k810i død 1.md gammel, forslag ??
Fra : Peter

Dato : 14-10-07 17:05

Hej.

har i forslag til hvordan jeg får liv i min K810i telefon igen ??

Den er død efter at have været slukket, og nu vil den ikke tænde mere.....
- jeg har forsøgt at sætte den til laderen men det reagere den heller ikke
på......

Jeg har haft batteriet og simkortet ude, samt ram-kortet, men stadig
intet......

Jeg har holdt power-knappen nede både med og uden batteri, og forsøgt om den
kunne starte flash forbildelse på samme måde som en K750i, men stadig intet
tegn på liv.....

Hvad mon der er galt, og hvad gør man ved det ??
(altså ud over at sende den ind til rep....)

--
Peter

Fra : Peter

Dato : 14-10-07 17:38

Hej.

Det var måske lidt uklart, men det er selvfølgelig en eller anden form for
"master-reset" jeg søger....
- holde 3 knapper nede og dans en lille dans, el.lign.....

--
Peter

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 14-10-07 17:39

Tror den har fået fugt !

Og det dækker garantien ikke..

- Ellers så kan det være en kortslutning, der burde garantien dække.
Prøv at smutte ned til forhandleren med den.

Fra : Peter

Dato : 14-10-07 17:45

Hej.

> Tror den har fået fugt !

Det er 100% sikkert at den ikke har fået fugt.....
Den er blevet behandlet nøjagtig som min K750i, hværken mere eller
mindre......
- og den blev aldrig fugtskadet......
Og jo, den er faktisk blevet beskyttet lidt mere end min K750i, for den har
ikke været med til sport el.lign. hvor den ville kunne tage skade.....

> - Ellers så kan det være en kortslutning, der burde garantien dække.

Det er så bare sjovt det kommer efter at den har været slukket......

> Prøv at smutte ned til forhandleren med den.

Det er også næste skridt, hvis ikke den kommer igang med et eller andet
master-reset.......

--
Peter

Fra : Peter

Dato : 14-10-07 18:00

Hej.

Nå ja, nu ligger den så og bliver varm når den ligger til ladning, så der er
jo nok en kortslutning et sted.

--
Peter

Fra : Jean

Dato : 14-10-07 18:06

Peter skrev:
> Det er 100% sikkert at den ikke har fået fugt.....

Det kan man aldrig være 100 % sikker på. Der skal ufatteligt lidt til nogen
gange.

Jeg behandler også mine telefoner pænt, men ved også at bare at gå fra et
varmt rum og udenfor i kulden kan være nok. (Jeg har haft mange
mobiltelefoner, og ingen er blevet fugtskadet.)

Jeg tror bestemt heller ikke den er fugtskadet. Smid den til din forhandler,
så bliver den nok repareret eller ombyttet af SE.

Har selv samme telefon, og har aldrig haft problemer.... fed telefon...

Mvh Jean.

Fra : Peter

Dato : 14-10-07 18:12

Hej.

> Har selv samme telefon, og har aldrig haft problemer.... fed telefon...

Ja telefonen er lækker nok, bare synd at man får sådan en oplevelse......

--
Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-07 20:10

On Sun, 14 Oct 2007 18:45:07 +0200, "Peter" <pd@gæt.dk> wrote:

>Hej.

>Det er 100% sikkert at den ikke har fået fugt.....

Ikke direkte måske.. Det er det satans ved mobiler.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Pallejc

Dato : 14-10-07 20:05

> [...]
> intet tegn på liv.....
>
> Hvad mon der er galt, og hvad gør man ved det ??
> (altså ud over at sende den ind til rep....)

Jeg har prøvet nøjagtig det samme bare med en K610, gudskelov skete det mens
sælgeren havde den i hånden,
den blev straks ombyttet, da jeg fortalte ham at min datters også døde efter
den havde været slukket.

Palle

Fra : Tonni Madsen

Dato : 15-10-07 06:31

Oplevede det samme med en k800i, det var epromen der var problemet, men ved
íkke om det også kan gælde k810i...
Prøvt at led lidt på nettet, jeg løste problemet med WotanServer, som er et
gratis program til software opdatering, dog koster "handlingerne" pænge, men
ikke flashing af eprom... 6sec kørken den somom intet var hendt...

Mvh Tonni Madsen