MS Windows
briani 27239
Media Center: optage tv
Fra : Torben Brøndum

Dato : 17-10-07 13:01

Hej derude,

Hvis jeg ikke ønsker at skærmen på min bærbar skal stå tændt mens jeg
optager en tv udsendelse min Vista media center hvad gør jeg så.....kan jeg
"bare" lukke skærmen ned eller?

Hvordan er det det nu det virker, når man vil optage at tidsprogrameret
udsendelse i media center - hvilken std. by modus skal den bære være i, for
at starte optagelsen (skærmen ønskre jeg stadig ikke skal tænde)?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : nono

Dato : 20-10-07 13:49

Hej Torben

Du må nok prøve dig lidt frem - men mit media center kan fint starte en
programmeret optagelse fra dvale.

Media center behøver ikke være indlæst for at optage - det er en selvstændig
proces.

Hvorfor bruger du tidsprogammering? Den elektroniske programguide virker som
oftest bedre (der er enkelte smuttere...)

Hvis du vil have skærmen til at slukke er det nok strømstyring du skal
indstille - Se i Kontrolpanel.

Vh
Henrik