|
| HapiiMobil Fra : Kristian |
Dato : 18-10-07 18:32 |
|
Ja så kom der endnu et mobilselskab der vil være med til at lege lidt
med priserne.
http://www.happiimobil.dk/
Jeg var lige ved at falde ned ad stolen da jeg så at prisen var
halvdelen af BiBob's priser.... men så opdagede jeg at de tager
månedligt abonnement oveni.
--
Kristian
| |
snuden (18-10-2007)
| Kommentar Fra : snuden |
Dato : 18-10-07 19:15 |
|
"Kristian" <kristian@oermen.com> skrev i en meddelelse
news:47179885$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja så kom der endnu et mobilselskab der vil være med til at lege lidt med
> priserne.
>
> http://www.happiimobil.dk/
>
> Jeg var lige ved at falde ned ad stolen da jeg så at prisen var halvdelen
> af BiBob's priser.... men så opdagede jeg at de tager månedligt abonnement
> oveni.
99 kr i månedlig abonnement og 30 øre i minuttet, sekafregnet....ingen
opkaldsafgift. Det er da billigt (hvis det er mere værd) så hvis du taler 99
minutter eller mere om måneden (udgående kald) så udligner det Bibob`s
priser...og Happii benytter TDC`s net.
Men jeg sværger stadig til shaker extreme fra Sonofon, hvor der heller ingen
opkaldsafgift er (kun opkaldsforsøgsafgift) da det er billigst for mig.
| |
Linde (20-10-2007)
| Kommentar Fra : Linde |
Dato : 20-10-07 07:53 |
|
"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4717a2bd$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Men jeg sværger stadig til shaker extreme fra Sonofon, hvor der heller
> ingen opkaldsafgift er (kun opkaldsforsøgsafgift) da det er billigst for
> mig.
Heh, det har jeg aldrig lagt mærke til før, at man ligefrem er begyndt at
skelne mellem opkaldsafgift og opkaldsforsøgsafgift. Lidt klamt, så kan man
stadig slå sig op på "ingen opkaldsafgift" på forsiden. Det kunne virke som
om, konkurrencen er ved at kunne mærkes . Desværre forplumrer det
overblikket over abonnementerne, men det er måske også det, de ønsker?
Mvh
Linde
| |
Claus E Beyer (20-10-2007)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 20-10-07 12:28 |
|
"Linde" <delinde@gmailfjern.com> skrev i
news:4719a5d1$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> "snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4717a2bd$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Men jeg sværger stadig til shaker extreme fra Sonofon, hvor der
>> heller ingen opkaldsafgift er (kun opkaldsforsøgsafgift) da det er
>> billigst for mig.
> Heh, det har jeg aldrig lagt mærke til før, at man ligefrem er
> begyndt at skelne mellem opkaldsafgift og opkaldsforsøgsafgift. Lidt
> klamt, så kan man stadig slå sig op på "ingen opkaldsafgift" på
> forsiden. Det kunne virke som om, konkurrencen er ved at kunne
> mærkes . Desværre forplumrer det overblikket over abonnementerne,
> men det er måske også det, de ønsker?
Det virker ulogisk at man taler gratis (flatrate), hvis man kommer igennem
til b-abonnenten, mens man bliver bon'et, hvis b-abonnenten er optaget
eller ikke besvarer opkaldet.
Claus
| |
Bertel Lund Hansen (21-10-2007)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 21-10-07 10:15 |
|
Claus E Beyer skrev:
> Det virker ulogisk at man taler gratis (flatrate), hvis man kommer igennem
> til b-abonnenten, mens man bliver bon'et, hvis b-abonnenten er optaget
> eller ikke besvarer opkaldet.
Det er da meget logisk: Hvis man kommer igennem, betaler taksten
for opkaldet. Hvis man ikke kommer igennem, er der kun en afgift
til at betale for tjenesten.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
| |
snuden (21-10-2007)
| Kommentar Fra : snuden |
Dato : 21-10-07 16:42 |
|
"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:k26mh3l3l6fimfb6462rlsc28gema375eu@news.stofanet.dk...
