Haster: Vedr. ACN
Fra : Kert Rats

Dato : 18-10-07 08:03

Er teleselskabet ACN gået helt nedenom og hjem?
Min fars abonnement er gået i udu, og en fejlretning er meget påkrævende.

Håber at høre fra jer meget hurtigt!

På forhånd tusind tak for jeres hjælp!!

Bedste hilsner fra

Kert Rats

Fra : John

Dato : 18-10-07 10:33

Kert Rats skrev:
> Er teleselskabet ACN gået helt nedenom og hjem?
> Min fars abonnement er gået i udu, og en fejlretning er meget påkrævende.

Jf. deres hjemmeside:

"Hvis du har brug for at kontakte os, er vores kundeservice-medarbejdere
altid parate til at hjælpe dig med et hvilket som helst spørgsmål om
ACNs mobilservice. Ring ganske enkelt til 70 30 22 11 (hverdage
08:00–18:00, lokal takst fra fastnet-telefon)."

Ellers er der:

http://www.acnmobile.dk/mobile/dk_dk/system/contact_form.jsp

Mvh

John

Fra : Kert Rats

Dato : 18-10-07 17:52

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> altid parate til at hjælpe dig med et hvilket som helst spørgsmål om ACNs
> mobilservice. Ring ganske enkelt til 70 30 22 11 (hverdage 08:00–18:00,

Tusind tak for din gode hjælp!

Venligst

Kert Rats