clubblad
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-10-07 17:47

Fik det først i går eller var det forgårs. Relativt sent taget i betragtning
flere aktiviteter allerede var overstået da jeg fik bladet. Kan se på
indleveringsdatoen at der er en eller anden forsinkelse?

--
Per

Fra : Brian S Jensen

Dato : 20-10-07 17:58

> [...]
> betragtning flere aktiviteter allerede var overstået da jeg fik bladet.
> Kan se på indleveringsdatoen at der er en eller anden forsinkelse?

Hej Per

Meld dig ind i BMW Club Danmark - her får du klubbladene til tiden

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-10-07 23:12

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Per
>
> Meld dig ind i BMW Club Danmark - her får du klubbladene til tiden

Men indholdet er ret uinteressant ;)

--
Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-10-07 23:14

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Men indholdet er ret uinteressant ;)

Måske du skulle melde dig ind i klubben "Derfor har jeg 2 forskellige
programmer til news og mail" ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-10-07 00:10

> Fik det først i går eller var det forgårs. Relativt sent taget i
> betragtning flere aktiviteter allerede var overstået da jeg fik bladet.
> Kan se på indleveringsdatoen at der er en eller anden forsinkelse?

Det var godt nok også sent.
Men bedre sent end aldrig, jeg har ikke fået mit endnu.

PS. Hvad er det for en klub?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i