6310 eller T39?
Fra : BorreBoy

Dato : 12-07-01 08:42

Hej.

Jeg overvejer at købe en af de nævnte telefoner. Normalt holder jeg mig til
Nokia, men jeg kan se, at der er mange her, som er vild med T39'eren.
Er der nogen, der kan nævne plusser og minusser ved de nævnte modeller???

/Thomas.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-07-01 09:42

> [...]
> Nokia, men jeg kan se, at der er mange her, som er vild med T39'eren.
> Er der nogen, der kan nævne plusser og minusser ved de nævnte modeller???

T39'eren virker i USA, det gør Nokia'en ikke...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Allan Anonym

Dato : 14-07-01 21:16

> til
>
> T39'eren virker i USA, det gør Nokia'en ikke...

Det er jo ved at ligne mine krav. Blot er skærmen vel ikke specielt stor?
Mobiltelefonskærme på WAP telefoner burde mindst fylde al det plads hvor der
ikke er tastatur. Og antennen lidt upraktisk.

Og der kommer jo farveskærme... Meeen der går nok noget tid førend de bliver
rigtig brugbare.

Og prisen er jo også rimelig, ikke? DKK 3000 eller deromkring? Jeg har
dårlige oplevelser med ældre Ericssønner. Min 3210 med tudsegammel software
har altid fungeret fint.

8310 har godt design og radio, men ingen Bluetooth. Og 6310 er ikke specielt
køn eller lille.

Fra : Anders Poulsen

Dato : 27-07-01 08:32

t39 har et super display, men er så langsom i menuerne etc. at det faktisk
er hurtigere at skrive sms'er med t9 systemet slået fra!!!

\Anders

Fra : ***MortenRiis

Dato : 27-07-01 22:51

Hej Anders.

Du skriver T39 er langsom i menuerne. Jeg har ellers hørt den skulle være
hurtig ligesom T29 skulle være hurtige. De skulle i hvert fald være så
hurtige at det ikke var træls at arbejde med. Ericsson må da have gjort de
nye modeller hurtigere end T28 for den er da ikke til andet end at ringe med
(ja man bruger også en telefon til andet end at ringe med .

--
-MortenRiis [riis@fdf.dk]