> Claus E Beyer skrev:
>
>> Det virker ulogisk at man taler gratis (flatrate), hvis man kommer
>> igennem
>> til b-abonnenten, mens man bliver bon'et, hvis b-abonnenten er optaget
>> eller ikke besvarer opkaldet.
>
> Det er da meget logisk: Hvis man kommer igennem, betaler taksten
> for opkaldet. Hvis man ikke kommer igennem, er der kun en afgift
> til at betale for tjenesten.
Det virker stadig ulogisk for os andre, når det nu er et "flatrate"
abonnement...så skulle man jo tro, at udgiften ville være mindre for
teleselskabet når kaldet ikke blev besvaret, men kunden betaler stadig et
fast månedligt beløb.....
| |
Kerim Ellentoft (21-10-2007)
| Kommentar Fra : Kerim Ellentoft |
Dato : 21-10-07 16:58 |
|
"snuden" <snudens@gmail.com> skrev :
>Det virker stadig ulogisk for os andre, når det nu er et "flatrate"
>abonnement...så skulle man jo tro, at udgiften ville være mindre for
>teleselskabet når kaldet ikke blev besvaret, men kunden betaler stadig et
>fast månedligt beløb.....
I de fleste tilfælde vil man vel så kalde op senere (og der
bliver forhåbentlig svaret).
Dermed bliver der jo et opkaldsforsøg, som der ikke ville ha'
været, hvis der blev svaret med det samme.
--
Kerim
»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
(Sura 3, vers 87)
| |
Rune Vestergaard (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Rune Vestergaard |
Dato : 23-10-07 07:09 |
|
"Linde" <delinde@gmailfjern.com> wrote in message
news:4719a5d1$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4717a2bd$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> Men jeg sværger stadig til shaker extreme fra Sonofon, hvor der heller
>> ingen opkaldsafgift er (kun opkaldsforsøgsafgift) da det er billigst for
>> mig.
>
> Heh, det har jeg aldrig lagt mærke til før, at man ligefrem er begyndt at
> skelne mellem opkaldsafgift og opkaldsforsøgsafgift. Lidt klamt, så kan
> man stadig slå sig op på "ingen opkaldsafgift" på forsiden. Det kunne
> virke som om, konkurrencen er ved at kunne mærkes . Desværre forplumrer
> det overblikket over abonnementerne, men det er måske også det, de ønsker?
Hov - er der "opkaldsforsøgs" afgift hos bibob?
| |
Hans Paulin \(6310\) (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) |
Dato : 23-10-07 07:54 |
|
Rune Vestergaard skrev:
> Hov - er der "opkaldsforsøgs" afgift hos bibob?
Hvis de ikke har opkaldsafgift har de næppe heller opkaldsforsøgsafgift...
--
Med venlig hilsen
Hans
| |
Ole Rasmussen (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 23-10-07 21:13 |
|
Hej
"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> wrote:
>Hov - er der "opkaldsforsøgs" afgift hos bibob?
Nej !
--
M.v.h. Ole ®
"Skik følge, eller land fly"
| |
Esben von Buchwald (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Esben von Buchwald |
Dato : 23-10-07 21:17 |
|
snuden wrote:
>
> 99 kr i månedlig abonnement og 30 øre i minuttet, sekafregnet....ingen
> opkaldsafgift. Det er da billigt (hvis det er mere værd) så hvis du taler 99
> minutter eller mere om måneden (udgående kald) så udligner det Bibob`s
> priser...og Happii benytter TDC`s net.
>
Og du skal vist tage matematik om igen :)
99 min hos bibob er 59,40 kr og hos 29,20 + 99 kr
| |
Bertel Lund Hansen (18-10-2007)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 18-10-07 19:26 |
| | |
|
|