Mobil med GPS
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-10-07 23:39

Hvilke mobiler med GPS og mulighed for navigations-software kan anbefales?
og er mobiltelefonerne overhovedet udviklet godt nok til at bruges til den
slags endnu?

Fra : Member

Dato : 15-10-07 08:15

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og er mobiltelefonerne overhovedet udviklet godt nok til at bruges til den

Nokia N95 har en udmærket GPS, og selve tlf er så stor og klodset at skærmen
er stor nok til at kunne bruges også.
Der er så heller ingen smileys til sms beskeder, og den kan tage max 2GB
memorycard. Den er også lidt sløv til at tage billeder.
Men kan du leve med de mangler er det en fed tlf.

/P

Fra : CL

Dato : 15-10-07 21:16

Member wrote:
og den kan tage max
> 2GB memorycard.
Hvilke er noget vrøvl
http://www.sandisk.com/Compatibility/Device%288461%29-Nokia-N95.aspx
Max 6 GB
CArsten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-10-07 08:58

On Oct 15, 9:15 am, "Member" <h...@hahaha.com> wrote:
> Nokia N95 har en udmærket GPS, og selve tlf er så stor og klodset at skærmen
> er stor nok til at kunne bruges også.

Stor og klodset er selvfølgelig uundgåeligt hvis den ska ha en stor
skærm - men jeg ka nu godt leve med en mindre skærm :)

> Der er så heller ingen smileys til sms beskeder, og den kan tage max 2GB
> memorycard. Den er også lidt sløv til at tage billeder.
> Men kan du leve med de mangler er det en fed tlf.

Der tror jeg så for alvor den dumpede "testen".

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-10-07 16:05

Henrik Stidsen wrote:
> Hvilke mobiler med GPS og mulighed for navigations-software kan anbefales?
> og er mobiltelefonerne overhovedet udviklet godt nok til at bruges til den
> slags endnu?

Alle Palms Treo telefoner har GPS mulighed. Du skal overveje hvor
god en ide det er at indbygge GPS i telefonen. Så skal du montere
den i bilen så GPS modtageren kan få forbindelse. Det er muligvis
en bedre ide at bruge en extern GPS dims via bluetooth. De fås i
forskellige størrelser, min er på størrelse med en æske tændstikker,
men jo, man skal huske en dims mere.

JonB