erfaringer med mobildækning indendørs i Kb~
Fra : getdion@gmail.com

Dato : 15-10-07 23:07

Jeg har været på Sonofon for ca. 8 år siden.
Dengang havde jeg problemer inde i de smalle gader i indre by. Man var ofte nødt til at
gå ud af døren for at føre en samtale.
Jeg skiftede så til TDC (Telmore) og det hjalp en del.

Nu er det Bibob som frister, men jeg tør ikke skifte, da Bibob er på Sonofon.

Hvis det ikke kan afklares på anden måde vil jeg blive nødt til at ofre de 139kr som det
koster at få et Bibob simkort, bare for at prøve signalstyrken....

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 15-10-07 23:14

Trods jeg bor ydre Kbh - så er mit bud, at der er kommet flere og kraftigere
sendere op ifht. for 8 år siden.

Men kan selvfølgelig ikke sige noget med sikkerhed - men kan du ikke
invitere en kollega, en kammerat eller lignende der har Sonofon over til en
kop kaffe - hvilket vel er billigere end de 139 kr. *G*

/ Per

Fra : Britta

Dato : 16-10-07 11:53

Jeg bruger jævnligt mit Lebara kort (også Sonofons net) i Studiestræde uden
problemer overhovedet.

Venligst,
Britta

Fra : Anders \(6400 Sønder~