En kvindestemme fra det offentlige kan vær~
Fra : Tomas

Dato : 02-10-07 15:30

Reza skrev i den tråd der hedder "det er racisme":

"en kvindestemme fra det offentlige kan være en provokation og kan være en
irritation for muslimer, som lever som muslimer, og som lever efter Allahs
swt befalinger, og som lever efter Allahs swt befalinger, som siger, at
kvinder ikke skal være en irettesættende faktor....."

Det er, efter min mening langt ude!
Hvis muslimer er så "troende", så bør de ikke have statsborgerskab her i
landet.

De regner jo ikke kvinder for noget! Med de holdninger, så er det ellers
bare UD med dem.
De vil jo ALDRIG acceptere, at kvinder i dette land har noget at skulle have
sagt!

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 15:39

"Tomas" <a@a> wrote in message
> [...]
> bare UD med dem.
> De vil jo ALDRIG acceptere, at kvinder i dette land har noget at skulle

Muslimer har lige så god ret til at have deres holdninger som du og kvinder
og alle andre har.

Jan

Fra : Reza

Dato : 02-10-07 18:01

Tomas <a@a> wrote
> [...]

>irritation for muslimer, som lever som muslimer, og som lever efter Allahs
>swt befalinger, og som lever efter Allahs swt befalinger, som siger, at
>kvinder ikke skal v?re en irettes?ttende faktor....."

>Det er, efter min mening langt ude!
>Hvis muslimer er s? "troende", s? b?r de ikke have statsborgerskab her i
>landet.

>De regner jo ikke kvinder for noget! Med de holdninger, s? er det ellers
>bare UD med dem.
>De vil jo ALDRIG acceptere, at kvinder i dette land har noget at skulle have

nå, pudsigt nok, så er de kvinder, som du har så ondt af, glad
for os muslimer, og de er så glade for os muslimer, at de
forsvarer os, og de stemmer ikke på de højreorienterede narrøve,
og de stemmer ikke på de recistiske narrøve. hvis kvindernde
skulle tage skade af muslimer, hvorfor er de så så glade for os,
og hvorfor er de det?

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 16:06

"Reza" <godloving@hotmial.com> wrote in message
> [...]
> og de stemmer ikke på de recistiske narrøve. hvis kvindernde
> skulle tage skade af muslimer, hvorfor er de så så glade for os,

Muslimske kvinder er også glade for danske mænd når deres egne ikke opføre
sig ordentligt

Jan

Fra : Reza

Dato : 02-10-07 18:22

Jan <bla@bla.dk> wrote:

>"Reza" <godloving@hotmial.com> wrote in message

>Muslimske kvinder er ogs? glade for danske m?nd n?r deres egne ikke opf?re
>sig ordentligt

>Jan

HVAD MENER DU MED DET? jeg har ikke set een eneste sand muslimsk
kvinde, som har gået med en dansk mand og har ligget med en dansk
mand.

Fra : Jens G

Dato : 02-10-07 16:31

On Tue, 2 Oct 2007 17:22:03 +0200 (CEST), Reza <godloving@hotmial.com>
wrote:

>HVAD MENER DU MED DET? jeg har ikke set een eneste sand muslimsk
>kvinde, som har gået med en dansk mand og har ligget med en dansk
>mand.

De gør det vel ikke når du ser det?

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Reza

Dato : 02-10-07 18:44

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote:

>De gør det vel ikke når du ser det?

perverse svin, at du hævder, at muslimske kvinder skulle ligge
med dansker, og at du hævder, at muslimske kvinder ikke lader sig
være deres muslimske værdighed stringent påpasselig, da er du det
mest afskyelige i troende muslimers øjne og i troende muslimers
øren, og gid at Allah swt må vise dig, at man ikke driver gæk, og
at man ikke spotter en muslimsk kvinde eller spotter alle
muslimske kvinder.

--
reza.kiani.dk@gmail.com

Fra : Holst

Dato : 02-10-07 17:00

Reza wrote:

> øren, og gid at Allah swt må vise dig, at man ikke driver gæk, og

Hvad betyder dette 'swt'? Jeg så, du også brugte det nogle gange i et
andet indlæg.

