MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Systemoplysninger: softwaremiljø - startpr~
Fra : nono

Dato : 18-10-07 19:28

Hej

Når jeg går ind i systemoplysninger og kikker under softwaremiljø -
startprogrammer kan jeg se flere hundrede linjer. Der er de sædvanlige som
startes via registry, men langt de fleste står til at starte via "Start".

Fx
PROGRAM KOMMANDO BRUGERNAVN
PLACERING
BMXBkpCtrlState-{0000... BMXBkpCtrlState-{0000... NT AUTHORITY Start
BMXBkpCtrlState-{0000... BMXBkpCtrlState-{0000... USER
Start

Jeg har været alle start-mapper i startmenuer igennem, men det er ikke der,
de står.

Det ser helt vildt ud. Og maksinen er vist også idt længe om at starte op
efterhånden (fra jeg klikker på min brugeraccountikon til xp reagerer på
input).

Hvad kan der være galt? Hvor kan de startprogrammer komme fra?

Vh
Henrik

Fra : jama

Dato : 19-10-07 10:38

"nono" <nono@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> input).
>
> Hvad kan der være galt? Hvor kan de startprogrammer komme fra?

http://www.superantispyware.com/?tag=SUPERANTISPYWARE
Du har sandsynligvis fået spy på din XP, så hent SuperAntiSpyware og det
skader ikke du køre programmet, selvom det ikke er spy.Der er altid noget
på.
Mvh.Jama

Fra : nono

Dato : 19-10-07 15:24

Hej Jama

Tak for tippet - jeg har prøvet at køre ad-aware, men den finder kun de
sædvalige cookies...

Jeg tror det er en fejl i registreringsdatabasen - ?

Fra : nono

Dato : 20-10-07 14:14

Kan det have noget at gøre med, at jeg har installeret procexp.exe?