Piiiiv
Fra : Nitsen

Dato : 12-07-01 08:40

Hejsa

Så blev det Frodes tur til at skulle til dyrlægen for en omgang nummerplade
i ørerne og "ballen absnitzen". Jeg har lige afleveret ham på Felina
Katteklinik (har jo set i anbefalede Raiku Savrå varmt her i gruppen) - men
suk hvor er det svært at gå uden bebsen og vide han er møj skidt når han
kommer hjem i eftermiddag. Jeg har aldrig været god til at skulle til
dyrlæge med kattene - kattene har altid været mere trygge end jeg *grin*

Frode syns nu ellers godt nok det er grove løjer at skulle faste - og shit
den var hård for "mor" når han sad der med bedende øjne og tiggeklappede
efter mad. Meen nu er Frode jo en stor dreng på 4,6 kilo, så han overlever
smæn nok de timer uden mad §

Kh
Anita som slet ikke syns "putteren" er det samme uden Frode til at jokke på
tasterne.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 12-07-01 08:48

Hej Anita!

Et lille *trøstekram* herfra - jeg var det hele igennem for en uges tid
siden, med min hunkat. Det er meget svært at aflevere sin lille 'baby' hos
dyrlægen! Og det er ikke mindre svært at at få den hjem igen, når den er
godt dopet fra top til tå, og tror at den kan lave flyvehop! Min kat har
sovet _meget_ siden hun kom hjem, jeg tror at hun stadig er en smule øm. Men
hun er begyndt at kradse lystigt i sine små ører, for at få det der grønne
stads ud - så nu er mine grå sofaer knap så grå mere...
Held og lykke med missen!

knus fra
Claudia og Emma missekat..

Fra : Kirstine

Dato : 12-07-01 09:37

In article <oCc37.4065$6x5.313710@news000.worldonline.dk>,
gzus@worldonline.dk says...
> [...]
> hun er begyndt at kradse lystigt i sine små ører, for at få det der grønne
> stads ud - så nu er mine grå sofaer knap så grå mere...

*GG* Mindes tydeligt, da Tabasco og Julius havde været turen igennem.
Julius var godt knotten over de misfarvede øren - men fandt så til sin
mors store fortrydelse ud af, at det var rigtigt godt at gnubbe øret mod
vægge og gulvbrædder. Så i rigtigt mange dage kom jeg hjem til flotte,
hjemmelavede, grønne fartstriber i stuen

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Nitsen

Dato : 12-07-01 12:52

"Morten Nielsen" <gzus@worldonline.dk> wrote

> [...]
> godt dopet fra top til tå, og tror at den kan lave flyvehop! Min kat har
> sovet _meget_ siden hun kom hjem, jeg tror at hun stadig er en smule øm.

Av - stakkels lille mis - nu er Frode jo en hankat (kigger på klokken og
siger var en hankat nu en fyr), så han får ikke helt så mange sting som din
lille dame og giv hende et nus.

>Men hun er begyndt at kradse lystigt i sine små ører, for at få det der
grønne
> stads ud - så nu er mine grå sofaer knap så grå mere...

tihi - ny farve til hjemmet - tjah det kommer nok osse her

> Held og lykke med missen!

Tak - jeg glæder mig til at få ham hjem. Her har dog ikke været helt tomt.
Frode lille nye lillebror hærger rundt lige nu §

Kh
Anita og Aksel der ikke kan forstå hvor den der stoooore dumme kat der
plejer at vælte ham er henne?

Fra : Fie & Christian

Dato : 12-07-01 11:41

Hej Anita

Din stakkel Jeg kan sagtens huske, da Tulle og Tilde blev steriliserede
(også hos Felina) og hold op hvor telefonen glødede, da jeg havde afleveret
dem og bare kunne gå og vente på at måtte hente dem igen. Der blev ringet
til samtlige i omgangskredsen, som gad at høre på "hvor tom lejligheden
var", "har jeg nu gjort det rigtige" og "hvad hvis nu noget går galt". Men
alt gik jo fint og jeg udnyttede tiden til at få luftet rigtig godt ud (kan
ikke åbne vinduerne på fuld drøn pga. kattene) og gjort grundigt rent, så de
ikke skulle blive udsat for baktusser, når de kom hjem og var skvattede. Og
skattede var de!! Men Raiku er bare så dygtig til at sy misserne og der er
ingen tråde, som de kan hive i (arghh.....hvis de var begyndt på det var jeg
sikkert skvattet omkuld!).
Så "nyd" dine friheds-timer og glad dig dig til at få Frode hjem, bare i en
lidt ..........mildere version

Hilsen
Fie

Fra : Nitsen

Dato : 12-07-01 12:54

"Fie & Christian" <cbo@worldonline.dk> wrote

> Så "nyd" dine friheds-timer og glad dig dig til at få Frode hjem, bare i
en
> lidt ..........mildere version

Jeps - jeg har osse hærget med støvsugeren i dag. Det har jo ikke rigtigt
været til at skyde glasset væk på altanen i dag. Nu er der heldigvis kuns en
time til jeg kan hente bassemanden.

Kh
Anita

Fra : Nitsen

Dato : 12-07-01 14:48

Hejsa

Så er Frodebassen vel hjemme - standerstiv og meget sulten § Han lusker
lige så stille rundt og ser traat ud, men har det ellers godt. Benene ekser
under ham en gang imellem, men lige nu _skal_ hjemmet altså lige tjekkes og
madskålen tømmes. Jeg lader ham liste rundt og holder skarpt øje med ham.
Han har sågar forsøgt sig med at sidde på mås og klappe, men den gik ikke
uden at vælte §

Det er næsten værst på Marie på 9 år. Hun græd da hun så ham gå og måtte
lige forsikres om at hendes kat ikke fejlede noget slemt §

Så alt vel herfra §

Kh
Anita og Frode der lige nu minder om sin far når han har været til
julefrokost §

Fra : Trine

Dato : 12-07-01 15:32

En lille mmmrraa-trøste-hilsen fra en sløj Emil (det er den eneste lyd han
kan, men han bruger den flittigt og et stort bbbuuurr-spin fra Luna,
som begge godt kan huske dengang de selv var en tur forbi doktoren

/Emil, Luna og Trine