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 17:05

> [...]
> øren, og gid at Allah swt må vise dig, at man ikke driver gæk, og
> at man ikke spotter en muslimsk kvinde eller spotter alle

Jeg spotter sk ikke nogen jeg fortæller bare sandheden som er ilde hørt
åbenbart.

Jan

Fra : Ivannof

Dato : 03-10-07 08:55

"Jan" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

> "Reza" <godloving@hotmial.com> wrote in message

> Jeg spotter sk ikke nogen jeg fortæller bare sandheden som er ilde hørt
> åbenbart.
>
> Jan

Om danske kvinder kan lide muslimske mænd vil jeg lade være op til danske
kvinder. Muslimske kvinder der "ligger" (når man er for genert til at sige
bolle) med danske mænd er et ret ukendt fænomen fordi muslimske kvinder godt
ved at Reza og hans kompaner vil slå dem ihjel - sandsynligvis med sten -
hvis de finder ud af det.

Vi andre kan jo så sidde og fundere hvem der i virkeligheden er det omtalte
"perverse svin".

En anden vestlig ting som Reza tydeligvis afskyr er Den gyldne Regel: Gør
ikke mod andre som du ikke vil have de gør mod dig! For så ville muslimske
mænd holde sig fra danske kvinder!

Hvorfor holder muslimske mænd sig ikke fra danske kvinder? De allerfleste
muslimske mænd er jo allerede afsat via deres forældres aftaler med andre
muslimers forældre. De ved de ikke kan have et rigtigt forhold til danske
kvinder. De bliver ikke gift med dem. Deres forældre må ikke finde ud af
det. Men det hele går op i en højere enhed når man som muslim foragter
danske kvinder!! Så er det tag og smid væk, ludere! Lidt sjov og ballade til
man skal giftes med fars og mors udkårne! Vor Herre bevares! (nej ikke ham
swt fyren)

--
Hilsen Ivan

Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fra : Pernille

Dato : 03-10-07 09:30

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til man skal giftes med fars og mors udkårne! Vor Herre bevares! (nej ikke

Om jeg fatter, at nogle danske kvinder går med til det!
Det er virkelig nedværdigende!

Fra : Jan

Dato : 03-10-07 13:37

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> --
> Hilsen Ivan
>

> Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fordi islam er en hyklerisk religion som så mange andre religioner, men
islam er især lavet for at tilfredsstille manden en man fra egypten kan
iøvrigt godt gifte sig med en europæisk kvinde og hun skal så føle sig dybt
taknemmelig imodsætning til hvis en dansk mand gifter sig med en ægyptisk
kvinde så er det laveste rang og hun har sikkert taget en europæer fordi
ingen ægyptisk mand ville have hende.

Jan

Fra : Ivannof

Dato : 03-10-07 16:10

> [...]
> ægyptisk kvinde så er det laveste rang og hun har sikkert taget en
> europæer fordi ingen ægyptisk mand ville have hende.

Det sidste viser jo hvem der er i virkeligheden er racister!

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-10-07 17:40

> perverse svin, at du hævder, at muslimske kvinder skulle ligge
> med dansker,

Ja, hvorfor ikke? Muslimske mænd ligger jo med danske kvinder. Sexualitet er
den stærkeste af både dyr og menneskers drifter. Selv i koncentrationslejre
og fænglser fødes der børn.

Mvh Maria

Fra : E.M.

Dato : 02-10-07 17:55

> [...]
> øren, og gid at Allah swt må vise dig, at man ikke driver gæk, og
> at man ikke spotter en muslimsk kvinde eller spotter alle

Haha, jeg har sgu kneppet flere stærkt troende muslimske kvinder, de var sku
alle glade for endelig at få en mand der vidste hvad han havde med at gøre,
som de selv sagde, med deres egne "muslimske" mænd var det bare "ind med
dyret, tre hug og et hyl, og så om på siden og snorke"

E.M.

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 17:57

"E.M." <em@dbmail.dk> wrote in message

> [...]
> gøre, som de selv sagde, med deres egne "muslimske" mænd var det bare "ind
> med dyret, tre hug og et hyl, og så om på siden og snorke"

lol

Fra : Jens G

Dato : 02-10-07 18:07

On Tue, 2 Oct 2007 17:44:28 +0200 (CEST), Reza <godloving@hotmial.com>
wrote:

> [...]
>øren, og gid at Allah swt må vise dig, at man ikke driver gæk, og
>at man ikke spotter en muslimsk kvinde eller spotter alle

Jeg hævdede ikke noget, men stillede et spørgsmål, hvilket ikke er det
samme som at hævde, for hvis jeg havde hævdet havde der ikke været
noget spørgsmålstegn som betyder at det er et spørgsmål.

