde bil der bakker, men det viser sig til slut i
showet, at det er fordi de har vendt karossen, og føreren kigger
ud af bagruden..
Men det er alligevel et utrolig flot show.
Der blev også kørt på crossere, og det havde de også styr
på skal jeg lige hilse og sige..

PMH

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 24-10-07 14:21

=?ISO-8859-15?Q?Fister_L=F8gsovs?= <Kunta@starmail.sletdette.co.za> wrote
in news:mn.b4b17d7a40f19999.52736@starmail.sletdette.co.za:

> Det ser ganske imponerende ud.

Du skulle tjekke SAAB Performance Team
http://www.myspace.com/saabperformancedriveteam
http://www.youtube.com/results?
search_query=saab+performance+team&search=Search

De benytter biler enhver kan købe. Ikke nødvendigvis standardbiler, men med
fabriksmonterede forbedringer såsom sportsundervogn osv.

--
essport.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-07 08:33

"Kent Oldhøj" <kent@REMOVE.oldhoj.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> med
> fabriksmonterede forbedringer såsom sportsundervogn osv.

Hej Kent.

Jo, det er rent faktisk standard Saab'er, direkte fra båndet. Og kørerne er
ikke professionelle, men derimod udviklere og ingeniører fra fabrikken. De
har tidligere besøgt Danmark, hvor jeg bl.a. var heldig at køre med, så jeg
har video inde fra bilerne.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-10-07 17:36

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in

> Jo, det er rent faktisk standard Saab'er, direkte fra båndet.

Jeg formulerede mig lidt kluntet, alene for at undgå en diskussion om
hvornår en bil er standard.

Hvad jeg mente var, at bilerne de kører i ikke er basisudgaverne, som du
ser dem i prislisterne. Der kan være monteret ekstraudstyr som f.eks.
sportsundervogn, alufælge osv. Men der er ikke monteret noget som SAAB
ikke kan levere til alle andre, så på den led er der naturligvis tale om
standardbiler og ikke specielt til formålet præparerede biler.

Kort og godt: Vi er enige

> kørerne er ikke professionelle, men derimod udviklere og ingeniører
> fra fabrikken.

De har alle rallyerfaring, men som amatører.

> De har tidligere besøgt Danmark, hvor jeg bl.a. var
> heldig at køre med, så jeg har video inde fra bilerne.

Svin. (for jeg er ihvertfald ikke misundelig!)

Og hvorfor er det lige vi ikke har set de videoer? Hvis serverplads er
problemet, så stiller jeg da gerne nogle hundrede gigabyte til rådighed.

--
essport.dk

Fra : Lars Kristensen

Dato : 25-10-07 12:58

Fister Løgsovs wrote:
> Jeg fik lige dette link fra min storebror.
> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6199
> Det ser ganske imponerende ud.

Der må godt nok have været nogle pladesmede på overarbejde mens de har
indøvet det show. Imponerende.

- Lars