Kan ikke få min nye Hjemmeside"http://www.~
Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 15-10-07 17:52

Hej Kvinde og andre, der hjalp mig med at Opret miniature
automatisk for nok et halvt År siden.
Jeg lovede at give adressen på min Side når jeg var så vidt, men
det går ikke så hurtigt med mig. Her er den:
http://www.pretsch.eu/
Jeg har Frontpage 2000, der er bare det problem, at jeg får denne
meddelelse, når jeg forsøger at komme på Nettet:
HTTP-fejl 403 - Forbudt Internet Explorer.
Kan det være problemer med FP udvidelserne, i så fald, hvordan
kan de repareres ?
Kan komme ind af en bagvej, ved at gå fra LINK på min gamle Side:
"http://gaza-veteraner-fn-hold-13.webbyen.dk/", men kun til
Forsiden.
Håber I kan hjælpe mig lige så godt som sidste gang, på forhånd
tak for Jeres store hjælpsomhed.
Hans Pretsch.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-10-07 19:15

Hans Peter Pretsch <hopp59@yahoo.dk> skrev :

>HTTP-fejl 403 - Forbudt Internet Explorer.

Sikkert fordi du ikke har navngivet forsiden index.html eller
index.htm.

Eller kommet til skrive noget af det/det hele med store
bogstaver.

Eller du ikke har lagt indexsiden i roden af webstedet.

>Kan komme ind af en bagvej, ved at gå fra LINK på min gamle Side:
>"http://gaza-veteraner-fn-hold-13.webbyen.dk/", men kun til
>Forsiden.

Hvis du fortalte, hvilket link, så kunne vi måske gi' et bedre
svar.

Der er jo mange links på siden.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 15-10-07 20:57

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> Eller du ikke har lagt indexsiden i roden af webstedet.

> Hvis du fortalte, hvilket link, så kunne vi måske gi' et bedre

så har Du http://pretsch.eu, nesten øverst.

M.v.h.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-10-07 22:08

>så har Du http://pretsch.eu, nesten øverst.

Ja, havde du givet det link med det samme, så havde den præcise
forklaring og det er det jeg skrev først.

Linket peget på http://www.pretsch.eu/forside.htm og der skal du
omdøbe forside.htm til index.htm.

De andre link virker ikke, fordi du har fået indsat noget
mellemrum, eks.:

<param name="url" valuetype="ref"
value="../-%20PRETSCH.EU%20-/hill_88_gaza.htm">

De ligger tilsyneldende i samme mappe, da
http://www.pretsch.eu/hill_88_gaza.htm virker.

Ret det til
<param name="url" valuetype="ref" value="hill_88_gaza.htm">, så
bør det virke.

<param name="url" valuetype="ref"
value="../-%20PRETSCH.EU%20-/afrejse_fra_jægerspris.htm">

virker ikke fordi, der er æ i filnavnet, æ.ø og å er blandt de
forbudte tegn i filnavne på servere (udover den anden fejl).

Så fx.:
<param name="url" valuetype="ref"
value="afrejse_fra_jaegerspris.htm">

Altså omdøbe afrejse_fra_jægerspris.htm til

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 16-10-07 09:55

> [...]
> <param name="url" valuetype="ref"
> value="afrejse_fra_jaegerspris.htm">
>
> Altså omdøbe afrejse_fra_jægerspris.htm til

Jeg takker Dig mange gange for Dine udførlige svar, det bliver spændende
om jeg kan finde ud af det og få det til at virke.
M.v.h.
HP

Fra : Wilstrup

Dato : 16-10-07 13:27

"Hans Peter Pretsch" <hpp59@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Kerim Ellentoft wrote in
> dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg takker Dig mange gange for Dine udførlige svar, det
bliver spændende
> om jeg kan finde ud af det og få det til at virke.