Du skrev at du ikke havde set det hvilket ikke er bevis for at det
ikke sker, for der sker ting du ikke ser, og derfor er det ikke bevis
at du ikke har set det. Men det er heller ikke bevis for det modsatte,
for der er sikkert også ting du ikke ser som ikke forekommer og som du
ikke ser fordi det ikke forekommer.

Jeg håber min måde at skrive på er forståelig for dig, for jeg gør mig
umage for at skrive på en, for dig at se, dybt intellektuel måde, der
er intellektuel på en måde så du forstår hvad jeg skriver.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-10-07 18:29

"Reza" skrev i en meddelelse

> perverse svin,

Der var nok nogen der ramte en nerve , hva

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Tony

Dato : 02-10-07 19:34

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> De gør det vel ikke når du ser det?

Selvfølgelig gør de ikke det, for så ved de godt, at de får skudt roen af.

Næh du , de gør det mere i det skjulte, for de er ligeså våd varm og villig
i trussen som alle andre normale kvinder, og samtidig nysgerrig efter at
prøve en ægte Dansk Viking, som behandler dem med respekt.

Tony

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 17:05

> HVAD MENER DU MED DET? jeg har ikke set een eneste sand muslimsk
> kvinde, som har gået med en dansk mand og har ligget med en dansk
> mand.

Hmm en egyptisk kvinde kan ellers være meget fræk skulle jeg hilse og sige
ha ha

Men sådan er kvinder vel bare..

Jan

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-10-07 19:24

Reza> Jan <bla@bla.dk> wrote:
> [...]

Reza> HVAD MENER DU MED DET? jeg har ikke set een eneste sand
Reza> muslimsk kvinde, som har gået med en dansk mand og har
Reza> ligget med en dansk mand.

Det er fordi de muslimske kvinder er så klamme at ingen gider at røre
dem.

Best regards
Martin Jørgensen

This space and text line is available for rent.

Fra : SlashDot

Dato : 02-10-07 20:21

On Tue, 2 Oct 2007 17:22:03 +0200 (CEST), Reza wrote:

> HVAD MENER DU MED DET? jeg har ikke set een eneste sand muslimsk
> kvinde, som har gået med en dansk mand og har ligget med en dansk
> mand.

Hmm, jeg har da kneppet nogle piger med tørklæde på, men du har da ret i at
de ikke vil vise det offentligt. For nogle år siden, havde jeg en fra
Libanon i 3 år og vi dyrkede da sex flere gange om ugen. Hun var træt af
arabiske mænd som var nogle tabere, kriminelle og extremt aggresive. Hun
var også træt af at arabere var blufærdige og ikke kunne kneppe hende
ordentligt og at det altid skulle være i en seng med slukket lys. Hun
elskede når vi havde sex på en offentlig strand og hun gik altid trusseløs
i byen

Men det er meget få som er slanke og sexede, og de begynder at blive fede
allerede i 20 års alderen, og når de er 40 år så ligner de gamle koner.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-10-07 21:58

> Men det er meget få som er slanke og sexede, og de begynder at blive fede
> allerede i 20 års alderen, og når de er 40 år så ligner de gamle koner.

Det gælder ikke kun muslimer

Mvh Maria

Fra : SlashDot

Dato : 03-10-07 00:42

On Tue, 2 Oct 2007 22:58:22 +0200, Maria Frederiksen wrote:

> Det gælder ikke kun muslimer

Men det fremmer jo ikke ligefrem kropskulturen at skrue sig ned i en burka
størrelse 58 så man ligner en fiskerkone og snørret skinke.

