MS Windows
briani 27239
script problem
Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-10-07 14:51

Hej

Skrev et indlæg for en times tid siden, men ser det ikke er kommet frem.

Prøver igen.

Findes der en løsning på dette problem
http://support.microsoft.com/kb/886617#appliesto

Jeg har ikke fundet noget brugbart, Microsoft er åbenbart opmærksom på
problemet 1 2004, nu 3 år efter
burde der være fundet en løsning.

Hilsen
Bo.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-10-07 16:34

"Bo Nielsen" <B.Nielsen@C.dk> skrev :

>Skrev et indlæg for en times tid siden, men ser det ikke er kommet frem.

Jo da, news:47174888$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

Men hjælpe kan jeg desværre ikke.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : kep

Dato : 18-10-07 23:35

"Bo Nielsen" <B.Nielsen@C.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://support.microsoft.com/kb/886617#appliesto
>
> Jeg har ikke fundet noget brugbart, Microsoft er åbenbart opmærksom på

Hej
Måsker er der noget du kan bruge her
http://www.technibble.com/how-to-stop-internet-explorer-script-error-messages/

kep

Fra : Bo Nielsen

Dato : 19-10-07 07:59

> Hej
> [...]

Tak for dit svar

Jeg er selv nået frem til lignende information som du har fundet til mig.
Det link jeg til sidst fandt, og som er i mit inlæg, viser jo at Microsoft
har fået kendskab til
fejlen i 2004. Så det er ikke som der ofte står "it seems to be an
undocumented error" i XP Pro.
Men det kan selvfølgelig være at man ikke har fundet anledning til at lave
en rettelse til den.

Jeg har efterhånden installeret Win XP mange gange, og har ikke haft
problemet før, så jeg
var ved at splitte det hele ad, da den dukkede op forleden... det er
formentlig et særligt sammenfald
i hardware sammensætningen der udløser den.

Håber stadig der er en der har et link på en løsning. Jeg søger
også....

Hilsen
Bo.