Engelske musikblade ; Mojo og Record Colle~
Fra : Peter Heide

Dato : 15-10-07 13:57

Jeg har liggende ca 300 - 400 af de nævnte. Har prøvet om
Accord var interesseret i dem ( endda i bytte-pris ) men nix.

Nogen hér der kender nogen der er interesseret ?

OT ?

"So What ?" np Miles Davis

Fra : Per Hansen

Dato : 15-10-07 15:34

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> mentioned this

> [...]
> Accord var interesseret i dem ( endda i bytte-pris ) men nix.
>
> Nogen hér der kender nogen der er interesseret ?

Tror jeg næppe der er, folk vil nok tilbyde dig et par bananer, skumfiduser
og hvad de nu kan hitte på istedet for
Tror at en genbrugs container vil blive mere glade for dine gamle blade,
for der er ikke den store samlermani i gamle hifi og musikblade længere og
det ved sådan en butik som Accord også.

--
Per Hansen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-10-07 15:45

On Mon, 15 Oct 2007 14:33:52 GMT, Per Hansen
<onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

>Tror jeg næppe der er, folk vil nok tilbyde dig et par bananer, skumfiduser
>og hvad de nu kan hitte på istedet for

Han kunne evt. prøve at bortgive dem i markedsgruppen (mod porto
selvfølgelig). Jeg har da før sagt ja tak til en gammel hifi-bog i
markedsgruppen selv om den er noget forældet på stort set alle punkter
var det da interessant læsning :)

Fra : aab

Dato : 15-10-07 16:04

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for der er ikke den store samlermani i gamle hifi og musikblade længere og

Hvis du har Record Collector nr. 1, 2 eller 6 (det er de eneste jeg
mangler),
så er jeg køber, hvis du vil sælge til en rimelig pris.

Med venlig hilsen
Anker Andreasen

Fra : Peter Heide

Dato : 16-10-07 01:50

"aab" <reknaaa@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mangler),
> så er jeg køber, hvis du vil sælge til en rimelig pris.

Desværre . Jeg tror de starter omkring no. 25. Mit reolsystem brasede
forøvrigt
sammen pgra vægten fra bladene forleden

Fra : Peter Heide

Dato : 16-10-07 01:50

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> for der er ikke den store samlermani i gamle hifi og musikblade længere og

At de er helt usælgelig er jeg nu ikke helt sikker på. De bliver
solgt på eBay og ligende, jeg gider bare ikke besværet. Vil hellere
have en køber der tager hele lortet på en gang.

Fra : Max

Dato : 16-10-07 17:38

Hej Peter

> At de er helt usælgelig er jeg nu ikke helt sikker på. De bliver

Så sæt dem til salg i en markedsgruppe f.eks.

dk.marked.privat.musik

--
Mvh Max

Fra : Peter Heide

Dato : 23-10-07 16:45

> [...]
> og hvad de nu kan hitte på istedet for
> Tror at en genbrugs container vil blive mere glade for dine gamle blade,

Godt jeg ikke gik efter jeres bud

Har fået tilbudt 5 kr pr Mojo , i en plade-biks i Københavnstrup

Fra : KBH

Dato : 16-10-07 17:28

Hvor i landet ??

Fra : Peter Heide