Problemer med toppen
Fra : Torben Svendsen

Dato : 15-10-07 11:10

Kære gruppe

Jeg er ved at lave en hjemmeside, der er opbygget på den traditionelle
måde med holder, top, venstrestillet indhold, højrestillet sidebar og en
bund.

Det er toppen, der driller. Her har jeg et logo og en tab-menu. Når man
zoomer udad, udvider tab-menuen sig, som den skal. Samtidig bevæger
menuen sig nedad, hvorved toppen bliver højere. Jeg vil gerne have, at
menuen bevæger sig opad, så bunden bliver stående og så toppen har samme
højde. Jeg kan ikke selv finde ud af det. Er der nogen, der kan hjælpe?

Siden:    http://www.sydjyskvinselskab.dk/lis/lis.html
Css:   http://www.sydjyskvinselskab.dk/lis/lis.css

Som et sidespring kan jeg oplyse, at menuen er lavet med programmet
Css-Tabdesigner, der kan hentes på:

http://www.highdots.com/css-tab-designer

På forhånd tak

Torben Svendsen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 15-10-07 13:18

> [...]
> bevæger sig opad, så bunden bliver stående og så toppen har samme højde.
> Jeg kan ikke selv finde ud af det. Er der nogen, der kan hjælpe?

Jeg er ikke så sikker på, at det kan lade sig gøre.
Når man zoomer ind, bliver _alt_ ganske enkelt større - også logoet i
toppen.
Hvis det skulle være bunden, der lå fast, ville det også give problemer, når
man zoomede for langt ind (teksten - og dermed også menuen) ville flyde op
over skærmens top. Ét eller andet sted skal den jo flyde hen.

Fra : Torben Svendsen

Dato : 15-10-07 13:55

Philip Nunnegaard skrev:

> Jeg er ikke så sikker på, at det kan lade sig gøre.

Tak for svar. Jeg er bange for, at du har ret.

Venligst
Torben Svendsen