opdatering demonstration den 6. septemper
Fra : Reza

Dato : 30-09-07 12:13

demonostrationen, som den danske forening vil afholde den 6.
septemper mod islam, det er ikke den 6. septemper, men det er
derimod den 6. oktober, hvor demonstrationen vil blive afholdt,
og der hvor de vil gå på gaden og råbe slagord mod islam og hvor
de vil gå på gaden og råbe skældsord af Profeten swt, og jeg
opfordrer alle muslimer og alle tolerante danskere til at møde
op, og til at tilkendegive overfor racisterne, at vi ikke
accpeterer racisme og fremmedhad, og at deres hån mod islam ikke
er acceptabel og at denne hån er allermest vredeskilde for
muslimer i danmark og for muslimer i andre lande.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-07 10:17

Reza wrote:
> [...]
> er acceptabel og at denne hån er allermest vredeskilde for
> muslimer i danmark og for muslimer i andre lande.

"Skældsord af Profeten" - Ja, der er jo mange at tage af, men hvorfor er det
forbudt at gentage Profetens skældsord?

Hvad var det nu Profeten kaldte jøderne? og de kristne? Og de andre arabere
som ikke straks overgav sig til islam?

Fra : Allan Knaap

Dato : 30-09-07 10:22

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> er acceptabel og at denne hån er allermest vredeskilde for
> muslimer i danmark og for muslimer i andre lande.

Det er helt fint. Mod-demonstrer blot da det er vores ret, i lige så høj
grad som det er vores ret til at demonstrere for den danske forenings
holdninger.

Det har du vel heller ikke noget problem med vel?

Allan Knaap

Fra : Pjensen73

Dato : 30-09-07 10:57

Den Sun, 30 Sep 2007 11:13:28 +0200 skrev Reza:

> [...]
> mod islam ikke er acceptabel og at denne hån er allermest vredeskilde
> for muslimer i danmark og for muslimer i andre lande.

Og jeg opfordrer alle "racister" og alle tolerante danskere til at møde
op, og til at tilkendegive overfor muslimerne, at vi ikke accpeterer
racisme og ballade, og at deres hån mod "vantro" ikke er acceptabel og at
denne hån er allermest vredeskilde for "vantro" i danmark og for "vantro"
i andre lande.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-09-07 12:16

> [...]
> er acceptabel og at denne hån er allermest vredeskilde for
> muslimer i danmark og for muslimer i andre lande.

Muslimer, og racisme..ha-ha....skulle den ikke have været postet i
vittigheder?

Hilsen Sten

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-09-07 12:33

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
> jeg
>
> Muslimer, og racisme..ha-ha....skulle den ikke have været postet i
> vittigheder?
>
> Hilsen Sten
Mener du at de ikke er racister? eller har jeg misforstået dig.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-09-07 19:30

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Mener du at de ikke er racister? eller har jeg misforstået dig.

Nej, muslimer er de største racister der findes.

Hilsen Sten

Fra : E.M.

Dato : 30-09-07 12:27

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er acceptabel og at denne hån er allermest vredeskilde for
> muslimer i danmark og for muslimer i andre lande.

Siden du ikke svarede i den anden tråd vil jeg her gentage mit spørgsmål:

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg har ladet mig fortælle at der på
Muhammed`s tid var mangel på kameler og geder, og at Muhammed`s første
kæreste derfor var en so, endvidere har jeg ladet mig fortælle at han var så
forelsket i denne so at han levede sammen med den indtil den døde af
alderdom, og først derefter gik over til at kneppe børn.

Som sagt ved jeg ikke om det er rigtigt, men det må du jo kunne svare på.

E.M.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-09-07 13:11

On Sun, 30 Sep 2007 13:27:07 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

> [...]
>kæreste derfor var en so, endvidere har jeg ladet mig fortælle at han var så
>forelsket i denne so at han levede sammen med den indtil den døde af

Nå, så det var dét Muhammed-'grisen' handlede om?

Fra : @

Dato : 30-09-07 20:13

On Sun, 30 Sep 2007 14:10:37 +0200, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

>Nå, så det var dét Muhammed-'grisen' handlede om?

netop

og da imamerne så et billede af en person iført grisetryne og
griseører genkendte de selvfølgelig straks deres pædofile profet

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Tim Petersen

Dato : 30-09-07 13:02

"Reza" <godloving@hotmial.com> wrote in message
> demonostrationen, som den danske forening vil afholde den 6.

Skrid så med dig, skide nazist.

Tim

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-07 13:21

On Sun, 30 Sep 2007 11:13:28 +0200 (CEST), Reza
> [...]

>opfordrer alle muslimer og alle tolerante danskere til at møde
>op, og til at tilkendegive overfor racisterne, at vi ikke

Hvorfor opfordrer du til at støtte DDF...???

>og at deres hån mod islam ikke
>er acceptabel og at denne hån er allermest vredeskilde for
>muslimer i danmark og for muslimer i andre lande.

Selvfølgelig er "hån" acceptabelt....

Fra : Ivannof

Dato : 30-09-07 13:48

> [...]
> er acceptabel og at denne hån er allermest vredeskilde for
> muslimer i danmark og for muslimer i andre lande.

Jeg er da glad fordi du gør mig opmærksom på at der er en demonstration
6/10. Den er ikke annonceret på den danske forenings hjemmeside.

Er du sikker på at du ikke kommer til at moddemonstrere mod nogen som ikke
er der?

--
Hilsen Ivan

Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fra : John

Dato : 30-09-07 19:01

> [...]

> opfordrer alle muslimer og alle tolerante danskere til at møde
> op, og til at tilkendegive overfor racisterne, at vi ikke

"racisme og fremmedhad" som dette?:

".. Hizb ut-Tahrir opererer med tre klasser af mennesker, som gives
forskellige rettigheder og pligter. Der er muslimer, som nyder en
privilegeret status, og der er ikke-muslimer, som pålægges en række forbud
og begrænsninger. Ikke-muslimer opdeles i to forskellige kategorier; folk af
bogen (jøder og kristne), som benævnes dhimmier, og så de resterende som
benævnes polyteister (mushriks) .."
http://da.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrir#Ikke_muslimer.2C_dhimmier

John

Fra : @

Dato : 30-09-07 20:02

> [...]

>jeg
>opfordrer alle muslimer og alle tolerante danskere til at møde
>op, og til at tilkendegive overfor racisterne,

der er noget du har misforstået

det er og har altid været muhamedanerne som var og er racister

det er dem påbudt i koranen