Lægerøvhulsrefleks og tissekonekanonrør
Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-07 03:07

Lægerøvhulsrefleks og tissekonekanonrør

Den erfarne praktiserende læge og debattør, Tage Voss, har skrevet
fremragende revisionisme-bøger og derfor diskuterer jeg med ham nu og da
emner af fælles interesse. Han havde nyårsdag for et par år siden en kronik
i Politiken om at opøve kontrollerbare reflekser til at tømme sin endetarm.
Min analoge artikel om urininkontinens-selvterapi med marmeladeglas havde
han og andre læger ikke troet ville blive trykt af Ugeskrift for Læger -
forklaringen på, at tabu-emnet blev behandlet, er nok at der står respekt
om min privatiserede inseminations-formidling, som der har været meget
skriveri om i lægernes fagforeningsblad.

Stolt fortalte han, at når han skal tisse og er alene på vejen i sin bil, så
stopper han i vejkanten og står i skjul bag den åbne bildør og forretter sin
nødtørft. Det er urimeligt at staten 1. nedlægger offentlige toiletter 2.
øger bødestraf for at tisse i parker m.m. 3. hetzer mod at lastbilchafører
tisser i emballager og smider dem ud af vinduet mod vejkanten. Natpotter som
i hans og min barndom var normale, er blevet tabu er og stort set
ubeskrevet af medierne i årtier

Det forværrer de tabuer, som gør livet til et helvede for mange gamle, der
på plejehjem tvinges til at bære ble og have bleindhold mast op ad skridthud
..

På Roskilde Festival sidste år introducerede god nytænkning vedr pigers
udendørs-urinering. Der var skaffet et antal plastikrør/kegler som en
stående pige med spredte ben kan føre op i skridtet og ind i trusserne, og
som fungerer som trakt, og intet tøj vædes, idet urinen falder på jorden.
Når der var kø ved toiletterne , blev dette populært og ligestillingsmæssigt
politisk korrekt.

Burma-munke lever højt på overtro, de har skabt.

Middelklassen i myanmarske storbyer og store dele af landbefolkningen
forstår ikke, at militæret overhovedet tør røre munkene

At genere en munk bringer enorm ulykke i næste liv, siger overtroen.

Den selvvalgte fattigdom imponerer så munkene får god forsørgelse pr gaver
fra alle sociale lag, så trods oprørernes mangel på våben, er militæret
langtfra enerådende.

Det er sandsynligt at militæret, der har god kontakt med internationale
olieselskaber , er bedst til at gøre landet teknologisk up-to-date og få
både landbrug og industri omskabt efter kinesisk model, til gavn for
masserne

Rapporter fra journalister, der har talt med sekundære vidner, lyder nu på
hundreder af døde, dog ikke nær så mange som ved 1988 oprøret.

Påstande om, at 200 lig er blevet brandt og at levende burmesere brændtes
minder om holocaust-beretninger og kan ikke sandsynliggøres.

Dødstallene er dog små i forhold til andre oprør, og stabilitet har en
pris.

Ustabilitet kan betyde mega-folkemord , hvilket nuværende stabilitet sikrer
imod.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-07 09:02

> [...]
> toiletter 2. øger bødestraf for at tisse i parker m.m. 3. hetzer mod at
> lastbilchafører tisser i emballager og smider dem ud af vinduet mod

Vejdirektoratet kritiseres klogt af DF fordi de nedlægger rastepladser.

Hvorfor mon de gør det - langturschafører og andre har brug for dem og de er
meget billige at vedligeholde?

http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-1977113-8137679a-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Ferhverv%2Farticle387476.ece

Det er da ikke vigtigt at have toiletter langs vejene, når man skal stort
kan man besøge restaurant, ikke ?

Men trygge sovesteder er især behov pga hviletidsbestemmelser?