Og det er måske på tide at benytte anledningen til at opfordre
folk, der har problemer med sådanne sager i Frontpage om at de
angiver link til deres hjemmeside, så man kan hjælpe dem med
at finde deres fejl.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 17-10-07 13:26

Wilstrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> folk, der har problemer med sådanne sager i Frontpage om at de
> angiver link til deres hjemmeside, så man kan hjælpe dem med

Hej Wilstrup
Og hvad så, når det netop er URLlen jeg ikke har kunne få til at
henvise til Siden.
Men nu er jeg kommet så langt: http://www.pretsch.eu/
Nu er Problemet, at Menuen kun virker i FrontPage.

M.v.h.
HP

Fra : enkvinde

Dato : 17-10-07 13:48

> Og hvad så, når det netop er URLlen jeg ikke har kunne få til at
> henvise til Siden.
> Men nu er jeg kommet så langt: http://www.pretsch.eu/
> Nu er Problemet, at Menuen kun virker i FrontPage.

Hej igen Hans

Du sidder med et - i denne verden - oldnordisk program og der er løbet meget
vand i Microsoft`s å, siden de opfandt FrontPages 2000.

Bla. har Microsoft været en tur i retten, fordi de havde "lånt" nogen gode
ideer fra konkurenterne. Microsoft tabte...... Det lider du nu under idag,
for noget af det microsoft lånte, var netop den fine menu, som du nu ikke
kan få til at virke

Retten har talt ... Menuen må ikke virke og ikke engang hekseri kan få den
til det. Du må altså finde en anden menu.

Hilsen Eva

--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-10-07 13:58

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev :

>Retten har talt ... Menuen må ikke virke og ikke engang hekseri kan få den
>til det. Du må altså finde en anden menu.

Hvorfor må den ikke det? det må den da godt gøre, hvis det bliver
gjort rigtigt.

At MS tabte en retssag har ikke noget med det at gøre.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : enkvinde

Dato : 17-10-07 14:21

> Hvorfor må den ikke det?

Fordi microsoft blev dømt netop for at have hugget "java" ideen fra sun.

Hvis du bladrer tilbage til den tid her i gruppen, vil du konstanterer, at
mange menuer lige pludselig ikke virkede mere. Først skulle man klikke 2
gange for at aktiverer dem..... så duede de ikke i andre browsere end
Explore og nu er selv Explorer blevet opdateret, hvilket siger mig, at den
med stor garanti heller ikke fungerer i explorer 7... I alt fald skal man
være noget af en ignorent, hvis man fortsætter med at understøtte en ting,
som man er blevet dømt for og har fået forbud mod at bruge.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-10-07 15:34

> [...]

>Explore og nu er selv Explorer blevet opdateret, hvilket siger mig, at den
>med stor garanti heller ikke fungerer i explorer 7..

Det, der er, er at MS ikke måtte inkludere deres egen
javafortolker i browseren.

Så man skal selv hente en sådan hos Sun nu, har man det, så skal
(og gør de også) FPs gamle hoverlinks virke og korrekt i visse
tilfælde skal man dobbeltklikke.

Og korrekt, der findes bedre måder at lave menuer på.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 17-10-07 15:51

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> være noget af en ignorent, hvis man fortsætter med at understøtte en ting,
> som man er blevet dømt for og har fået forbud mod at bruge.

Hej Eva, hvis jeg må kalde Dig det, i stedet for enkvinde.
Plus alle i andre der er så flinke til at komme med gode råd.
Ny Menu! Vil det sig, at alle de Foto jeg har sat ind på de forskellige Sider,
nu igen skal sættes ind enkeltvis. ( nok flere hundrede ).
Også når jeg selv har lavet Tabellen, men brugt FP's "Opret miniature
automatisk".
Hvad skal jeg så anskaffe mig for at få det til at fungere ?
http://www.pretsch.eu/
M.v.h.
HP

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-10-07 16:03

Hans Peter Pretsch <hpp59@yahoo.dk> skrev :

>Ny Menu! Vil det sig, at alle de Foto jeg har sat ind på de forskellige Sider,
>nu igen skal sættes ind enkeltvis. ( nok flere hundrede ).

