Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slut med dårligt fotoarbejde fra butikkern~
Fra : A.H.

Dato : 11-07-01 21:13

Hey Gee's

Jeg lige fået indscannet billeder tilbage fra Merlin(Fuji) på papir, som JEG
selv har bearbejdet i det digitale mørkekammer inden jeg sendte dem til
print. Det kan kun anbefales(til både analog/digitale fotografer) kvaliteten
er lige så godt som på et fotografisk papir og prisen er også bare kæmpegod.

Tjek link.: http://www.merlin.dk/fotoservice.asp?page_id=48

Hilsen
Anders

HomePage.: http://hjem.get2net.dk/soulprince/

Fra : Tholo

Dato : 11-07-01 21:27

"A.H." <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg lige fået indscannet billeder tilbage fra Merlin(Fuji) på papir, som
JEG
> selv har bearbejdet i det digitale mørkekammer inden jeg sendte dem til
> print.

Så vidt jeg husker at det noget tid siden at de forskellige laboratoriumer,
og mange fotohandler begyndte at tilbyde det, så det er da rart at der er
nogle der også bruge den mulighed...

Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk
www.tholofoto.dk