Push e-mail?
Fra : iSteen

Dato : 22-10-07 16:31

Hvad er det for noget?
Har fået mig en handy lille SE, og der findxes et menupunkt der hedder
*Push E-mail*

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-07 16:42

isteen@gmail.com (iSteen) wrote in

> Hvad er det for noget?
> Har fået mig en handy lille SE, og der findxes et menupunkt der hedder
> *Push E-mail*

Det er en mulighed som nogle mailservere - vist nok kun Exchange? -
understøtter hvor serveren går ud og fortæller telefonen når der er kommet
ny post. Normalt er det den anden vej rundt.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-10-07 19:00

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
> understøtter hvor serveren går ud og fortæller telefonen når der er kommet
> ny post. Normalt er det den anden vej rundt.

Nej, imap kan det også hvis serveren understøtter IDLE
specifikationen.

JonB