Nej, det er de links, der er i to rækker nederst å¨siden,
debatten drejer sig om.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-10-07 13:56

Hans Peter Pretsch <hopp59@yahoo.dk> skrev :

>Nu er Problemet, at Menuen kun virker i FrontPage.

Tilsyneladende er fphover.class ikke uploaddet eller ligger ikke
i samme mappe som siden.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 18-10-07 10:22

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Tilsyneladende er fphover.class ikke uploaddet eller ligger
> [...]
Det er en skam, at ingen før har fortalt mig, at FrontPage er
ubrugelig, så havde et halvt År's arbejde ikke været spildt.
Hvad er alternativet ?
Kan det jeg har overføres på en eller anden måde ?

M.v.h.
HP

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-10-07 11:07

Hans Peter Pretsch <hpp59@yahoo.dk> skrev :

>Det er en skam, at ingen før har fortalt mig, at FrontPage er
>ubrugelig, så havde et halvt År's arbejde ikke været spildt.

Det er ikke FP som sådan, der er ubrugelig.

Du bør bare lave din links på en anden måde.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 18-10-07 21:07

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Det er ikke FP som sådan, der er ubrugelig.
>
> Du bør bare lave din links på en anden måde.
>
>Hej Kerim
Hvilke Link mener Du skal ændres ? og hvordan ?

M.v.h.
HP

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-10-07 22:44

Hans Peter Pretsch <hpp59@yahoo.dk> skrev :

>Hvilke Link mener Du skal ændres ? og hvordan ?

De links, hvor du har brugt FPs hover på og som ikke virker,
fordi du ikke har fået uploadet fphover.class-filen.

Hvordan?
Det er jo op til dig, men fx. nogle tekstlinks.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : enkvinde

Dato : 18-10-07 19:31

> Det er en skam, at ingen før har fortalt mig, at FrontPage er
> ubrugelig, så havde et halvt År's arbejde ikke været spildt.
> Hvad er alternativet ?
> Kan det jeg har overføres på en eller anden måde ?

Hej Hans

Din FP version er så gammel, at havde det været en bil, så ville du skulle
bruge håndsving til at starte den med. Men derfor bliver bilen da ikke
ubrugelig

En web editor er et hjælperedskab til at lave hjemmesider med. Men intet
redskab kan stå alene. Uanset hvilken web editor du bruger, så er det et
must, at brugeren har en vis portion teknisk indblik i html koder mm. for at
kunne bruge redskabet optimalt og tidsvarende. Og har brugeren ikke det
indblik, så er det altså ikke redskabet, som er ubrugeligt

Lad mig slå fast med 7 tommer søm, at FrontPages absolut ikke er
ubrugelig..... endnu Der er stadig masser af funktioner i FrontPages,
som jeg i alt fald ikke kan leve uden.

Men ingen FrontPages versioner er idag perfekte, da kodestandarderne stille
og rolig skiftes ud. Så enten må man selv rette de forældede koder, eller
også må man leve med, at siderne på et tidspunkt vil dø en stille død, når
ingen browsere kan fortolke ens sider mere.

Alternativet er at du
1. lærer dig selv at kode dine sider og løbende holder dig ajour med
webstandarder og specielt ændringer i disse.
2. finder en tidsvarende editor og løbende holder dig ajour med
webstandarder og specielt ændringer i disse.
3. opgiver at lave siderne fra bunden og finder et sted med færdige
skabeloner.

Hilsen Eva

--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 18-10-07 20:21

> [...]
> webstandarder og specielt ændringer i disse.
> 3. opgiver at lave siderne fra bunden og finder et sted med færdige

Hej Eva
Hvad mener Du, at jeg skal købe for at være op til i Dag,
for at få det til at fungere.
Hvad er helt konkret den ting, der spærre for, at min Menu ikke kan ses på
Nettet.
Hvis bare jeg viste Step for Step, hvad jeg kan gøre.
Tak for al den tid I bruger på mig.
M.v.h.
HP
HP

Fra : enkvinde

Dato : 19-10-07 09:53

> [...]
> Nettet.
> Hvis bare jeg viste Step for Step, hvad jeg kan gøre.

