Hvor findes folie til interiørbeklædning ?
Fra : Per Jensen

Dato : 22-10-07 19:04

Hej!

Jeg skal have lavet lidt om i mit interiør på bilen, og skal i den
forbindelse igang med lidt plastic padding. Bagefter kunne jeg male
tingene igen, men da bilen originalt har træfarvet plast, og jeg gerne
ville beholde dette, er det ikke en mulighed.

Jeg VED at man kan købe noget folie der kan påsættes med varmeblæser og
en del tålmodighed, men hvad produktet hedder, og hvor det kan købes,
aner jeg ikke.

Hvis man kan beklæde en taxa med det, kan man vel også beklæde en smule
interiør i bilen.

På ebay.com kan man købe "kits" med præ-udskåret folie så man selv kan
konvertere sit interiør, men jeg har ikke set dette folie i en hel
rulle, eller i løs vægt.

Hvis du har et bud, så giv lyd!

// Per.

Fra : Mic P

Dato : 22-10-07 20:42

Prøv at kigge her http://cdcardic.e-supplies.dk/catalog.asp

Fra : Per Jensen

Dato : 23-10-07 00:42

Mic P skrev:
> Prøv at kigge her http://cdcardic.e-supplies.dk/catalog.asp
<KLIP>

Hm, de stykker som de sælger er "kun" 50x50 cm... det er ikke nok, jeg
skal nærmere bruger 75 Cm. på den ene led eller deromkring...

// Per.

Fra : Kim Olsen

Dato : 22-10-07 21:47

> Hvis du har et bud, så giv lyd!
>
> // Per.

Herhjemme ved jeg at "MB dele" sælger træsæt til mange bilmærker, så
"google" ham og prøv at spørge..

Købte et sæt til Kia Clarus for nogle år siden - sidder stadig flot...

Kim Olsen
www.kims.pahn.dk

Fra : Per Jensen

Dato : 23-10-07 00:43

Kim Olsen skrev:

> Herhjemme ved jeg at "MB dele" sælger træsæt til mange bilmærker, så
> "google" ham og prøv at spørge..

<KLIP)

Hej Kim.

Hvad mener du med træsæt ? altså folie til at sætte på, eller deciderede
træ-dele ?

Jeg skal bruge folie - problemet, som jeg kan se det, er faktisk at
skaffe et stykke der er stort nok!

// Per.

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-10-07 16:43

> [...]
> træ-dele ?
>
> Jeg skal bruge folie - problemet, som jeg kan se det, er faktisk at skaffe

Hej Per

De sæt MB dele sælger er kraftigt folie, i flere "træ"sorter. Ved ikke om
han har store stykker eller kun færdiglavede sæt. Men der sker jo ikke noget
ved at spørge ham

Kim

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 23-10-07 07:31

Skal have lavet samme nummer med mine ældgamle højttalere.

Snakkede med en møbelsnedker, der mente at farvehandleren var et godt bud!

Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-10-07 08:02

http://shop.starpaint.dk/index.php?cPath=38_65