Mick Jagger og blues
Fra : madklub

Dato : 16-10-07 10:56

Hej

Den anden aften hørte jeg et godt gammeldags bluesnummer. Stilen var
lidt som *From the cradle". Sangeren lød nøjagtig som Mick Jagger.
(Det _var_ Mick Jagger.)

Hvad hedder nummeret?

Søren

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-10-07 11:47

madklub skrev:

> Den anden aften hørte jeg et godt gammeldags bluesnummer.
> Stilen var lidt som *From the cradle". Sangeren lød nøjagtig
> som Mick Jagger. (Det _var_ Mick Jagger.)

> Hvad hedder nummeret?

Kan det være Little Red Rooster?

"a blues song originally written by Willie Dixon and released by Howlin'
Wolf"

http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Red_Rooster

--
Herluf :·)

Fra : Max

Dato : 16-10-07 16:40

Hej Herluf

> Kan det være Little Red Rooster?

Det bedste Rolling Stones nummer der er lavet.

--
Mvh Max

Fra : Søren

Dato : 16-10-07 16:42

> Kan det være Little Red Rooster?
>
> "a blues song originally written by Willie Dixon and released by Howlin'
> [...]
Ja, det kan godt passe. (Det var lidt sent, og jeg var ikke helt ved mine
sansers fulde brug)

Tak.

Søren