Software. A.la. opbevaring hos autopphugge~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-10-07 19:31

Jeg har et lidt OT-spørgsmål, men det har da berøring med gruppen, så
jeg prøver:

Jeg søger noget software der kan styre opbevaring af ting. Ikke privat,
men i virksomhed, med mange forskellige "kunder".

Noget a.la. det man bruger hos autoophuggere, kunne jeg forestille mig.
Det skal kunne sikre registrering af emner, og at fjerne det fra lageret
når man sælger det. Gerne med mulighed for selv at tilpasse det.

Ikke en meget kompliceret database, men relativt simpelt. Men skal
fungere stabilt.
Gerne baseret på brug af stregkoder.

Kender nogen her hvilken software der bruges i den branche.?

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-10-07 19:34

Jørgen Rasmussen skriver:

> Jeg søger noget software der kan styre opbevaring af ting. Ikke privat,
> men i virksomhed, med mange forskellige "kunder".

Vi bruger Navision.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 19-10-07 19:46

> Vi bruger Navision.

Evatic...

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-10-07 19:21

Mogens wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

> Evatic...

Evatic Service.? Kan du give mere info.?

Pris, brugervenlighed, erfaring, osv.?

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Mogens

Dato : 20-10-07 20:15

"Jørgen Rasmussen" <jo-ra@tdc-net.dk> skrev i en meddelelse

> Evatic Service.? Kan du give mere info.?
> Pris, brugervenlighed, erfaring, osv.?

Jep, jeg har lige købt Evatic, fordi det er det bedste og mest
brugervenlige på markedet. Søren 4Keys ka' det pis der:
www.4keys.dk/index.php?id=8

Fra : BJ

Dato : 20-10-07 20:30

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep, jeg har lige købt Evatic, fordi det er det bedste og mest
> brugervenlige på markedet. Søren 4Keys ka' det pis der:
> www.4keys.dk/index.php?id=8

Selv om Søren er sportsdriver, hva´ kåstr´, du.?

mvh
Bjørn J.

Fra : BJ

Dato : 19-10-07 19:51

KLIP

> Jørgen Rasmussen skriver:

> Vi bruger Navision.

Det er da også helt klart den billigste løsning..LOL. (ironi off)

mvh
Bjørn J.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-10-07 19:58

BJ skriver:

> Det er da også helt klart den billigste løsning..LOL. (ironi off)

Det klarer et par andre ting samtidigt.....

Fra : BJ

Dato : 19-10-07 20:25

KLIP

> Det klarer et par andre ting samtidigt.....

Nu har jeg selv været med til at smide Navision ud til fordel for Axapta i
den samlede organisation.

En del brugte også Superoffice..

mvh
Bjørn J.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-10-07 22:56

BJ skriver:

> Nu har jeg selv været med til at smide Navision ud til fordel for Axapta i
> den samlede organisation.
>
> En del brugte også Superoffice..

Har været med til at indføre SAP (Software Aus Poland?), det kostede 250
millioner (midst) at få det indført, men da vi var kommet i gang, var
det eddermanme godt - så var den en hostile takeover og alle blev bombet
tilbage til Concorde XAL....

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-10-07 19:21

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> BJ skriver:

> Har været med til at indføre SAP (Software Aus Poland?), det kostede 250

SAP betyder hos os "Software Aus Pakistan". Det er ikke positivt ment,
og ikke pænt imod pakistanerne.

Man bruger det hos os, men jeg vil nødigt igang med SAP.
(Har et dårligt ry, men hos dem der bruger det konstant, er det OK.)

Jeg vil vædde på at de der har et simpelt behov ikke starter med SAP.

Andre forslag.?

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 19-10-07 20:47

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Jørgen Rasmussen skriver:
>
> Vi bruger Navision.

Jeg var nede og få en pose kabelbindere i vores reservedelscenter i dag.
Det blev registreret i SAP

Knus
Regnar

Fra : BJ

Dato : 19-10-07 20:53

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@lyngsoe.eu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg var nede og få en pose kabelbindere i vores reservedelscenter i dag.
> Det blev registreret i SAP

Det er sgu noget kraftigt og let tilgængeligt applikationssoftware,
enkelmandsvirksomhederne bruger nu til dags..

mvh
Bjørn J.

Fra : Jens

Dato : 19-10-07 21:24

BJ <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> wrote:

> "Regnar Bang Lyngsø" <regnar@lyngsoe.eu> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det er sgu noget kraftigt og let tilgængeligt applikationssoftware,
> enkelmandsvirksomhederne bruger nu til dags..

Man har vel ambitioner om at vokse?
--

Jens

Fra : BJ

Dato : 19-10-07 21:49

"Jens" <spam@spam.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Man har vel ambitioner om at vokse?

Det ved jeg ikke om man har, har man eller skulle man hellere starte med at
få en erhvervsforsikring i stedet for..;)..?

mvh
Bjørn J.