Hej Hans

Lige nu og her, er punkt 1 at få din menu til at virke. Gør som Kerim
foreslår - skift den ud med tekstlinks.
Punkt 2 er så at rette stien til det billede, som ikke vises på din side

Og hvad angår fremtiden, så må du nok erkende, at det er håbløst at lave "Up
to date" hjemmesider, med et gammeldaws værktøj og at du derfor skal ud og
finde en anden løsning. Og i samme åndedrag bør du nok også erkende, at selv
nye moderne værktøjer på et tidspunkt bliver gammeldaws ... hvis bare man
venter længe nok

Du kan altså ikke forvente at finde et værktøj som duer i al evighed. Det
går så stærkt på nettet, at ting lynhurtig er forældet.

Du bør nok også vide, at hvis du kaster dig over en ny tidsvarende editor,
så er der en masse nyt du skal lære. Tabeller er feks totalt ut og erstattet
af css. Så det kræver også en vis indsats af dig, at skulle lære nye vaner.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 19-10-07 11:38

> [...]
> af css. Så det kræver også en vis indsats af dig, at skulle lære nye vaner.

Ja Du har ret i alt hvad Du skriver.
Jeg må se om der er et Pensionist Efterårskursus i HTML/css m/m.

Er det Microsoft 2007, eller andet jeg skal købe ?
(det må da have Elektronisk Startknap, i stedet for Håndsving.

Hvordan laver jeg en Tekst Menu ?

Hvordan overføres alle de Foto til Tekst-Menu, som er sat ind på forskellige
Sider i Tabeller med "Opret miniature automatisk".
Skal de igen sættes ind ENKELTVIS.
Kan jeg bruge ”omvendt Skær” og forskellige Farver, som der er nu på ”Eksempel”
i FP ?
Syntes selv at det er rimelig flot, det jeg har lavet, som ikke kan ses på
Nettet.

M.v.h.
HP

Fra : enkvinde

Dato : 19-10-07 13:35

Hej Hans

> Jeg må se om der er et Pensionist Efterårskursus i HTML/css m/m.

Det lyder som en rigtig god ide Du kan jo også starte på biblioteket og
låne en stak bøger om emnet, eller bevæge dig ind på html.dk, eller
hjemmesideskolen.dk og starte fra en ende af. Så behøver du ikke vente på et
kursus.

> Er det Microsoft 2007, eller andet jeg skal købe ?
> (det må da have Elektronisk Startknap, i stedet for Håndsving.

Du behøver ikke at have pengepungen op af lommen. Der findes gratis web
editorer på nettet, som er så ganske udemærket. Men husk nu på, at de aldrig
bliver bedre, end manden som håndterer dem Prøv engang at besøge
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu.html

> Hvordan laver jeg en Tekst Menu ?

Du skriver bare teksten og lave den til et link. Lige som du har gjort 100
andre steder på din side

> Hvordan overføres alle de Foto til Tekst-Menu, som er sat ind på
> forskellige
> Sider i Tabeller med "Opret miniature automatisk".
> Skal de igen sættes ind ENKELTVIS.

Jeg har ikke set på dit billedealbum, men hvis det virker nu, hvorfor så
begynde at pille ved tingende.

> Kan jeg bruge "omvendt Skær" og forskellige Farver, som der er nu på
> "Eksempel"
> i FP ?

Her aner jeg ikke hvad du spørger om. Det er ikke funktioner som jeg kender.
Men generelt kan siges, at du skal væk fra specielle FrontPages koder, hvis
du ønsker at have en fremtidssikret side. Du har dog lidt tid at løbe på,
men senest i år 2012 er FP koder døde.

