Fejl på nokia 6110 navigator
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-07 16:54

Hejsa

Har lige købt subject men den går i sort/genstarter når man forsøger at
ringe til den.
Er der nogen der har et bud på hvad fejlen er?

Har allerede sendt den til telecare, de sendte en sms retur med "sendt til
ekstern værksted - forventet retur 12-18 arbejdsdage" Er det ikke lige i
overkanten? de burde da ombytte til en ny når den er DOA (dead on arrival).

Hvad mener i?

/bo

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 15-10-07 17:24

Det er vidst meget normalt, med at det tager 2-3 uger inden der kommer et
svar.

Har selv lige sendt min bærbar ind (''pixelfejl''), og der fik jeg også at
vide, at der vil gå 2-3 uger inden den kommer retur.

Så du er nok nødsaget til at have noget tålmodighed...

Fra : John N. H.

Dato : 15-10-07 20:30

"bme" skrev i en meddelelse:

> Har lige købt subject men den går i sort/genstarter når man forsøger
> at ringe til den.
> Er der nogen der har et bud på hvad fejlen er?

Hm, ligner det problem, jeg havde med min.
Jeg gjorde følgende:

1. Opdaterede firmwaren til V3.58 med Nokia Software Updater.
2. Gendannede fabriksindstillinger.

Siden da har telefonen virket perfekt. Kan ikke lige sige, om det det
var 1 eller 2, der gjorde udslaget.

Fra : Christian F

Dato : 15-10-07 20:45

Der er en kendt softwarefejl i den model.
Inde i indstillinger kan man slå "læs navn på kontakt på" fra....
(noget i den stil, en funktion som læser navnet på kontakten op"

Måske det hjælper, har hørt det mange gange