Jeg kan da nævne folkefærd som er slanke og sexede selvom de har rundet de
40 år og som har timeglasfigur, struttende mås og ikke ligner en
murerarbejdsmand på overkroppen. Ja de er faktisk helt på toppen i den
alder, dem jeg tænker på

Fra : Pernille

Dato : 02-10-07 16:07

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og de stemmer ikke på de recistiske narrøve. hvis kvindernde
> skulle tage skade af muslimer, hvorfor er de så så glade for os,

Danske kvinder er Ikke glade for muslimer, der ikke regner dem som værende
ligeværdige med mænd! Tro mig!
Jeg ved ikke, hvor du har dine idéer fra!

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 17:06

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> "Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

> Danske kvinder er Ikke glade for muslimer, der ikke regner dem som værende
> ligeværdige med mænd! Tro mig!
> Jeg ved ikke, hvor du har dine idéer fra!

Tror såmænd heller ikke danske kvinder er glade for muslimske mænd har kun
hørt nogle der var ved at brække sig over dem og deres lærredsbukser og
tennissko ha

Jan

Fra : SlashDot

Dato : 02-10-07 20:27

On Tue, 2 Oct 2007 17:06:59 +0200, Pernille wrote:

> Danske kvinder er Ikke glade for muslimer, der ikke regner dem som værende
> ligeværdige med mænd! Tro mig!

Enig, det er heller ikke min erfaring. Smukke og selvstændige Danske piger
undgår kontakt med sådanne typer. Og deres egne piger er også godt trætte
af dem, men de er så undertrykte at de ikke tør gøre modstand.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-10-07 16:13

--

Ja, var det ikke for de liderlige kvinder, var der ingen muhamedanere i
Danmark.

Fra : Pernille

Dato : 02-10-07 16:16

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

> --
>
> Ja, var det ikke for de liderlige kvinder, var der ingen muhamedanere i
> Danmark.

Ingen af de danske kvinder jeg kender, ville gå i seng med en muslim.
- Om de så fik penge for det!

Fra : Reza

Dato : 02-10-07 18:23

Pernille <Hovedst@den> wrote:

>"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Ingen af de danske kvinder jeg kender, ville g? i seng med en muslim.
>- Om de s? fik penge for det!

penge for det? det siger vist mere om din omgangskreds....

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-10-07 16:26

> penge for det? det siger vist mere om din omgangskreds....

TROLL .......

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 17:08

> penge for det? det siger vist mere om din omgangskreds....

Ville ikke selvom de fik penge for det hvis du forstod dansk.

Jan

Fra : Reza

Dato : 02-10-07 20:38

Jan <bla@bla.dk> wrote:

>"Reza" <godloving@hotmial.com> wrote in message

>Ville ikke selvom de fik penge for det hvis du forstod dansk.

danske piger, 25 øre, det er hvad danske piger sælger sig selv
for, og det er til pigernes skam, at de ikke tildækker sig.

--
reza.kiani.dk@gmail.com

Fra : Jens G

Dato : 02-10-07 18:49

On Tue, 2 Oct 2007 19:38:19 +0200 (CEST), Reza <godloving@hotmial.com>
wrote:

>danske piger, 25 øre, det er hvad danske piger sælger sig selv
>for, og det er til pigernes skam, at de ikke tildækker sig.

Fordi du ikke kan tåle at se en flot pige, der er flot så du ikke kan
tåle at se hende?
Kan du ikke styre hormonerne når du ser en piges hovedhår, som sidder
på hovedet af en pige og ser kønt ud?

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 19:03

> danske piger, 25 øre, det er hvad danske piger sælger sig selv
> for, og det er til pigernes skam, at de ikke tildækker sig.

Og muslimske gør det bare for fornøjelsen :D

Jan

Fra : E.M.

Dato : 02-10-07 19:18

> Og muslimske gør det bare for fornøjelsen :D
>
> Jan

Ja det kan jeg sgu skrive under på, og det bedste af det hele er, at har man
først haft èn fra et boligområde oppe i omdrejninger, er det lettere end
nemt at få resten med i kanen, de snakker nemlig sammen de høns, de vil alle
prøve hvordan det er at få orgasme, det er der nemlig ingen af dem der har
prøvet før, at der så 9 måneder senere fødes nogle børn der er en del lysere
i huden end resten af børneflokken, er jo bare et af naturens luner.

E.M.

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 19:29

> [...]
> dem der har prøvet før, at der så 9 måneder senere fødes nogle børn der er
> en del lysere i huden end resten af børneflokken, er jo bare et af

Det har de jo nu nok bare ikke med en mand ha

Jan

Fra : E.M.

