Winsock server.
Fra : Martin

Dato : 11-07-01 23:28

Er der nogen der har en ide om hvordan man for VB til at lytte på en port,
altså f. eks. lave en web server, der lytter på port 80.

Selve HTTP standarden kender jeg godt.

Er det noget der kan gøres med Winsock ?

Fra : Martin

Dato : 11-07-01 23:38

Har selv fået løst problemet

Hvis der er nogen der er interreseret;

Der skal selvfølli bare laves et winsock objekt, der er sat med den
localport man nu vil bruge, og så er der er function der hedder :
"Winsock1_ConnectionRequest".

og så kører det .....

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 12-07-01 21:20

Martin skrev:
> [...]
>
> Der skal selvfølli bare laves et winsock objekt, der er sat med den
> localport man nu vil bruge, og så er der er function der hedder :

Nu ved jeg jo ikke hvilken kode du har, men hvis den skal klare flere
ConnectionRequests på en gang er det lidt mere tricky... men sålænge det kun
er 2 computer (server-klient) er det jo nemt nok.

- Bjarke Walling Petersen