hvad skal man trykke
Fra : Simon Krebs

Dato : 11-07-01 21:43

hvad skal man trykke for at se imei nummeret på en Ericsson T28

Fra : Izeqb

Dato : 11-07-01 22:42

*#0006#

mener jeg det er.....

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-07-01 19:43

"Izeqb" skrev:

> *#0006#
>
> mener jeg det er.....

Hvis det er det samme som på Nokia, så er det næsten rigtig:

*#06#

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : SYL

Dato : 12-07-01 19:55

Ja, det er *#06# De to sidste cifre er ikke IMEI-nummeret, jeg tror nok at
det er softwareversionen, men jeg er ikke helt sikker.

Mvh.
Søren

Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia og Ericsson telefoner (Bor i Odense og klarer det mens du
venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-07-01 20:48

*#06# er en GSM standard som alle telefoner bør opfylde uanset mærke.

Peter