DAD - Kludder i numrene
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 21:27

Hejsa

Jeg sidder med DAD albummet "Special". Det første nummer på cd'en hedder
"Isn't that wild". Lige under nummeret står der, at nummeret er fra albummet
Call of the wild.

Det hiver jeg så ned fra hylden, blot for at konstaterer, at nummeret ikke
er derpå ???

Nogen der har et bud, hvad der lige går galt her ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Bruno

Dato : 16-10-07 21:53

Rysz (8900) wrote:
> [...]
> er derpå ???
>
> Nogen der har et bud, hvad der lige går galt her ?

Måske der findes en CD udgave af "Call of the Wild" hvor nummeret er
med? Eller måske at nogen ville havde skrevet "Draws a circle" og så
smuttede det lige

Mvh
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 23:10

> Måske der findes en CD udgave af "Call of the Wild" hvor nummeret er med?
> Eller måske at nogen ville havde skrevet "Draws a circle" og så smuttede
> det lige

Ja ok. Havde så ikke lige set, at den var på "Draws a circle".

Det er nok bare en smutter så. Lidt pudsigt alligevel.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Max

Dato : 16-10-07 22:10

Hej Jen

> Nogen der har et bud, hvad der lige går galt her ?

Det er menneskeligt at fejle :)

--
Mvh Max

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 17-10-07 07:38

Rysz (8900) wrote:

> Det hiver jeg så ned fra hylden, blot for at konstaterer, at nummeret
> ikke er derpå ???
>
> Nogen der har et bud, hvad der lige går galt her ?

kender godt problemet... jeg har oplevet det med et elvis boksset hvor jeg
ville hente albumoplysninger på ODBC (eller er det OBDC?)
jeg kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig at data derfra ikke var
i orden... med det resultat at filnavn / sangtitel slet ikke passer på de
rigtige sange... træls træls træls...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Max

Dato : 17-10-07 07:55

Hej Rasmus

> [...]
> ikke var i orden... med det resultat at filnavn / sangtitel slet ikke
> passer på de rigtige sange... træls træls træls...

Problemet kan jo være at der udgives forskellige versioner
i forskellige lande.

--
Mvh Max

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 17-10-07 08:02

Max wrote:

> Problemet kan jo være at der udgives forskellige versioner
> i forskellige lande.

ja ok... det troede jeg bare at der var taget højde for med den unikke kode
for hver udgivelse...?

Fra : Dopedog

Dato : 17-10-07 10:38

> Hej Rasmus

> Problemet kan jo være at der udgives forskellige versioner
> i forskellige lande.
>
> --
> Mvh Max

Eller hvis det er bootlegs