> Syntes selv at det er rimelig flot, det jeg har lavet, som ikke kan ses på

*Smiler*....... Tja, altså Hans..... Jeg er ikke af samme mening. Jeg
syntes, at din side er en gammeldaws skrammelbutik. På niveau med en
sæbekassebil, mens resten af verden er begyndt at køre Porche Men bliv
nu ikke ked af det, for vi er allesammen startet i en sæbekassebil, så der
er håb forude

God arbejdslyst
Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 19-10-07 22:31

> [...]
> Eva
>Du er Hippie eller nutids Menneske eller hvad det hedder og jeg er Antik,
Jeg er 72 År, gætter på at Du er mellem 40 og 60 År.
Husk at der også er nogen der besøger Museer, så måske har min Side også sin
berettelse.
I øvrigt har Du kun set Forsiden endnu.
Jeg har fået lidt mere til at virke. Ved først at trykke på VETE og så Ctrl og
vente et halvt til eet minut, kan Siden med alle de Veteran Adresser fra hold
13 Gaza 1962 ses.
Alt andet er Gode Digital Foto og har ikke noget med en "gammeldaws
skrammelbutik" at gøre.
Dog, Ok med Din friske Kumminikation.

Du vidste ikke hvad dette var "Kan jeg bruge "omvendt Skær".
På pegefølsom Knap under Egenskaber kan Du se det.

Stadig stor tak for Dine svar og store hjælp.

M.v.h.
HP

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-10-07 22:53

Hans Peter Pretsch <hpp59@yahoo.dk> skrev :

>På pegefølsom Knap under Egenskaber kan Du se det.

Det er dem, du helst bør undgå.

Stort set alt andet i din FP kan du roligt fortsætte med at
bruge.

Ud fra et streng webdesignsynspunkt laver den ganske vidst
gammeldags kode, men det vil virke i de næste mange år.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : enkvinde

Dato : 19-10-07 23:50

> Jeg er 72 År, gætter på at Du er mellem 40 og 60 År.
> Husk at der også er nogen der besøger Museer, så måske har min Side også
> [...]

Tag endelig ikke fejl - din side har absolut sin helt egen charme. Den er
herlig nostalgisk og jeg kan ikke undgå at mindes mine egne første sider. Så
det var absolut ikke for at nedgøre den og hvis du har følt det, så beklager
jeg dybt. Men uanset hvor charmerende den er, så er den fra en svunden tid.
Lige nu er jeg en dum strigle, men om to år vil du give mig ret og smile
kærligt og overbærende, når du tænker på dine første hjemmesiders udseende.

Og ja, jeg har kun set forsiden - dine links har jo ligesom ikke virket
Men det er nu også forsiden som skal fange og fastholde dine besøgende. Er
den en evighed om at loade, uoverskuelig i menu opbygningen, eller virker
dine links ikke, så smutter dine besøgende igen. Og så hjælper det ikke, at
du på side 5 har verdens flotteste fotogalleri - der når folk nemlig slet
ikke hen.

Varmeste tanker
Eva....... som er det hele og meget mere... hippie, nutidsmenneske, strigle,
til museer, og mellem 40 og 60 år

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 20-10-07 14:11

> [...]
>
> Varmeste tanker
> Eva....... som er det hele og meget mere... hippie, nutidsmenneske, strigle,

Kære Eva
Du er absolut ikke nogen Strigle el. lignende.
Jeg bør kun komme med søde ord og tak for Din store tjenstvillighed.
Det var kun i al venskabelighed, at jeg brugte lidt af Din frie form for
Kommunikation på, for det er jo rigtig hvad Du siger.
Mange tak for Link til Nvu m/m. Har forsøgt at downloade, men må vente til
vores Dreng får tid til at hjælpe. Jeg får nok også brug for Filzip. Først
stod der, at det var gratis, men så længere fremme stod der noget om betaling
?
Har Du prøvet at klikke på Ctrl og VETE og vente knap et minut ?

Rigtig god Weekend
HP

Fra : enkvinde

Dato : 20-10-07 22:22

> Har Du prøvet at klikke på Ctrl og VETE og vente knap et minut ?

Nej Hans, det har jeg ikke prøvet. Jeg aner nemlig ikke hvad VETE er for
noget.

Også rigtig god weekend til dig.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 21-10-07 18:25

> Nej Hans, det har jeg ikke prøvet. Jeg aner nemlig ikke hvad VETE er for
> noget.

