Firmaer overvåger ansattes kørsel.
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-10-07 19:49

<citat> I dag lancerer SKAT en kampagne, hvor man vil holde særligt øje med
varevogne på gule nummerplader. Bliver firmabilerne snuppet under
privatkørsel eller sort arbejde - kan det koste håndværksmesteren eller
direktøren et sted mellem 60- og 80.000 kroner pr. bil. Risikoen for at
blive snuppet af SKAT får i stigende grad håndværksmestre og firmaer til
selv at overvåge medarbejdernes kørsel. </citat>

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article343500.ece

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Rea721

Dato : 01-10-07 22:29

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en
meddelelse news:470140d6$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

> [...]
> Risikoen for at blive snuppet af SKAT får i stigende grad
> håndværksmestre og firmaer til selv at overvåge

Go ide, det burde man ha gjort for år tilbage.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-10-07 22:48

On Mon, 1 Oct 2007 23:29:08 +0200, Rea721 wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en
> meddelelse news:470140d6$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

> Go ide, det burde man ha gjort for år tilbage.

Jeps.

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 03:50

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message
> [...]
> min
> respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med et sekulært

Ja så bliver der mere til de polakkere og tyskere der arbejder her

Jan