Ny abb. type hos TDC fra på onsdag
Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-10-07 06:30

Nogen der kender noget til hvad det er TDC kommer med for et abb. på onsdag
17/10?

Jeg spurgte en forhandler hvad han vil anbefale af abb. hos hvilken udbyder,
når jeg vil have mig en SE 850i og bruge den en del til internettet, bl.a.
se nyhedder.
Han spurgte så om jeg tænkte på at betale en fast pris, og så kunne hente
alt det DATA som jeg vil, og der anbefalede han mig så at vente til på
ONsdag, for der kommer TDC med noget sådant.

Nogen der ved mere end mig?

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-10-07 09:05

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> alt det DATA som jeg vil, og der anbefalede han mig så at vente til på
> ONsdag, for der kommer TDC med noget sådant.

Nej, men hvis det er TDC, så bliver det med stor sandsynlighed alt for dyrt
til at ret mange vil gøre brug af det.

Claus

Fra : Anders Nielsen

Dato : 13-10-07 19:38

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, men hvis det er TDC, så bliver det med stor sandsynlighed alt for
> dyrt
> til at ret mange vil gøre brug af det.
>
> Claus

Jeps, ligesom det er tilfældet med det nye YouSee, hvor man stadig er
tvunget til at købe deres latterligt dyre tv-pakker. Derudover stiger prisen
på fuldpakken markant snart. Jeg frygter, at mange af pengene tilmed går til
sportskanaler, som ikke interesserer mig det mindste. Overvejer kraftigt at
fejre TDC Kabel TVs navneændring ved at opsige mit abonnement

Fra : Jean

Dato : 13-10-07 09:14

Ivar Madsen:
> Nogen der kender noget til hvad det er TDC kommer med for et abb. på
> onsdag
> 17/10?

TDC kommer med en ny portefølje af mobilprodukter (abonnementer) fra på
onsdag.

Mvh Jean.

Fra : MOBILFIX

Dato : 15-10-07 22:16

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse
> Ivar Madsen:
Ja er det ikke det der Only 99.- og only 199.-, Synes jeg de snakkede noget
om på TDC kickoff i tirsdags. Der var vist også noget Maxtale med fri mms og
lidt andet
/ steff

Fra : Jean

Dato : 17-10-07 19:00

Mobilfix vrøvlede:
> Ja er det ikke det der Only 99.- og only 199.-, Synes jeg de snakkede
> noget om på TDC kickoff i tirsdags.

Jow, det er en af ændringerne.

> Der var vist også noget Maxtale med fri mms og lidt andet.

Meget andet, og ikke fri MMS på Maxtale...

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-10-07 10:36

On 13 Okt., 10:13, "Jean" <ask@me> wrote:
> Ivar Madsen:

> TDC kommer med en ny portefølje af mobilprodukter (abonnementer) fra på
> onsdag.

Hvor kan man finde noget om det?

www.tdcmobil.dk finder jeg intet om det.

Claus

Fra : Jean

Dato : 17-10-07 19:00

Claus skrev:
> Hvor kan man finde noget om det?

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_mob_ab

Mvh Jean.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-10-07 20:07

Jean skrev:

> http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_mob_ab

Giver en 404

Fra : Erling

Dato : 17-10-07 20:23

Ivar Madsen skrev:

> Giver en 404

Her er det rigtige link:
http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_mob_ab_onl

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-10-07 20:24

Ivar Madsen <news-@milli.dk> skrev :

>Giver en 404

Uden at ha' meget kendskab til TDCs abonnemmenter, så må dette
give et fingerpeg:

http://privat.tdc.dk/mobil/abonnementer/

Simply. Only og Click er da vist nye.
MaxOne er lavet om.