VETE var det første Link i min Menu og det eneste der fungerede, indtil
vores dreng, som forsøgte at bruge Nvu til at komme på Nettet, ved bare at
gemme een fil uden rettelser.
Siden da er hele Menu tabellen incl. VETE forsvundet fra Nettet.
Så nu er det desværre for sent at se det jeg havde lavet på den Side.

Nvu ser meget interessant og omfattende ud.

Jeg har ikke fundet ud af hvordan der laves index på Nvu.
Vil gerne forsøge uden Skabelon.

Kan jeg blande ting fra ForontPage og Nvu på Nettet ?
Skal der laves en helt ny Side eller kan jeg reparere den jeg har lavet ?
Findes der ingen Navigations Træ eller hvad sådan noget hedder, som der er
på FP, til at holde styr på diverse Sider ?
I sagde at jeg skule bare skrive Tekst med Link til Menuen.
Kan jeg ikke bruge Nvu's Tabeller ?

En Dåre kan jo spørge om mere, end 10 vise kan svare på.

M.v.h.
HP

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 21-10-07 18:26

Fra : enkvinde

Dato : 22-10-07 01:09

> [...]
> Kan jeg ikke bruge Nvu's Tabeller ?
>
> En Dåre kan jo spørge om mere, end 10 vise kan svare på.

Du kan lave NYE sider i Nvu og linke til dem fra din eksisterende side. Men
du må ikke begynde at rode siderne sammen. FrontPages laver sin egen kode
som ikke dutter i Nvu.

Hvad angår Nvu så kan jeg ikke hjælpe dig. Jeg har endnu ikke leget med
programmet. Men på siden jeg henviste til, er der en grundig introduktion i
programmet.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 22-10-07 10:29

> [...]
> programmet. Men på siden jeg henviste til, er der en grundig introduktion i

Ja men tak for det I har hjulpet mig med indtil nu.>

M.v.h.
HP

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 24-10-07 14:00

> [...]
> programmet. Men på siden jeg henviste til, er der en grundig introduktion i

Nu har jeg sat et par Link på til noget af det jeg har gang i , så kan I se
lidt mere end tidligere.
Jeg har fået et andet problem, jeg tror jeg glemte at gemme Siden inden jeg
satte det på Nettet. Jeg kan i hvert tilfælde ikke finde den sidst overførte
Side til Nettet http://www.pretsch.eu/ , i mine Mapper, selv om denne adresse
virker. Der er kun de gamle ting, så nu kan jeg ikke Redigere uden igen at
skulle lave de sidste ændringer om.
> Kan jeg evt. Kopiere hele Siden fra Nettet til dette Link ?

M.v.h.
HP

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 24-10-07 18:55

Hans Peter Pretsch wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> virker. Der er kun de gamle ting, så nu kan jeg ikke Redigere uden igen at

det virker heller ikke rigtig.
Den gamle Menu var sat ind på diverse Sider, så når de åbnes kommer den også med,
jeg tror at det er det der volder problemer.
Hvordan får jeg den slettet, den ses ikke når jeg Rediger.

M.v.h.

Fra : enkvinde

Dato : 24-10-07 21:52

> Den gamle Menu var sat ind på diverse Sider, så når de åbnes kommer den
> også med,
> jeg tror at det er det der volder problemer.
> Hvordan får jeg den slettet, den ses ikke når jeg Rediger.

Hmm.... Jeg er lidt i tvivl om hvad du spørger om, men skal gøre mit bedste
for at gætte alligevel

Du har en menu, som du ikke kan se, når du redigerer?
Det kan skyldtes, at menuen ligger på en side for sig selv. Prøv at se i
kildekoden, hvor den bliver hentet fra.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Hans Peter Pretsch

Dato : 19-10-07 12:45

> [...]
> af css. Så det kræver også en vis indsats af dig, at skulle lære nye vaner.

Kan dette være forkert ?

<center>
<tbody>

"0" og vAlign evt.