Dato : 02-10-07 19:35

> Det har de jo nu nok bare ikke med en mand ha
>
> Jan

Nej det tror jeg faktisk ikke de har, det var i hvert fald ikke mit indtryk.

E.M.

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 19:40

> "Jan" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

> Nej det tror jeg faktisk ikke de har, det var i hvert fald ikke mit
> indtryk.
>
> E.M.
Hmm nej men jeg nåede at snakke med hende også og havde en del hjælpemidler
ligesom de fleste danske :)

Jan

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-10-07 17:13

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ingen af de danske kvinder jeg kender, ville gå i seng med en muslim.
> - Om de så fik penge for det!

Det er en sandhed med store modifikationer, se dig om i hverdagen på gader
og stræder.
Hvor tror du alle de mulatter kommer fra .

Fra : John

Dato : 02-10-07 17:18

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor tror du alle de mulatter kommer fra

'alle de mulatter'?

Hvor?

John

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 17:19

> Det er en sandhed med store modifikationer, se dig om i hverdagen på gader
> og stræder.
> Hvor tror du alle de mulatter kommer fra .
Ja ja selv kvinder er en slags mennesker :D

Jan

Fra : @

Dato : 02-10-07 19:32

On Tue, 2 Oct 2007 18:12:38 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

>Det er en sandhed med store modifikationer, se dig om i hverdagen på gader
>og stræder.
>Hvor tror du alle de mulatter kommer fra .

analsex mellem to muhamedanske mænd selvfølgelig

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : @

Dato : 02-10-07 19:25

On Tue, 2 Oct 2007 17:15:34 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Ingen af de danske kvinder jeg kender, ville gå i seng med en muslim.
>- Om de så fik penge for det!

og lige netop en del af de kvinder som tager penge for sex flytter fra
de steder hvor der er muhamedanere, da de ikke gider finde sig i de
muhamedanske kunders fremfærd

Fra : musen Aalborg

Dato : 04-10-07 05:16

> [...]
> og de stemmer ikke på de recistiske narrøve. hvis kvindernde
> skulle tage skade af muslimer, hvorfor er de så så glade for os,

Hele disse tråde er til at få mavekrampe over.
De ligger i juragruppen, men burde ligge i en "kun for sjov-gruppe"
Der blir talt om at vi er så rasistiske, men hvem f.... er det der er rasist
når det kommer til stykket ??
Jeg kender en del muslimer der har danske mænd og JO de findes.
Så er der de muslimer der hopper på danske piger uden at få lov..

Jeg dømmer ingen her, men muslimer er sgu tit rasiske overfor dansker og nu
her hvor man ikk får sin vilje "den anden tråd" om penge uden at skulle
indsende div papir, som dansker skal.

Danmark er et godt land, men det er vist ikke alle der syns det.
Op på kamelen og ned igen

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-07 19:15

On 2 Okt., 19:48, Jens G <nospam061...@kabelmail.dk> wrote:

> Fordi du ikke kan tåle at se en flot pige, der er flot så du ikke kan
> tåle at se hende?
> Kan du ikke styre hormonerne når du ser en piges hovedhår, som sidder
> på hovedet af en pige og ser kønt ud?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-07 19:38

On 2 Okt., 17:00, Reza <godlov...@hotmial.com> wrote:
> Tomas <a@a> wrote

He. Nu er Mr.Reza da lidt vel ude og slingre

> [...]
> og de stemmer ikke på de recistiske narrøve. hvis kvindernde
> skulle tage skade af muslimer, hvorfor er de så så glade for os,

Du skriver om de kvinder, for hvem det er nødvendigt, at gemme sig bag
mobilgardiner, for at bevare en vis markedsværdi -

Hvis du er orienteret om forholdene som de er, Mr. Reza, vil du vide,
at mange massageklinikker ikke ønsker muslimske kunder. I optræder ret
ofte nedværdigende, fordømende overfor den kvinde i knalder for penge,
mens i selv opfatter jer som helt iorden

Så. Selv danske ludere vil snart ikke deale med jer -
Mens jeg er ret sikker på,at enhver dansker kan købe en muslimsk luder
for småpenge.

Mvh. Niels Bruun.