MS Windows
briani 27239
Program til at se TV med ?
Fra : SpookiePower

Dato : 22-10-07 11:48

Jeg har et bundkort (Asus) hvor der er TV tuner på.
Det køre godt nok, men den software der følger med
syntes jeg ikke godt om. Hvad findes der ellers af
software der kan vise TV. Jeg har selv søgt men
syntes ikke at kunne finde et program til dette.

Fra : Mads

Dato : 22-10-07 15:14

On Mon, 22 Oct 2007 12:47:45 +0200, SpookiePower
<boxjunk2600@gmail.com> wrote:

> [...]
>software der kan vise TV. Jeg har selv søgt men
>syntes ikke at kunne finde et program til dette.

Lite versionen af Chris TV er gratis og virker med stort
set alle TV tunere. Den er nem at finde med Google

vh Mads

Fra : ego

Dato : 22-10-07 15:54

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Lite versionen af Chris TV er gratis og virker med stort
> set alle TV tunere. Den er nem at finde med Google

Samme gælder Dscaler, der er freeware og open source

seneste udgave er 4.1.15

mvh
kaj

Fra : SpookiePower