MS Windows
briani 27239
el-besparende modus i xp pro ?
Fra : not@home.se

Dato : 20-10-07 20:44

hej min computer med xp pro sp2 skrev pludselig el-besparende modus og
slukkede ned lige da vi var færdige med at se en film, hvordan kan det
være jeg har været inde i egenskaber/pauseskærm/strømstyring og slå
alt til (aldrig) så den burde da ikke slukke ned eller hvad har jeg
gjordt forkert ? hvor kan det ellers indstilles ? på forhånd tak....

Fra : not@home.se

Dato : 20-10-07 21:38

og hvis jeg inde i biosen slår (acpi funktionen) frA så kan windows
ikke starte op normalt men spørger om jeg vil starte op i fejlsikret
tilstand eller normalt jeg er ikke helt inde i det med strømbesparende
og dvale tilstande men mit nye bundkort kan vist det hele jeg vil bare
gerne have det slået fra, det er et MSI K9A-PLATINUM AM2 PCI-E DDRII
Crossfire