forslag til ny bil specielle krav ...
Fra : Søren Kelly

Dato : 17-10-07 21:54

hej
Vi er sgu blevet ramt af en efternøler,
så nu må der nok skiftes bil situationen er dog lidt speciel
vi har lige nu en afgiftsfri orkesterbus ( vi er begger musiker)
bilen er en Citroen Jumpy 2.0 HDI 2002 med små 147hk
vi har så 2 forsæder og 3 bagsæder samt anlæg bagerst
øknomi
3700kr pr år i afgift samt 5000 i forsikring incl Falck
ca 14-18 km/L
men da det jo er ulovligt at kører privat i dyret må vi nok skifte (det
bliver svært at forklarer at vi har et babyband)
vores boligsituation samt dovenskab gør at jeg ikke gidder at tømme bil for
anlæg 3-4 gange om ugen altså der skal være plads til anlæg bagerst....

budgettet bliver nok i nærheden af 150.000 kr jeg er ikke skræmt af mange km
før jeg blev musiker skruede jeg en del (uddannet mekkermange mange år
siden)

hvad siger i

hvad med godt skidt andre forslag
V230
voyager
sportsvan
Jumpy
Ford Smax
berlingo

Mvh Søren Kelly

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 08:45

Hej Søren
Kia Carnival efter 2001 er meget bedre end sit rygte og køre rigtig godt.

Mvh Ove

Fra : René Løweneck

Dato : 18-10-07 10:15

Hej Søren !

> hvad med godt skidt andre forslag

Gæt hvad jeg vil foreslå ? (Hint: min signatur)

Så kan du også komme frem til dine vinter arragementer

Og nej,- min er ikke til salg ))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Øl er godt !

Dato : 18-10-07 11:31

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> René Løweneck
> http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
> Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Hans budget er på 150.000kr ?
Kan du finde en LRD TD5 til den pris, så er jeg køber !

Fra : Øl er godt !

Dato : 18-10-07 12:06

"Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte> skrev i en meddelelse

> "René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> Hans budget er på 150.000kr ?
> Kan du finde en LRD TD5 til den pris, så er jeg køber !

Skal naturligvis være på hvide plader og iorden.
Så er prisen sikkert de 5-700.000kr ...
Nå , jeg leder videre..

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-10-07 20:16

Søren Kelly skrev:

> Mvh Søren Kelly

Nu hedder i så Kelly family??

Sorry :) jeg prøvede at lade være.

mit bud ville være en Sportsvan hvis den da er til at få på hvide plader
til jeres buget.

/Jan - i en primera uden plads til et anlæg

Fra : Søren Kelly

Dato : 18-10-07 22:08

> [...]
> til jeres buget.
>

> /Jan - i en primera uden plads til et anlæg

haha
ja for fanden Kelly family gad nok vide om det navn er taget ellers en god
ide
nu hedder vi så PrettyReal istedet
ja sportsvan er en god mulighed er der god plads bag sæderene i sådan en
er der nogen der har en cm mål fra bagerste sæde til bagdør

SK