Bibob... Så er fuldmagten sendt retur!
Fra : Mads Stetter

Dato : 16-10-07 13:39

Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!

De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit
at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)

MVH Stetter

Fra : Tonni Madsen

Dato : 16-10-07 14:28

"Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
>
> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit
> at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
>
> MVH Stetter

Det skal de ha, de er hurtigt afsted med kuverterne! Fik også min idag, men
jeg undre mig dog lidt over at der ikke kom en mail bekræftelse eftre
tilmelding, det er man jo vant til...
Men jo, det bliver sgu spændende, også om 3 vil gi slip, eller om der skal
et slagsmål til...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Mads Stetter

Dato : 16-10-07 16:00

Tonni Madsen wrote:

> [...]
> bekræftelse eftre tilmelding, det er man jo vant til...
> Men jo, det bliver sgu spændende, også om 3 vil gi slip, eller om der

Ja, jeg har heller ikke fået en bekræftigelse. Men jeg har haft ringet
derind (Ingen ventetid på support), og hun mente at den ikke var kommet ud
fordi "drengene" (Ja, det kaldte hun altså dem) højst sandsynligt havde
brugt alt deres krudt på at holde siden kørende i den pressede stund!

Så de skulle gerne komme ud på et tidspunkt!

MVh Stetter

Fra : care

Dato : 17-10-07 08:41

> Men jeg har haft ringet derind (Ingen ventetid på support),

Nej - hvad havde du forestillet dig!
De har et minimum af kunder endnu, så gæt selv hvor mange der ringer til
dem!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-10-07 09:49

care skrev:

> Nej - hvad havde du forestillet dig!
> De har et minimum af kunder endnu, så gæt selv hvor mange der ringer
> til dem!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhverv/epn/article348965.ece
Hans

Fra : Jørgen E.

Dato : 17-10-07 00:46

"Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig dog lidt over at der ikke kom en mail bekræftelse eftre tilmelding, det er man jo

Jeg fik mail omgående da jeg tilmeldte i går aftes (mandag).

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-10-07 16:23

Mads Stetter skrev den 16-10-2007 14:38:
> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
>
> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit
> at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)

Tja, jeg sendte min ordre sted i formiddags. 5 minutter senere
tikkede der to email ind. En faktura og en ordrebekræftelse. Jeg
troede lige, at de havde sendt en nummerporteringsfuldmagt med også, men
nej.

Den kommer nok med posten så eller når en medarbejder har håndteret
henvendelsen.

Hvor jeg dog glæder mig, at slippe for den skide opkaldsforsøgsafgift.
Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Peter

Dato : 16-10-07 19:11

Hej.

> Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.

Næææ, der skjuler de det bare i prisen på varene i stedet, men det er stadig
DIG der betaler....... *LOL*

--
Peter

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-10-07 19:21

Peter skrev den 16-10-2007 20:11:
> Hej.

> Næææ, der skjuler de det bare i prisen på varene i stedet, men det er stadig
> DIG der betaler....... *LOL*

Problemet er ved opkaldsforsøgsafgiften er, at jeg ikke får nogen vare
med hjem. Jeg får jo ikke hvad jeg har brug for: nemlig at gennemføre
et opkald.
I hele taget: hvorfor hedder det en afgift? Det er jo ikke noget staten
skal have! Den rette betegnelse burde vel være: gebyr.

Jeg kender udemærket argumentet for, at lave udspecificering, for så
kan kunderne se hvad der trækkes af ressourcerne.
Men hvor skal man stoppe udspecificeringen? Hvorfor stoppe ved
opkaldsforsøg? Hvad med strømforbrug på serverne&antennern, slidtage på
gulvene på direktørgangen, osv osv osv.
Hvad koster administrationen af opkaldsforsøgsgebyret? skal kunderne
ikke også betale et gebyr for det?

Fra : care

Dato : 17-10-07 08:45

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Problemet er ved opkaldsforsøgsafgiften er, at jeg ikke får nogen vare med
> hjem. Jeg får jo ikke hvad jeg har brug for: nemlig at gennemføre et
> opkald.

Jo, du får da noget! Du får datatransporten frem til modtager som ikke
besvarer opkaldet!

Lav sammenligningen med en bustur.
Hvis du kører hjem for at besøge tante Anna, så skal du jo betale for
transporten - uanset om hun ønsker at åbne døren eller ikke.

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-10-07 23:28

care skrev den 17-10-2007 09:44:

> Jo, du får da noget! Du får datatransporten frem til modtager som ikke
> besvarer opkaldet!

Ja, men jeg får stadig ikke hvad jeg ønsker at opnå.
Når jeg går igennem et supermarked og supermarkedet ikke har den vare
hjemme som jeg har brug for, så skal jeg ikke betale for at gå på deres
gulv eller for det lys som butikken har tændt for, at jeg kan se hvad de
har.

> Lav sammenligningen med en bustur.
> Hvis du kører hjem for at besøge tante Anna, så skal du jo betale for
> transporten - uanset om hun ønsker at åbne døren eller ikke.

ja, men jeg kan indenfor en bestemt tid stadig rejse tilbage på samme
billet (i hvert fald her i HT-området).

Derudover så skal bussen have betaling for selve besøget hos tante anna.
Der er ligesom ikke noget minuttakst, mens jeg drikker kaffen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 16-10-07 19:14

> [...]
>

> Hvor jeg dog glæder mig, at slippe for den skide opkaldsforsøgsafgift.
> Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.

Hold da helt op hvor er det spændende at I skifter teleselskab, not...

Stig

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-10-07 19:31

Jesper Pedersen skrev den 16-10-2007 20:14:

> Hold da helt op hvor er det spændende at I skifter teleselskab, not...
>
> Stig

Mindst ligeså spændende som, at du fortæller om din ikke-interesse
vedrørende teleudbyder-skifte.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 16-10-07 23:35

> [...]
>
> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit
> at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)

Jeg fik også faxet min fuldmagt retur i dag. Telmore og CBB får godt nok
travlt med at behandle nummerporteringer i disse dage... Men det kan ikke
komme som noget chok for dem