TDC-bredbånd.... support/information ??
Fra : Preben Ulf

Dato : 12-07-01 07:09

Hej.

Jeg har i Odense haft TDC-bredbånd 256/128 ADSL i en måneds tid nu og det er
jeg faktisk godt tilfreds med, men.......

Jeg kan ikke finde nogen steder hverken hos TDC/Opasia, om server-status,
support ! Der er en masse information om hvordan man køber sin rigtige
forbindelse og så ellers ikke andet !

Jeg fik ved oprettelsen at vide at TDC-bredbånd ikke har noget som helst med
hverken NetExpress eller nogen andre abb-produkter som cirkus-TDC leverer at
gøre !

Men jeg er ved at være lidt træt af at den grønne lampe på ADSL-modemet
lyser fint grønt og at jeg så alligevel ikke har forbindelse til nettet en
4-8 timer ad gangen. Som f.eks. d. 11/7-01 hvor jeg i tidsrummet
18:37/23:32, igen ikke havde forbindelse !

Jeg er tilmeldt nyheds-/status-email og siden jeg fik ADSL har jeg kun fået
en status-email og den handlede om at der kom nye news-servere d.
10/7-01(det skete så bare først 11/7-01) !

Hvis jeg vil vide noget om status/support e.a. omkring mit ADSL-abb skal jeg
altså gå ind på www.teledanmark.dk.
Men der kan man ikke andet end købe et nyt abb.

Kære TDC, hvis i ikke kan finde ud af jeres abb.-jungle hvordan skal vi
kunder så kunne gøre det.

Til sidst vil jeg igen lige sige at det blev penslet meget tydeligt ud for
mig i jeres kundeservice på 808080xx
at TDC-bredbånd og netexpress og hvad de ellers måtte hedde ikke har noget
med hinanden at gøre, så derfor
kan jeg vel ikke bruge server-status på opasia til noget !? Hvis der nu er
noget jeg har "overset" beklager/undskylder
jeg meget denne "klage" og fortsætter så med at være "meget tilfreds" med
min TDC-ADSL-forbindelse ;o(

Venlig hilsen.
Preben Jensen
www.pdcs.dk

Fra : John Hinge

Dato : 12-07-01 09:56

Preben Ulf wrote:

> [...]
> hverken NetExpress eller nogen andre abb-produkter som cirkus-TDC leverer at

Det der glipper her er den som glipper for mange, ikke helt uden grund.
Der er forskel på TDC TeleDanmark og TDC Internet.
De har hver deres produktlinje, nogen af dem ligner hinanden, nogen af
dem har hver sin support afdeling etc.
TDC Bredbånd | ADSL er et special produkt fra TDC TeleDanmark, som
skal lokke folk til at samle deres fastnet abo hjem hos TDC, vist
iøvrigt et ganske udmærket produkt til prisen.

TDC Internet har så NetExpres, og Zillion (også en TDC hændelse) har
deres Pro@cess ADSL linjer.

Opasia's status sider er som udgangspunkt information om produkter
under TDC Internet paraplyen, men du vil dog ofte se en sammenhæng
hvis f.eks en ADSL central er nede, lad os sige i Løgumkloster,
så vil det ofte også betyde vanskeligheder for TDC Bredbånd i området.

Med hensyn til meddelelserne i tele.internet.info, så ser der ud
til at være sket noget mærkeligt da den nye newsserver blev sat til,
så indlæg til driftsinfo kun kommer på opasia.dk og ikke i news.
Relevante personer *er* informeret og påstås at arbejde på det.

> [...]
> noget jeg har "overset" beklager/undskylder
> jeg meget denne "klage" og fortsætter så med at være "meget tilfreds" med

Jeg tillod mig alligevel at pensle lidt ud om det, idet der er mange,
som ikke helt fanger den.. Den *er* heller ikke helt nem at gennemskue.

--
John Hinge
Jeg repræsenterer ikke TDC Internet men mig selv med denne tekst.

Fra : Preben Ulf

Dato : 12-07-01 13:53

Jeg siger tak for et svar som jeg kan bruge til noget !

--
Preben Jensen
www.pdcs.dk