Hvornår åbner Bibob?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-10-07 06:44

Vi er desværre ikke helt klar endnu.
Men vi åbner mandag d. 15/10 med et godt velkomsttilbud.

Vi glæder os til at byde alle velkomne.

Kig forbi igen på mandag...

Og nu er det mandag den 15. Det har det været i snart otte timer.
Hvornår mon de har tænkt sig at åbne?

Claus

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-10-07 07:19

Claus E Beyer wrote:

> Og nu er det mandag den 15. Det har det været i snart otte timer.
> Hvornår mon de har tænkt sig at åbne?
>
> Claus

Ja, nu må de godt lige få fingeren ud!

Mon de har glemt koden til deres ftp server?

MVH Mads

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-10-07 07:28

Claus E Beyer skrev:

> Og nu er det mandag den 15. Det har det været i snart otte timer.
> Hvornår mon de har tænkt sig at åbne?

Vel næppe ved midnatstid

Mon ikke snarere senest kl. 10?
Hans

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-10-07 07:35

On 15 Okt., 08:28, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Vel næppe ved midnatstid

> Mon ikke snarere senest kl. 10?

Internetbutikker "praler" jo ofte med at de har døgnåbent, så jeg
havde forventet en åbning kl. 00:00 (eller i det mindste førstkommende
morgen).

Claus

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-10-07 07:39

Claus E Beyer skrev:

> Internetbutikker "praler" jo ofte med at de har døgnåbent, så jeg
> havde forventet en åbning kl. 00:00 (eller i det mindste førstkommende
> morgen).

Okay - my bad - troede hér tidlig morgen du ville ringe til dem
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-10-07 07:42

Hans Paulin (6310) skrev:

> Okay - my bad - troede hér tidlig morgen du ville ringe til dem

Du har ikke for sjovs skyld prøvet at ringe på 43 55 55 55? - de burde åbne
kl. 9.
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-10-07 07:44

Hans Paulin (6310) skrev:

> Du har ikke for sjovs skyld prøvet at ringe på 43 55 55 55? - de
> burde åbne kl. 9.

Arhh...kan se at klokken kun er 8:45!
Hans

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 15-10-07 07:49

Normal åbnings tider for de fleste butikker er mellem kl. 09:00-10:00.

Det kan så godt være, man kan bestille varer fra kl. 00:00 det skal jeg ikke
udtale mig om.

Der skal jo folk til at betjene telefoner og computere.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-10-07 07:57

On 15 Okt., 07:43, Claus E Beyer <ceb.n...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Vi glæder os til at byde alle velkomne.

> Kig forbi igen på mandag...

> Og nu er det mandag den 15. Det har det været i snart otte timer.

Nu skriver de at de åbner kl. 11:00.

http://www.bibob.dk/

Claus

Fra : Kim S

Dato : 15-10-07 08:44

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Nu skriver de at de åbner kl. 11:00.
>
>http://www.bibob.dk/

Nej, de "åbner op for..."",,, Kan man det ?
Man kan vel enten "åbne", eller "lukke op" ?

Mvh, Kim

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-10-07 09:29

On 15 Okt., 09:44, "Kim S" <John...@Falskmail.dk> wrote:

> Nej, de "åbner op for..."",,, Kan man det ?
> Man kan vel enten "åbne", eller "lukke op" ?

Spørg i news:dk.kultur.sprog

Claus

Fra : Kim S

Dato : 15-10-07 10:03

>Spørg i news:dk.kultur.sprog

Det var ment som en spøg, ikke andet....

Mvh, Kim

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-10-07 10:04

On 15 Okt., 08:56, Claus E Beyer <ceb.n...@gmail.com> wrote:

> Nu skriver de at de åbner kl. 11:00.

> http://www.bibob.dk/

Og kl. 11:00 kunne de så heller ikke nå at åbne til.

Claus

Fra : søren poulsen

Dato : 15-10-07 10:08

> Nu skriver de at de åbner kl. 11:00.

> http://www.bibob.dk/

Og kl. 11:00 kunne de så heller ikke nå at åbne til.

Claus
nej nu ner det rykket til kl 1130

Fra : Claus Og Helle

Dato : 15-10-07 10:31

Ja så er klokken 11,30 ?????????????+

--
Manden og Konen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-10-07 11:08

Mon, 15 Oct 2007 02:03:45 -0700, skrev Claus E Beyer, på 19 linier, i
<1192439025.334541.122220@y27g2000pre.googlegroups.com>, :

>Og kl. 11:00 kunne de så heller ikke nå at åbne til.

Og kl 12 Gab.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-10-07 11:30

> Nu skriver de at de åbner kl. 11:00.

> http://www.bibob.dk/

Så er der åbnet. Jeg kan dog ikke komme til at betale.
Betalingsbilledet med tomme felter dukker op efter at jeg har klikket
på "gennemfør betalingen".

Claus

Fra : Kim S

Dato : 15-10-07 12:28

Nu har jeg 8 gange valgt "flyt nummer",
og hver gang kommer den med fejl på næste side...

Mvh, Kim

Fra : Søren Blom

Dato : 15-10-07 15:33

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev
> Nu har jeg 8 gange valgt "flyt nummer",
> og hver gang kommer den med fejl på næste side...

og hvilket selskab snakker vi lige om?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom